Media delen met PS3
Moderators: Moderators, Staff
-
- Member
Media delen met PS3
Als ik in WMP media delen aanzet krijg ik de PS3 niet te zien (ook geen onbekend apparaat). Als ik hetzelfde doe op de pc van mijn vriendin krijg ik wel een onbekend apparaat te zien en kan ik alle film en muziek op haar pc via de PS3 afspelen. Super relaxt trouwens , maar ik wil ook mijn media kunnen delen
Ik heb zitten google-en en ben topics tegen gekomen met hetzelfde probleem, maar nergens staat de oplossing. Heeft iemand een idee waar ik het moet zoeken?
Ik heb zitten google-en en ben topics tegen gekomen met hetzelfde probleem, maar nergens staat de oplossing. Heeft iemand een idee waar ik het moet zoeken?
- [DR] Hypnotoad [NL]
- Member
-
- Location: Het is groot en rond en er lopen ongeveer 6 miljard mensen op, ra ra wat is het ....
Had ik eerst ook, kan zijn dat PS3 en PC misschien zelfde interne IP hebben toegewezen en elkaar niet kunnen vinden(beetje vreemd verhaal maar zou kunnen las ik) kan PS3 natuurlijk anders ook even hard IP geven, wat zou kunnen helpen is om media sharen aan te zetten, dan PS3 opnieuw opstarten en dan tijdje laten staan b.v bij video totdat apparaat zichtbaar is, kan wel even duren. En in WMP automatisch delen met nieuwe aparaten toestaan.
Hoop dat het helpt, proberen waard iig, succes !
"Some days you are the Pigeon...Some days you are the Statue"
-
- Member
PS3 heeft al een eigen IP. De andere tips hebben helaas niet geholpen, maar thx voor het meedenken.[DR] Born [NL] wrote:Had ik eerst ook, kan zijn dat PS3 en PC misschien zelfde interne IP hebben toegewezen en elkaar niet kunnen vinden(beetje vreemd verhaal maar zou kunnen las ik) kan PS3 natuurlijk anders ook even hard IP geven, wat zou kunnen helpen is om media sharen aan te zetten, dan PS3 opnieuw opstarten en dan tijdje laten staan b.v bij video totdat apparaat zichtbaar is, kan wel even duren. En in WMP automatisch delen met nieuwe aparaten toestaan.
Verbinding is draadloos naar de PS3 en beiden pc´s zitten met de kabel aan de router.
- [DR] Vinsonite [NL]
- Member
-
- Member
- [DR] Hypnotoad [NL]
- Member
ghehe net even geprobeerd en het is me wel gelukt..streaming van films en muziek naar mn ps3
http://www.hdtvnieuws.nl/hdtv/streaming ... ar-de-ps3/
Allen HD (mkv) bestanden werken niet
- [DR] Vinsonite [NL]
- Member
- [DR] Supernova [NL]
- Forum Admin
Via stroom contact is ook geen idee?[DR] Hypnotoad [NL] wrote:ghehe net even geprobeerd en het is me wel gelukt..streaming van films en muziek naar mn ps3
-
- Member
Het zou moeten werken, want met de pc van mijn vriendin lukt het. Die is net als mijn pc met een kabel aangesloten op de router en de ps3 draadloos. Ik denk dat het een instelling op mijn pc is. het nu twee avonden achter google gezeten en ben hier ook niet echt wijzer van geworden.[DR] Vinsonite [NL] wrote:Jammer, als je dat kon proberen kon je iig iets uitsluiten..[DR] gestoordegek [NL] wrote:Staat te ver weg[DR] Vinsonite [NL] wrote:Kan je de ps3 niet met een kabel doen?..
Iemand nog een tip voor een mediaserver. Lijkt me handig omdat je dan niet de energie verslindende pc hoeft aan te zetten om media te delen in het netwerk en dan ben ik gelijk van het probleem af (hoop ik).
- [DR] Makoez [NL]
- Forum Admin
-
- Member
- [DR] Enfy [NL]
- Member