Hey luitjes...
Ik heb zonet BF1942 gesinstald en direct Forgotten Hope gedownload voor wat oldskool fun. Nu heb ik alleen een probleempje met het installen van de mod.
Als ik dubbel klik op de .exe krijg ik een melding dat het een 32 bits programma is die niet kan draaien oo mijn 63 bit styeem. ik heb alle compatability modes al gebprobeerd maar blijf de zelfde melding krijgen.
Iemand van jullie een idee hoe het wel kan gaan lukken ?. lees op inet namelijk wel dat mensen het draaien op hun 64bit systeem.
hoop dat iemand van jullie een idee heeft.
alvast bedankt
nu eerst maar ff DC final downloaden dan
32bit prog -> 64bit systeem
Moderators: Moderators, Staff
- [DR] Patchy [NL]
- Member
-
- Location: Het is groot en rond en er lopen ongeveer 6 miljard mensen op, ra ra wat is het ....
Re: 32bit prog -> 64bit systeem
Waarschijnlijk install op ander systeem en dan copy & paste op externe schijf etc. ? En 63 bit systeem is wel een wonder opzich Patchy
Andere optie zou zijn als je niet ander systeem bij de hand hebt, is met Windows Virtual PC, een 32-bit instance maken van vista/xp/windows7 , en dan kan je op die manier overzetten naar je andere systeem, file sharing is mogelijk tussen virtuele besturingssystemen.
Of dualboot met 32 bit besturingssysteem, maar dan zit je met extra besturingssysteem op je PC wat je misschien niet wilt.
Succes.
Andere optie zou zijn als je niet ander systeem bij de hand hebt, is met Windows Virtual PC, een 32-bit instance maken van vista/xp/windows7 , en dan kan je op die manier overzetten naar je andere systeem, file sharing is mogelijk tussen virtuele besturingssystemen.
Of dualboot met 32 bit besturingssysteem, maar dan zit je met extra besturingssysteem op je PC wat je misschien niet wilt.
Succes.
"Some days you are the Pigeon...Some days you are the Statue"