Wie helpt blue aan een nieuwe pc?

Plaats hier info over alles wat te maken heeft met PC's (onderdelen, problemen, etc.)

Moderators: Moderators, Staff

[DR] Boom [NL]
Member
Member

Post by [DR] Boom [NL] »

Dat DR *dood* is weet iedereen dus dat wilt niet zeggen dat Mr.X dat nogmaals hoeft te zeggen zodat er misschien nog minder topics opt forum komen. Blueman vraagt iets, maar er is gewoon niet naar gekeken. Wilt niet zeggen dat Blueman opeens niet wordt geholpen omdat DR dood is..

Verschil tussen die 3 videokaarten:

verschil tussen beide 4850 lijkt me logisch, meer ram voor de ene, betekent een iets hogere fps @ high resolution (3-10 fps MAX) komt door de iets grotere fillrate en vind ik te verwaarlozen dus als je 4850 neemt, dan de 512 mb.

de 4870 is de duurdere variant van de 4850, iets beter dan de 4850 maar dus ook duurder, en zit ander type ram op (DDR5 ten opzichte van DDR3) Is een leuke kaart, maar kost je ook ruim 50 meer.

Moederbord is wel goed =) ikzelf heb de Asus P5Q-E en die is al ruim voldoende, vond de prijsverschil die ik voor de Pro moest betalen niet goed genoeg om voor de Pro te gaan. de E-versie levert al alles wat je nodig hebt.

Voeding idd wat Gestoordegek zegt, met een 500+ watt voeding van een A-merk (Raptoxx, OCZ, Coolermaster etc.. de voedingen die niet goedkoop van prijs zijn dus :P ) moeten ruim voldoen momenteel.
Play hard... BUT play fair!

[DR] MasterX [NL]
Member
Member

Post by [DR] MasterX [NL] »

[DR] Boom [NL] wrote:Dat DR *dood* is weet iedereen dus dat wilt niet zeggen dat Mr.X dat nogmaals hoeft te zeggen zodat er misschien nog minder topics opt forum komen. Blueman vraagt iets, maar er is gewoon niet naar gekeken. Wilt niet zeggen dat Blueman opeens niet wordt geholpen omdat DR dood is..
Je kan het ook gewoon te serieus opvatten, but don't blame me for the truth

[DR] Blueman [NL]
Member
Member

Post by [DR] Blueman [NL] »

[DR] Boom [NL] wrote:Dat DR *dood* is weet iedereen dus dat wilt niet zeggen dat Mr.X dat nogmaals hoeft te zeggen zodat er misschien nog minder topics opt forum komen. Blueman vraagt iets, maar er is gewoon niet naar gekeken. Wilt niet zeggen dat Blueman opeens niet wordt geholpen omdat DR dood is..

Verschil tussen die 3 videokaarten:

verschil tussen beide 4850 lijkt me logisch, meer ram voor de ene, betekent een iets hogere fps @ high resolution (3-10 fps MAX) komt door de iets grotere fillrate en vind ik te verwaarlozen dus als je 4850 neemt, dan de 512 mb.

de 4870 is de duurdere variant van de 4850, iets beter dan de 4850 maar dus ook duurder, en zit ander type ram op (DDR5 ten opzichte van DDR3) Is een leuke kaart, maar kost je ook ruim 50 meer.

Moederbord is wel goed =) ikzelf heb de Asus P5Q-E en die is al ruim voldoende, vond de prijsverschil die ik voor de Pro moest betalen niet goed genoeg om voor de Pro te gaan. de E-versie levert al alles wat je nodig hebt.

Voeding idd wat Gestoordegek zegt, met een 500+ watt voeding van een A-merk (Raptoxx, OCZ, Coolermaster etc.. de voedingen die niet goedkoop van prijs zijn dus :P ) moeten ruim voldoen momenteel.
Oke bedankt Boom. Ik heb hem nu besteld, zal zo het volledige lijstje wel is hier neerzetten.

En dan ga ik voor een 700w tagan voeding denk ik (wou eerst voor 8 of 900 gaan :P ). Just 2 b safe

[DR] Supernova [NL]
Forum Admin
Forum Admin

Post by [DR] Supernova [NL] »

[DR] MasterX [NL] wrote:
[DR] Supernova [NL] wrote:
[DR] MasterX [NL] wrote:desert rabbits = dood ..

we hebben niet eens game, een fatsoenlijke clanuitje kunnen regelen.. Laat staan een actieve clanleader :twisted:

Voor de rest kan ik je niet helpen :P
Uhm zegt de actieve lanner en clanuitje bezoeker :roll:

Maar daarmee help je blue niet ^^
Ohja, met actief lannen help je Desert Rabbits echt heel veel mee. Ik merk het :P
De naam is wel bekend vriend ;) En DR is niet dood, zit in een soort vervelende hibernate. Ik neem aan dat de members nog wel eens online zijn (msn, hyve, fora, gamen.) Dan mogen ze altijd ts bezoeken, of het forum; er is geen clangame, maar is dat de clan ook dood als er geen is? Neuh.
Image

[DR] MasterX [NL]
Member
Member

[DR] Supernova [NL] wrote:
[DR] MasterX [NL] wrote:
[DR] Supernova [NL] wrote: Uhm zegt de actieve lanner en clanuitje bezoeker :roll:

Maar daarmee help je blue niet ^^
Ohja, met actief lannen help je Desert Rabbits echt heel veel mee. Ik merk het :P
De naam is wel bekend vriend ;) En DR is niet dood, zit in een soort vervelende hibernate. Ik neem aan dat de members nog wel eens online zijn (msn, hyve, fora, gamen.) Dan mogen ze altijd ts bezoeken, of het forum; er is geen clangame, maar is dat de clan ook dood als er geen is? Neuh.
Nogmaals, je kan het ook te serieus opvatten. Als je even mijn vorige reactie bekijkt op die van Boom. Kon je ongeveer 3/4 van je bericht weglaten.
Als we dan toch naar 'resultaten' kijken, jij was hier niet diegene die DR een naam gaf op ESL of clanbase infantry, vriend. (nogal kinderachtig dit)

