Ik vind het persoonlijk eigenlijk een beetje vervelend dat er ondere andere nicks wordt gespeeld.
Net alsof je niet trots bent op je oude nickname.
Weet dat dat niet zo is, maar ga dan niet op een nick spelen waar dan "DRabbit o.i.d in staat. Ik bedoel, maar dan gewoon een nickname.
Want nu gaat iedereen het lopen kopiëren.
Maarjah dat is mijn mening.
Nieuwe BF2 Nicks
Moderators: Moderators, Staff
-
- Clanleader
- [DR] Bananenbaas [NL]
- Member
Het is niet zo dat ik nu niet meer op mijn oude nick speel. Maar ik vind een nieuwe nick gewoon even leuk Nu heb ik één met een een betekenis
Het is ook niet zo dat ik niet trots ben om in [DR] te zitten, integenstelling, het is denk ik gewoon een kleine rage van een enkele spelers Niks om je zorgen over te maken. Ik vind {Drabbit} tag ook wel iets hebben persoonlijk
Het is ook niet zo dat ik niet trots ben om in [DR] te zitten, integenstelling, het is denk ik gewoon een kleine rage van een enkele spelers Niks om je zorgen over te maken. Ik vind {Drabbit} tag ook wel iets hebben persoonlijk
-
^[DR] M@ck [NL] wrote:Ik vind het persoonlijk eigenlijk een beetje vervelend dat er ondere andere nicks wordt gespeeld.
Net alsof je niet trots bent op je oude nickname.
Weet dat dat niet zo is, maar ga dan niet op een nick spelen waar dan "DRabbit o.i.d in staat. Ik bedoel, maar dan gewoon een nickname.
Want nu gaat iedereen het lopen kopiëren.
Maarjah dat is mijn mening.
No way !! mijn naam is Yellowman en niet anders . Ben het helemaal met je eens m@ck.
- [DR] Makoez [NL]
- Forum Admin
-
- Member