Deze feature kende ik al op de G9 en had ik al geprobeerd, maar helpt niet. Er zitten namelijk 2 pinnetjes onder het scrollwiel, die 'registreert' de bewegingen van de muis, maar 1 pinnetje was kapot oid waardoor hij het niet meer registreerde... alleen als je het scrollwieltje onder een bepaalde hoek hanteert, werkt ie als hij er zin in heeft..[DR] Mandebiel [NL] wrote:dat probleem ken ik. Onder je muis kan je een knopje indrukken en dan scrolt hij inderdaad flexibel waardoor het niet meer werkt.[DR] Boom [NL] wrote:Heb zelf ook een G9 muis, hiervoor een MX510 gehad, welke vergelijkbaar is met de MX518, G5 etc qua vorm.
Was wel even wennen vanwege de andere vorm van de G9, maar bevalt me gewoon goed =) Is wel alweer mijn 2e G9 muis, want de vorige had speling in het scrollwieltje/niet meer scrollen. Was volgens hun een probleem wat hun niet bekend was, maar wel gewoon vergoedt binnen de garantie-periode =)
Druk je hem dan weer in is hij weer goed. probeer maar eens
Denk dat dat je probleem was.
welke muis?
Moderators: Moderators, Staff
-
- Member
Play hard... BUT play fair!
- [DR] 0plank0 [NL]
- Member
- [DR] Supernova [NL]
- Forum Admin
- [DR] 0plank0 [NL]
- Member
ik heb een muismat gekocht.. niet een zachte. maar wel van razer... zelfde als mijn muis... de goliathus had ik gekocht vanmidag om misschien het probleem op te lossen,. maar het probleem deed zich ook al voor op mijn voorgaande muismat die wel hard was..
opzich tijdens het gamen merk ik er niet zo zeer veel van .. maar hij beweeegt echt klein beetje.. niet dat hij van links naar rechts vliegt
opzich tijdens het gamen merk ik er niet zo zeer veel van .. maar hij beweeegt echt klein beetje.. niet dat hij van links naar rechts vliegt
Pure Hard Dance
Kiekeboe
Controlfreak.+?
Kiekeboe
Controlfreak.+?
-
- Member
- [DR] 0plank0 [NL]
- Member
- [DR] YopeFoniC [NL]
- Member
wat meestal het probleem is dat er storing zit in je muis zelf dan, heb ik ook gehad. het probleem bij mij was dat een van de connectoren in de muis zelf niet helemaal lekker was. kort gezegt was mijn muis gewoon kapot, dus als je hem kort hebt kun je terug naar de winkel, ander zul je een nieuwe moeten halen.
ondergrond kan het ook zijn, maar als je met een muismat er ook problemen mee hebt dan is het waarschijnlijk de muis zelf.
ondergrond kan het ook zijn, maar als je met een muismat er ook problemen mee hebt dan is het waarschijnlijk de muis zelf.
- [DR] 0plank0 [NL]
- Member
jah het zijn echt kleine trillingen maar volgends mij hoort het perfect te zijn .. wel als je zo'n muis kooopt
btw ik heb geen bon meer van de media markt als ik zo rond kijk !
maar er staat op website van razer dat ik 1 jaar garantie heb. dus daar kan ik wel wat mee denk ik ... want het is niet mijn fout !
alleen hoe ik m dan bij de fabriek krijg word lastig want denk niet dat media markt er mee instemt
btw ik heb geen bon meer van de media markt als ik zo rond kijk !
maar er staat op website van razer dat ik 1 jaar garantie heb. dus daar kan ik wel wat mee denk ik ... want het is niet mijn fout !
alleen hoe ik m dan bij de fabriek krijg word lastig want denk niet dat media markt er mee instemt
Pure Hard Dance
Kiekeboe
Controlfreak.+?
Kiekeboe
Controlfreak.+?
- [DR] 0plank0 [NL]
- Member
- [DR] Enfy [NL]
- Member
- [DR] 0plank0 [NL]
- Member
klopt heb ik gedaan
2de optie was met een watte staafje en acohol je lens schoon maken
maar we hebben acohol niet.. dus heb ik email gestuurd of het met aceton of spiritus kan... zonder dat ik mijn waranty/garantie verlies.. zodat als dat niet werkt ik hem alsnog kan opsturen met recht op garantie
want als dat niet helpt ga ik gewoon na de MEDIA markt .. om m op te laten sturen.. (mijn g5 ligt nog in de kast dus)
2de optie was met een watte staafje en acohol je lens schoon maken
maar we hebben acohol niet.. dus heb ik email gestuurd of het met aceton of spiritus kan... zonder dat ik mijn waranty/garantie verlies.. zodat als dat niet werkt ik hem alsnog kan opsturen met recht op garantie
want als dat niet helpt ga ik gewoon na de MEDIA markt .. om m op te laten sturen.. (mijn g5 ligt nog in de kast dus)
Pure Hard Dance
Kiekeboe
Controlfreak.+?
Kiekeboe
Controlfreak.+?
- [DR] Hypnotoad [NL]
- Member
- [DR] 0plank0 [NL]
- Member
- [DR] 0plank0 [NL]
- Member
ik heb het volgende gedaan !
ik ben na media markt gegaan en heb mijn muis ingeleverd.. toen kreeg ik een waardebonnetje van 70 euro.
dus kon iets uitkiezen van 70 euro met dat bonnetje
heb ik de g5 muis gekozen en de logitech extreme 3d pro..
koste me 85 euro.. dus moest zelf 15 euro betalen !
de razer lachesis is zo'n gevoelige muis dat hij zelfs de kleinste trilingen als beweging registreerd !
dus de muis zelf was te gevoelig,
moet wel ontzettend wennen aan mijn nieuwe joystick .. hah vlieg echt als verrekte mongol rond
ik ben na media markt gegaan en heb mijn muis ingeleverd.. toen kreeg ik een waardebonnetje van 70 euro.
dus kon iets uitkiezen van 70 euro met dat bonnetje
heb ik de g5 muis gekozen en de logitech extreme 3d pro..
koste me 85 euro.. dus moest zelf 15 euro betalen !
de razer lachesis is zo'n gevoelige muis dat hij zelfs de kleinste trilingen als beweging registreerd !
dus de muis zelf was te gevoelig,
moet wel ontzettend wennen aan mijn nieuwe joystick .. hah vlieg echt als verrekte mongol rond
Pure Hard Dance
Kiekeboe
Controlfreak.+?
Kiekeboe
Controlfreak.+?
- [DR] Riddler [NL]
- Member