Bedenk even in welke context je het leest, met name over het woord 'dood'. ;)

[DR] Supernova [NL]
Forum Admin
Forum Admin

Post by [DR] Supernova [NL] »

Om het kinderachtige door te trekken: jij bent begonnen :roll:

Infantry en esl was voor mij (en meerdere) niet interessant, infantry only is een gehandicapte bf2. Maar laat dan de volgende keer duidelijker merken dat we het moeten lezen met een knipoog. ;)
Image

[DR] jespertje [NL]
Member
Member

Post by [DR] jespertje [NL] »

Zeer duidelijk master X........

Maar ja, nova is wel degenen die ons beroemd maakt op lans:P
Image

[DR] MasterX [NL]
Member
Member

[DR] jespertje [NL] wrote:Zeer duidelijk master X........

Wat is er niet duidelijk? :)

[DR] jespertje [NL]
Member
Member

Post by [DR] jespertje [NL] »

[DR] MasterX [NL] wrote:
[DR] jespertje [NL] wrote:Zeer duidelijk master X........

Wat is er niet duidelijk? :)
Dat we 3/4 deel niet moeten lezen en het moet een 'knpoog' moeten lezen
Image

[DR] MasterX [NL]
Member
Member

Nergens staat dat je 3/4 niet moet lezen.
Het gaat over Supernova's post die tegen mij post inging dat DR degelijk niet dood is maar mensen zich op MSN, TS etc. bevinden.

Met de aantal smileys in mijn eerste bericht moest het de context veranderen en aangezien ik het niet uitspreek (maar type) en dus de juiste toonspraak niet erbij kan zetten kan het bij sommige in de verkeerde keelgat komen, omdat het voor diegene anders overkomt. En dat begrijp ik ook. Dus nova kon 3/4 van zijn bericht weglaten, omdat het in knipoog mode stond.

Is het nu duidelijk? ;)

[DR] Boom [NL]
Member
Member

Post by [DR] Boom [NL] »

Not blaming you for the truth, maar je hoeft het niet elke keer weer opnieuw te herhalen.. we zijn niet blind ofzo.. alleen als wij niet begrijpen dat wij het onder een zogenaamde knipoogmodus moeten lezen.. =\

@ blue.. nice going =)
Plaats idd binnenkort je volledige lijstje!
Sommige nemen idd gelijk een 800-1000+ watt voeding.. *voor de toekomst* :roll:

octa-core ofzo xD en dan 4870X2 in Crossfire etc.. maar zie dat eens te betalen.. overkill dus =)
Play hard... BUT play fair!

[DR] YopeFoniC [NL]
Member
Member

Post by [DR] YopeFoniC [NL] »

stop flaming jongens, we zijn als spelende clan idd niet echt actief bij het ontbreken aan een game. ik had graag BF 2142 gaan spelen of weet ik veel voor wat een andere game. maar deze is er niet gekomen, mensen hebben andere prio's gekregen (inclusief clanleider waar de clan op liep).

het is niet voor niets dat ik ben gaan gamen bij DC en BB...

om even duidelijk te zijn: heb je commentaar? doe er dan iets aan! met alleen zeuren kom je nergens. we weten allemaal wat er aan de hand is doen is in dit geval even beter dan praten.
Image

[DR] MasterX [NL]
Member
Member

[DR] Boom [NL] wrote:Not blaming you for the truth, maar je hoeft het niet elke keer weer opnieuw te herhalen.. we zijn niet blind ofzo.. alleen als wij niet begrijpen dat wij het onder een zogenaamde knipoogmodus moeten lezen.. =\

@ blue.. nice going =)
Plaats idd binnenkort je volledige lijstje!
Sommige nemen idd gelijk een 800-1000+ watt voeding.. *voor de toekomst* :roll:

octa-core ofzo xD en dan 4870X2 in Crossfire etc.. maar zie dat eens te betalen.. overkill dus =)
Ik maak hier niet van een mug een olifant en sterker nog ik herhaal het niet eens. Ik wil wel dat mijn post goed begrepen word, vandaar ook mijn reactie op die van jullie. En als je blind was, kon je dit niet lezen (of moest dat in knipoog modus?)

Thx Yope voor het ophelderen ;)

Kunnen we hier ook mee stoppen :)

[DR] Bananenbaas [NL]
Member
Member

Post by [DR] Bananenbaas [NL] »

Stop met dit geblaat of open ergens anders even een topic erover Blue heeft hier een topic geopend voor zijn vraag. Doen jullie dat ook met jullie dingetjes?
Blue klikt nu steeds op dit mooie topic terwijl er helemaal niks nuttigs te lezen is voor die jongen :P

Al sh*t besteld blue?

[DR] Blueman [NL]
Member
Member

Post by [DR] Blueman [NL] »

[DR] Bassweb [NL] wrote:Stop met dit geblaat of open ergens anders even een topic erover Blue heeft hier een topic geopend voor zijn vraag. Doen jullie dat ook met jullie dingetjes?
Blue klikt nu steeds op dit mooie topic terwijl er helemaal niks nuttigs te lezen is voor die jongen :P
Yep idd:P lolz

Al sh*t besteld blue?
Ja alles is besteld, heb de kast en voeding binnen. Bestelling bij coolprices gaat iets langer duren ivm met niet op voorraad...

Ik laathet jullie horen als alles binnen is ;)

Post Reply