(L)
Moderators: Moderators, Staff
ipod niet het scherm is van glas en is krasvrij. Je zou alleen een hoesje kunnen nemen voor de metalen achterkant omdat die snel krast. Maar het is ook gewoon een gebruiksvoorwerp.[DR] 0plank0 [NL] wrote:nice makoez.. ik heb mijn samsung i900 al naar verzekering moeten opsturen.. was teveel druk op het beeldscherm gekomen die was paars met zwarte stippen
tip koop zo doorzichtig velletje wat je over je beeldscherm kan doen, en misschien nog zo bescherm hoesje want als je tegen tafel aan staaaaaaaaaat .. dan kan die kapot gaan
Mijn iPhone heeft ook echt geen hoesje nodig om schadevrij te blijven[DR] Smirnoff***Ice [NL] wrote:ipod niet het scherm is van glas en is krasvrij. Je zou alleen een hoesje kunnen nemen voor de metalen achterkant omdat die snel krast. Maar het is ook gewoon een gebruiksvoorwerp.[DR] 0plank0 [NL] wrote:nice makoez.. ik heb mijn samsung i900 al naar verzekering moeten opsturen.. was teveel druk op het beeldscherm gekomen die was paars met zwarte stippen
tip koop zo doorzichtig velletje wat je over je beeldscherm kan doen, en misschien nog zo bescherm hoesje want als je tegen tafel aan staaaaaaaaaat .. dan kan die kapot gaan
Users browsing this forum: No registered users and 75 guests