Iemand enig idee wanneer we weer een leuke pc game zoals Bf3 kunnen verwachten?
Ik sta op het punt om een nieuw pc aan te schaffen echter wordt ik tegen gehouden door het feit dat ik momenteel weinig game op de pc omdat er geen leuke mp games zijn die mij aanspreken.
Lastige keuze. Andere kant als ik nu een pc samenstel en bf3 ofzo komt over een jaar uit dan heb ik dan weer problemen om die game goed af te spelen waarschijnlijk.
Iemand help me out!:P
BF3 Wanneer
Moderators: Moderators, Staff
-
- Member
-
- Member
BF3 komt voorlopig niet uit, waarom?
Simpel, DICE maakt een grote fout als ze na BF2 meteen BF3 uit brengen. Als BF3 zou floppen, dan zou heeeeel DICE floppen. Daarom gaan ze eerst deze franchise helemaal uitmelken en tot slot BF3 uitbrengen.
We kunnen dus eerst BF: Bad Company 2 verwachten (www.badcompany2.nl binnenkort) en ook nog Battlefield 1943. Battlefield '3' zal er zeker nog wel aankomen, maar pas wanneer ik kinderen heb en plank zindelijk wordt. En dat duurt nog wel even
Simpel, DICE maakt een grote fout als ze na BF2 meteen BF3 uit brengen. Als BF3 zou floppen, dan zou heeeeel DICE floppen. Daarom gaan ze eerst deze franchise helemaal uitmelken en tot slot BF3 uitbrengen.
We kunnen dus eerst BF: Bad Company 2 verwachten (www.badcompany2.nl binnenkort) en ook nog Battlefield 1943. Battlefield '3' zal er zeker nog wel aankomen, maar pas wanneer ik kinderen heb en plank zindelijk wordt. En dat duurt nog wel even
- [DR] 0plank0 [NL]
- Member
KUCH KUCH KUCH...[DR] MasterX [NL] wrote: We kunnen dus eerst BF: Bad Company 2 verwachten (www.badcompany2.nl binnenkort) en ook nog Battlefield 1943. Battlefield '3' zal er zeker nog wel aankomen, maar pas wanneer ik kinderen heb en plank zindelijk wordt. En dat duurt nog wel even
maar denk dat je bf3 niet hoeft te verwachten.. volgends mij zal hij eigenlijk volgends de verhalen al 2 jaar geleden uit moeten komen !
Pure Hard Dance
Kiekeboe
Controlfreak.+?
Kiekeboe
Controlfreak.+?
- [DR] Supernova [NL]
- Forum Admin
- [DR] Makoez [NL]
- Forum Admin
-
- Member
- [DR] Makoez [NL]
- Forum Admin
Afkomstig van: www.GameCloud.nl
Electronic Arts is momenteel met 3 Battlefield titels bezig, namelijk BF Heroes, BF 1943 en BF Bad Company 2. Maar hier komt er nog 1 bij.
Op de William Blair Growth Stock Conference heeft John Pleasants van EA bevestigd dat DICE bezig is met het ontwikkelen van Battlefield 3. Hij vertelde dat hij de game al gezien heeft bij DICE in zweden en zeer enthousiast is. Daarbij vertelde hij ook dat we de game dit fiscale jaar niet moeten verwachten.
Op welke platforms wij de game gaan zien is niet bekend. Echter wij verwachten sowieso de PC, aangezien de vorige delen alleen op de PC kwamen. Echter is de kans ook groot dat hij op andere platformen verschijnt.
Electronic Arts is momenteel met 3 Battlefield titels bezig, namelijk BF Heroes, BF 1943 en BF Bad Company 2. Maar hier komt er nog 1 bij.
Op de William Blair Growth Stock Conference heeft John Pleasants van EA bevestigd dat DICE bezig is met het ontwikkelen van Battlefield 3. Hij vertelde dat hij de game al gezien heeft bij DICE in zweden en zeer enthousiast is. Daarbij vertelde hij ook dat we de game dit fiscale jaar niet moeten verwachten.
Op welke platforms wij de game gaan zien is niet bekend. Echter wij verwachten sowieso de PC, aangezien de vorige delen alleen op de PC kwamen. Echter is de kans ook groot dat hij op andere platformen verschijnt.
- [DR] Patchy [NL]
- Member
als hij komt, komt hij pas Bad company 2 genoeg over de toonbank is gegaan bij ons PC gamers... dus wordt wel 2012 denk ik..[DR] Makoez [NL] wrote:Afkomstig van: www.GameCloud.nl