Wat is jouw laatste aankoop?

Plaats hier info over alles wat te maken heeft met PC's (onderdelen, problemen, etc.)

Moderators: Moderators, Staff

Post Reply
[DR] YopeFoniC [NL]
Member
Member

Post by [DR] YopeFoniC [NL] »

[DR] Hypnotoad [NL] wrote:ik heb ook die cdj400's erg nice je kan met usb sticks draaien..die mk3's hebben dat geeneens..maar voor die betaal je wel 2 x zo veel..kansloos imo..vooral voor thuis gebruik..In clubs gebruik ik die mk2 of mk3 wel
ik draaide ook in clubs en dan is het best handig.

er zitten wel een hele hoop andere functies op die een "normale" DJ niet zo 123 zou gebruiken maar je kan er best leuke dingen mee doen die je ook met plaaten kan. maar ik heb het altijd als toevoeging gezien van het viniel. en dan kun je met MK3's net even wat meer.
Image

[DR] Bananenbaas [NL]
Member
Member

Post by [DR] Bananenbaas [NL] »

[DR] YopeFoniC [NL] wrote:
[DR] Hypnotoad [NL] wrote:ik heb ook die cdj400's erg nice je kan met usb sticks draaien..die mk3's hebben dat geeneens..maar voor die betaal je wel 2 x zo veel..kansloos imo..vooral voor thuis gebruik..In clubs gebruik ik die mk2 of mk3 wel

er zitten wel een hele hoop andere functies op die een "normale" DJ niet zo 123 zou gebruiken maar je kan er best leuke dingen mee doen die je ook met plaaten kan. maar ik heb het altijd als toevoeging gezien van het viniel. en dan kun je met MK3's net even wat meer.
Dan wil ik eerst muziek van je horen om dat te geloven, de CDJ-400's zijn gewoonweg nieuwer en die MK3 is veel te duur naar mijn mening. En what if dat ik "huiskamer DJ" ben, Ik kan tenminste mijn eigen muziek maken 8)
En Hypno! Ik hoor wel wanneer je een plekje vrij hebt op je agenda :D
Hoef je idd alleen maar je USB Stick meenemen :D Fokin handig! :D
Trouwens heb je niet gezien tijdens Armin Only zojuist?

@ Hypnotoad, hoe zit jij 8 mei? 8)

[DR] Bananenbaas [NL]
Member
Member

Image

Heerlijk dingetje! Kan er met gemak op gaan zitten hij houdt het namelijk net (ding is bestand tegen 900KG :lol: )

[DR] 0plank0 [NL]
Member
Member

Post by [DR] 0plank0 [NL] »

zo heey.. dan kan jij er nog net op zitten :P
Pure Hard Dance :D

Kiekeboe
Controlfreak.+?

[DR] YopeFoniC [NL]
Member
Member

[DR] Bassweb [NL] wrote:
[DR] YopeFoniC [NL] wrote:

Dan wil ik eerst muziek van je horen om dat te geloven, de CDJ-400's zijn gewoonweg nieuwer en die MK3 is veel te duur naar mijn mening. En what if dat ik "huiskamer DJ" ben, Ik kan tenminste mijn eigen muziek maken 8)
de CDJ-400's zijn idd nieuwer maar de featurelijst is gewoon anders. het is niet voor niets dat ze een stuk duurder zijn (klopt dat het niet in proportie is, maja kan het niet voor minder krijgen).

ik zal wel ff kijken als je een keer online bent of ik je een set kan gooien. (ik draai echt alleen maar, ben niet zo'n producer en ik vind het gebruiken van bestaand materiaal leuker dan zelf iets proberen te bedenken).
Image

[DR] Vinsonite [NL]
Member
Member

Post by [DR] Vinsonite [NL] »

Image
Life is fucked up.. Fuck it..

[DR] Bananenbaas [NL]
Member
Member

[DR] Vinsonite [NL] wrote:Image
:lol:

@ Yope, ben genoeg online hoor! Alleen morgen niet want moet weer lekker veel op reis 8)

Ik hou van m'n cruzer :twisted:

[DR] gestoordegek [NL]
Member
Member

Post by [DR] gestoordegek [NL] »

In mijn tijd draaide we op een Technics SL-1200 MKII en 'echte' DJ´s gebruiken em nog steeds. In mijn tijd waren alle grote DJ's van nu ook nog gewoon kleine DJ's die een avond kwamen draaien voor 100,- gulden en gratis bier.

[DR] jespertje [NL]
Member
Member

Post by [DR] jespertje [NL] »

[DR] gestoordegek [NL] wrote:In mijn tijd draaide we op een Technics SL-1200 MKII en 'echte' DJ´s gebruiken em nog steeds. In mijn tijd waren alle grote DJ's van nu ook nog gewoon kleine DJ's die een avond kwamen draaien voor 100,- gulden en gratis bier.
Voor 50 euro en gratis bier kom ik ook wel draaien hoor, moet je alleen ff alle spullen voor me regelen xD
Image

[DR] Hypnotoad [NL]
Member
Member

Post by [DR] Hypnotoad [NL] »

[DR] gestoordegek [NL] wrote:In mijn tijd draaide we op een Technics SL-1200 MKII en 'echte' DJ´s gebruiken em nog steeds. In mijn tijd waren alle grote DJ's van nu ook nog gewoon kleine DJ's die een avond kwamen draaien voor 100,- gulden en gratis bier.
*lol* true maar ik draai ook nog steeds met technics hoor (btw jij bent van mijn tijd ghehe) :P ..alleen vinyl is me iets te duur geworden..heb nu een ongeveer platencollectie van rond de 800/900 platen en kom ook ruimte te kort. Als ik nu ergens draai neem ik oude platen mee en nieuwe tracks op cd.

edit: ben eigenlijk ook wel benieuwd naar een setje van yope..mochten jullie van mij wat willen horen zie onder download linkie
http://www.djerror.nl/Music/error_cdj-mix-march2008.mp3 (cd mix)
http://www.djerror.nl/Music/error_december2007.mp3 (oldskool vinyl mix)
Image

[DR] Yellowman [NL]

Post by [DR] Yellowman [NL] »

Leipe sh*t hypno :P :D
''no need to be facetious. Nothing carebear about PvE, most time it takes more tactics than ganking does.'' +1
Image

[DR] Vinsonite [NL]
Member
Member

Post by [DR] Vinsonite [NL] »

Had al wat van je gedownload.. Vette mixen!..
Life is fucked up.. Fuck it..

[DR] YopeFoniC [NL]
Member
Member

[DR] Bassweb [NL] wrote: @ Yope, ben genoeg online hoor! Alleen morgen niet want moet weer lekker veel op reis 8)
ik ben wel vaak online, maar vaak niet beschikbaar.
Image

[DR] Supernova [NL]
Forum Admin
Forum Admin

Post by [DR] Supernova [NL] »

Image
Image

[DR] Dash64 [NL]
Member
Member

Post by [DR] Dash64 [NL] »

Cool man.