Project Reality download, voor Dashje en alle anderen.

BF1942:DC & BF2

Moderators: Moderators, Staff

[DR] gestoordegek [NL]
Member
Member

Post by [DR] gestoordegek [NL] »

[DR] Combatwombat [NL] wrote:Echt dat mumble is best wel onhandig.... als een van je sq members 30 m van je vandaan bent hoor je echt niets meer van em .... :|
Je moet in de settings van Mumble het geluid op 200% zetten. In de settings van de game moet je het geluid van voip op 100% zetten en het geluid van effecten op 30%. Voor squad-talk gebruik je de ingame voip. Mumble gebruik je om tegen andere squads te lullen of als je bijvoorbeeld samen in een apc of tank zit. De vijand kan je ook horen op mumble, dus het is niet handig om het te gebruiken als die in de buurt zijn. De SL's zitten in de SL-channel en hoeven niet bij elkaar in de buurt te zijn om te kunnen communiceren. De SL's kunnen posities van vijanden doorgeven en bijvoorbeeld versterking aanvragen of juist aangeven dat de andere sq's naar de volgende vlag moeten rushen. Het lijkt dus op de manier waarop wij communiceerde tijdens wars.

[DR] Supernova [NL]
Forum Admin
Forum Admin

Post by [DR] Supernova [NL] »

[DR] gestoordegek [NL] wrote:
[DR] Supernova [NL] wrote:Mijn mic / geluidskaart icm Mumble werkt niet naar behoren, maar zal het eens weer aanslingeren :)

Hoe kunnen we zien dat je aan het spelen bent Gestoorde :P
Laatste paar dagen ben ik weer op ts geweest. Ik speel altijd met
[DR]The-Cleaner[NL]. Als ik niet op TS zit en wel aan het spelen ben zit ik altijd op de RT server, dus dat is makkelijk zoeken.
Ai ai! Ben net terug van vakantie, vandaar :P
Image

[DR] MasterX [NL]
Member
Member

Post by [DR] MasterX [NL] »

Daarnaast heeft mumble niet zo'n grote vertraging en is het geluid vaak wat zuiverder.

En je moet het meer zo zien.. Mumble gebruik je alsof je in echte veld gewoon met je mond praat. En BF2 VOIP als je over radio iets zegt. Dan begrijp je het beter waarom je iemand 30m verderop niet zo goed hoort ;)

[DR] gestoordegek [NL]
Member
Member

Gister mijn record verbroken. In een ronde 60 kills gehaald als lonewolf, uiteraard met de AR. :D

[DR] jespertje [NL]
Member
Member

Post by [DR] jespertje [NL] »

Werkt hij al met patch 1.5?
Image

[DR] Patchy [NL]
Member
Member

Post by [DR] Patchy [NL] »

[DR] jespertje [NL] wrote:Werkt hij al met patch 1.5?
nee
Image

[DR] Born [NL]
Location: Het is groot en rond en er lopen ongeveer 6 miljard mensen op, ra ra wat is het ....

Post by [DR] Born [NL] »

JA
Pr 0.874 patch released :lol:
"Some days you are the Pigeon...Some days you are the Statue"
Image

[DR] Patchy [NL]
Member
Member

Post by [DR] Patchy [NL] »

[DR] Born [NL] wrote:
JA
Pr 0.874 patch released :lol:
beter
Image

[DR] jespertje [NL]
Member
Member

Spelen sommige dit nog wel? Zit er zelf namelijk redelijk vaak op:) Vind het geweldig als je ergens in de jungle in je 1tje licht(rest squad is afgeknald) en je hoort een hele vijandige squad voorbij rennen :D. Enige nadeel is dat het verdomd moeilijk is om die lui af te maken, in je 1tje tegen 6 :P
Image

[DR] gestoordegek [NL]
Member
Member

Speel het nog dagelijks en met de AR-kit ben ik serialkiller geworden. In de jungle is het relaxt als je chinees bent, dan ziet niemand je liggen. Speel meestal op de RT server voor nog meer teamplay dankzij Mumble. Master en Nova spelen het ook nog. Welke server zit jij dan?

[DR] jespertje [NL]
Member
Member

[DR] gestoordegek [NL] wrote:Speel het nog dagelijks en met de AR-kit ben ik serialkiller geworden. In de jungle is het relaxt als je chinees bent, dan ziet niemand je liggen. Speel meestal op de RT server voor nog meer teamplay dankzij Mumble. Master en Nova spelen het ook nog. Welke server zit jij dan?
Overdag veel op chicago, savonds verschilt het. Maar kijk af en toe wel op ts en via gametracker(of hoe heet t) maar zie niet vaak mensen ;)
Image

[DR] gestoordegek [NL]
Member
Member

Ik speel onder [DR]The-Cleaner[NL].

Post Reply