Voor dat budget heeft Enfy een mooi systeem gemaakt, ik dacht 'ik maak wel even een nog leuker systeem voor diezelfde prijs' maar dat gaat dus niet lukken.
Zelf wou ik een 2500k, 6870 (eigenlijk een 6950, maar dan schiet te prijs helemaal omhoog) en 8GB geheugen (gewoon omdat het niks kost, 45 euro?), in het lijstje toevoegen. Maar dan zit je al snel over de 700 euro (incl. scherm). Daarbij komt ook nog dat ik het via Pricewatch gedaan heb (Tweakers.net) de verzendkosten komen er ook nog bij

.
Uiteindelijk maakt de cpu niks uit als je toch niet gaat overclocken, zelfs als het uitmaakte, dan kwam er nog 20 euro extra bij voor een koeler. Het geheugen... Sjah daar valt nog over te praten (4gb is
nog genoeg), maar de 6870 voor 15 euro meer zou ik zeker niet laten... Het scheelt toch gemiddeld al snel +6 FPS, kijkende naar vergelijkingen... 6 fps is niet veel, maar toch het kan net een verschil maken...
Nee, dit is een leuk systeem, zonder scherm zou iets meer geheugen, snellere GPU of snellere cpu, met OC mogelijkheden een optie zijn. Maar zoals ik al zei, als je er geen gebruik van gaat maken dan is het zonde, als je kijkt naar prestatieverschillen tussen een 2400 en een 2500K, dan is het de meerprijs niet waard.