Project Reality 0.5
Moderators: Moderators, Staff
- [DR] Patchy [NL]
- Member
Project Reality 0.5
nieuwe versie van beste mod tot nu toe is uit
deze speel zelfs ik regelmatig, realisties (voor zover mogelijk) oorlog voeren via je PC is altijd leuk (geen crosshair, kogels vliegen realisties, spawnpoint zijn aangepast ((alleen bij SL en Mobiel spawnpoint)) betere geluiden imho, alleen cokpit view in voertuigen, tank besturder kan alleen nog maar rijden, Pilot kits, meer kits, maximaal aantal AT/Sniper/Support/AA kits per map, etc......)
wie weet kom ik jullie wel eens tegen op het realistiese digitale slagveld
http://www.realitymod.com/downloads.html
linkjes genoeg 1,6 gig groot.
Enjoy
deze speel zelfs ik regelmatig, realisties (voor zover mogelijk) oorlog voeren via je PC is altijd leuk (geen crosshair, kogels vliegen realisties, spawnpoint zijn aangepast ((alleen bij SL en Mobiel spawnpoint)) betere geluiden imho, alleen cokpit view in voertuigen, tank besturder kan alleen nog maar rijden, Pilot kits, meer kits, maximaal aantal AT/Sniper/Support/AA kits per map, etc......)
wie weet kom ik jullie wel eens tegen op het realistiese digitale slagveld
http://www.realitymod.com/downloads.html
linkjes genoeg 1,6 gig groot.
Enjoy
-
- [DR] Supernova [NL]
- Forum Admin
-
- Member
-
- Member
- [DR] 0plank0 [NL]
- Member
-
- Member
- [DR] Supernova [NL]
- Forum Admin
-
- Member
- [DR] Bananenbaas [NL]
- Member
Moet je wel WinRAR gebruiken he!?
Het is bij mij trouwens gewoon een .exe bestand (?????)
Oooh dat valt nog behoorlijk mee ik downloade via Extreme Gamers en hij downloade met 1mb per sec (kan sneller bij mij weet ik t/m 5mb per sec) Dit was bij mij toch wel de snelste... :S[DR] Boom [NL] wrote:die promofilm ziet er erg vet uit ben nu ook aant downloaden via fileplanet.. ging het snelst van de mirrors met 300 kb/s
-
- Member
Nee goh, meen je dat Bassweb[DR] Bassweb [NL] wrote:Moet je wel WinRAR gebruiken he!?
Oooh dat valt nog behoorlijk mee ik downloade via Extreme Gamers en hij downloade met 1mb per sec (kan sneller bij mij weet ik t/m 5mb per sec) Dit was bij mij toch wel de snelste... :S[DR] Boom [NL] wrote:die promofilm ziet er erg vet uit ben nu ook aant downloaden via fileplanet.. ging het snelst van de mirrors met 300 kb/s
-
- Member
-
- Member
Als je in zon voertuig wil stappen, komt er boven te staan
dat je die kit nodig hebt...
Je moet in een squad zitten... en dan kun je op T drukken en dan in het midden staat iets van Kit, die moet je aanklikken en dan kun je kiezen tussen allerlei verschillende kits zoals Pilot Kit, Officer en nog vanalles...
als je daar de kit hebt uitgekozen, dan moet je "pick up kit" doen (standaart toets: G)
en dan heb je de kit
dat je die kit nodig hebt...
Je moet in een squad zitten... en dan kun je op T drukken en dan in het midden staat iets van Kit, die moet je aanklikken en dan kun je kiezen tussen allerlei verschillende kits zoals Pilot Kit, Officer en nog vanalles...
als je daar de kit hebt uitgekozen, dan moet je "pick up kit" doen (standaart toets: G)
en dan heb je de kit
- [DR] Supernova [NL]
- Forum Admin
- [DR] Patchy [NL]
- Member
je kan kits aanvragen als je in een squad zit met 3 of meer. dat kan alleen bij een vlag, achter een APC of bij een rally point (mobiel spawnpunt van je squad) alleen de SL kan een officers kit nemen, en er zin van alle andere kits een beperkt aantal 3 snipers per zijde per map of zo iets... en die zijn ook alleen maar beschikbaar als er een bepaalt aantal personen op de server zit en je kan trouwens alleen maar spawnen bij de Mainbase, je SL, RallyPoint of in aan APC/Technical.
en voor het besturen van een tank/apc heb je een Crewman kit nodig, en voor het vliegen een Pilot kit. Vliegen is btw ook erg anders, de eerste dag kwamen alle helies niet verder dan 5 meter of ze lagen op hun kop of in zee straaljager heb ik alleen nog niet in gezeten..
maar ik kan de mod zeker aanraden. je moet alleen wat geduld hebben om het onder de knie te krijgen en altijd een squad joinen.. en VIOP aanzetten is ook leuk
see you on the battlefield
(nu alleen nog wachten op ForgottenHope2 en men mod verzameling is weer compleet )
en voor het besturen van een tank/apc heb je een Crewman kit nodig, en voor het vliegen een Pilot kit. Vliegen is btw ook erg anders, de eerste dag kwamen alle helies niet verder dan 5 meter of ze lagen op hun kop of in zee straaljager heb ik alleen nog niet in gezeten..
maar ik kan de mod zeker aanraden. je moet alleen wat geduld hebben om het onder de knie te krijgen en altijd een squad joinen.. en VIOP aanzetten is ook leuk
see you on the battlefield
(nu alleen nog wachten op ForgottenHope2 en men mod verzameling is weer compleet )