Battlefield 3 is reeds drie jaar in ontwikkeling
Moderators: Moderators, Staff
-
- Clanleader
Battlefield 3 is reeds drie jaar in ontwikkeling
‘Battlefield 3 is reeds drie jaar in ontwikkeling’
PC23 februari 2010
Fredrik Liliegren, voormalig studio manager van DICE Canada, heeft vandaag bevestigd dat Battlefield 3 reeds drie jaar in ontwikkeling is bij de Zweedse studio. Veel informatie mag hij echter niet over de game loslaten.
Door: Elmar Rekers
“Ik weet waar ze destijds over spraken op pc gebied en de volgende Battlefield. En daar hebben ze tot nu toe nog niets van aangekondigd na drie jaarâ€, vertelt Liliegren over zijn tijd bij DICE. “Ik weet dus wat er gaat komen, maar ik mag er nog steeds niet over spreken omdat ik onder een NDA sta.â€
Liliegren, die momenteel de baas is van Antic Entertainment, laat weten dat hij ervan overtuigd is dat Battlefield 3 – waarbij hij enkel over een pc versie sprak – zeer veel indruk zal maken. Dit ondanks het grote succes van Call of Duty: Modern Warfare 2.
Geen Modern Warfare 2
“De pc versie van Battlefield 3 wordt iets waardoor werkelijk iedereen zal worden weggeblazen. Ik kan nog niet vertellen wat het precies is, maar mensen zullen verbaasd zijn. Het is namelijk niet Modern Warfare 2 op de pc, het is totaal niet die ervaringâ€, aldus Liliegren.
Battlefield 3 is vooralsnog niet officieel aangekondigd maar ook John Pleasants van EA liet eerder al doorschemeren dat de game weldegelijk in aantocht is. Battlefield fans kunnen echter eerst nog aan de slag met Battlefield: Bad Company 2, een game die op 5 maart naar de Xbox 360, PlayStation 3 en pc zal komen.
Bron: http://www.gamez.nl/
PC23 februari 2010
Fredrik Liliegren, voormalig studio manager van DICE Canada, heeft vandaag bevestigd dat Battlefield 3 reeds drie jaar in ontwikkeling is bij de Zweedse studio. Veel informatie mag hij echter niet over de game loslaten.
Door: Elmar Rekers
“Ik weet waar ze destijds over spraken op pc gebied en de volgende Battlefield. En daar hebben ze tot nu toe nog niets van aangekondigd na drie jaarâ€, vertelt Liliegren over zijn tijd bij DICE. “Ik weet dus wat er gaat komen, maar ik mag er nog steeds niet over spreken omdat ik onder een NDA sta.â€
Liliegren, die momenteel de baas is van Antic Entertainment, laat weten dat hij ervan overtuigd is dat Battlefield 3 – waarbij hij enkel over een pc versie sprak – zeer veel indruk zal maken. Dit ondanks het grote succes van Call of Duty: Modern Warfare 2.
Geen Modern Warfare 2
“De pc versie van Battlefield 3 wordt iets waardoor werkelijk iedereen zal worden weggeblazen. Ik kan nog niet vertellen wat het precies is, maar mensen zullen verbaasd zijn. Het is namelijk niet Modern Warfare 2 op de pc, het is totaal niet die ervaringâ€, aldus Liliegren.
Battlefield 3 is vooralsnog niet officieel aangekondigd maar ook John Pleasants van EA liet eerder al doorschemeren dat de game weldegelijk in aantocht is. Battlefield fans kunnen echter eerst nog aan de slag met Battlefield: Bad Company 2, een game die op 5 maart naar de Xbox 360, PlayStation 3 en pc zal komen.
Bron: http://www.gamez.nl/
-
- Member
Re: Battlefield 3 is reeds drie jaar in ontwikkeling
Op mij kunnen ze veel indruk maken met planes
-
- Member
Of een game zonder duitsers...dat maakt pas indruk
- [DR] Makoez [NL]
- Forum Admin
Ik ben benieuwd of er ooit nog een pc only Battlefield game komt.
Ben bang dat ze voor het grote geld gaan.
Ben bang dat ze voor het grote geld gaan.
- [DR] Patchy [NL]
- Member
Zolang het maar een port van PC naar console wordt ben ik tevreden
en geef mij maar AA (kom maar op met die planes dan.. muhahahaha)
-
- Member
Anti Aliasing?
-
- Clanleader
Zou voor patch wel fijn zijn
- [DR] 0plank0 [NL]
- Member
ik wil een chopper :$ met seatswitch en tv missle
-
- Member
Zat er AA in BF2? Nooit iets van gemerkt[DR] Patchy [NL] wrote:Zolang het maar een port van PC naar console wordt ben ik tevreden
- [DR] Enfy [NL]
- Member
totdat die ellendige piepjes je duidelijk maakte dat je je flare misschien IETS te vroeg had laten gaan..
BAM!!! zo'n grote vuurbal!
verrektekut!
BAM!!! zo'n grote vuurbal!
verrektekut!
-
- Member
En ik hoop dat de stingers terug komen zoals in desert combat kom dan maar op met die planes en choppers
Ik kijk er naar uit
Ik kijk er naar uit
-
- Member
Nu heb ik heimwee
Heerlijk die tijd dat ik iedere 3 maanden een nieuwe joystick moest kopen
Heerlijk die tijd dat ik iedere 3 maanden een nieuwe joystick moest kopen