PnkBstrA + B WTF?
Moderators: Moderators, Staff
-
- Member
PnkBstrA + B WTF?
Wat de heel doen deze services op mijn pc??
Een week geleden waren ze er niet en nu plotseling wel...?
Ik heb geen update van Punkbuster uitgevoerd en wie heeft de recht aan hun gegeven om deze services op mijn pc te installeren en te laten draaien zonder dat een spel in de lucht is.
Ik heb begrepen dat ze jou pc zoeken voor hacks en cheats en deze naar buiten melden. Dus in de laatste twee dagen was mijn BF2 vast gelopen...
Als dit zo blijft, dan bye bye BF2, geen zin voor dit sh*t
Een week geleden waren ze er niet en nu plotseling wel...?
Ik heb geen update van Punkbuster uitgevoerd en wie heeft de recht aan hun gegeven om deze services op mijn pc te installeren en te laten draaien zonder dat een spel in de lucht is.
Ik heb begrepen dat ze jou pc zoeken voor hacks en cheats en deze naar buiten melden. Dus in de laatste twee dagen was mijn BF2 vast gelopen...
Als dit zo blijft, dan bye bye BF2, geen zin voor dit sh*t
- [DR] Vinsonite [NL]
- Member
- [DR] Makoez [NL]
- Forum Admin
- [DR] Bananenbaas [NL]
- Member
Of je moet naar de nieuwste PB updaten kan je ook niet meer op veel servers spelen
Die services zijn normaal Aleho die horen bij BF2 Is de PB Client, iedereen die BF2 speelt heeft ze. Tenminste legale spelers
Als je andere games gaat draaien met PB als multiplayer beveiliging zul je die services ook tegenkomen... Dus helaas of PB aan of PB uit
Die services zijn normaal Aleho die horen bij BF2 Is de PB Client, iedereen die BF2 speelt heeft ze. Tenminste legale spelers
Als je andere games gaat draaien met PB als multiplayer beveiliging zul je die services ook tegenkomen... Dus helaas of PB aan of PB uit
- [DR] 0plank0 [NL]
- Member
- [DR] Makoez [NL]
- Forum Admin
Maar eerst draaiden ze alleen als BF2 draaide. Nu draaien ze altijd op de achtergrond.[DR] Bassweb [NL] wrote:Of je moet naar de nieuwste PB updaten kan je ook niet meer op veel servers spelen
- [DR] Makoez [NL]
- Forum Admin
-
- Member
gister wilde ik met wat vrienden nog ff BF 2 doen.. na lange tijd weer..
MAAR fock dit spel nu serieus.. om de 5 min. werd ik gekickt door PB.. niet door cheats ofzo, maar door niet connecten ofzo of dan werkte er iets van PB niet.. ook al geupdate maar steeds hetzelfde *loser*
blurgh
MAAR fock dit spel nu serieus.. om de 5 min. werd ik gekickt door PB.. niet door cheats ofzo, maar door niet connecten ofzo of dan werkte er iets van PB niet.. ook al geupdate maar steeds hetzelfde *loser*
blurgh
Play hard... BUT play fair!
- [DR] Supernova [NL]
- Forum Admin
-
- Member
- [DR] Bananenbaas [NL]
- Member
Klopt de fout ligt hem bij de server hadden wij al uitgezocht. Dat is namelijk, jij hebt de nieuwste versie. Van je client. Maar de server draait dan nog op de oude versie (linux bakken) nog niet op v3.0 dit is de nieuwste. Heeft de server deze niet dan word jij gewoon gekickt omdat jou client de oude server niet toelaat ofzo. Of andersom.[DR] Boom [NL] wrote:al gedaan.. maar nog was dat zo..
Het enige wat er aan te doen valt is of opzoek naar een andere server die wel op de nieuwste versie draait of proberen je PB weer naar de oude terug te krijgen.
-
- Member
-
- Clanleader
- [DR] Patchy [NL]
- Member
- [DR] Supernova [NL]
- Forum Admin
Mirror's Edge is in de aantocht; nieuwe van Dice.
http://www.gamer.nl/doc/40136
http://www.gamer.nl/doc/40136