Aangezien iedereen Stalker fanatiek aan het 'kopen' is ben ik wel benieuwd wat je van het vind.
Aangezien heel erg veel mensen hier lang op zaten te wachten.
Ik heb gespeeld.
Moet zeggen dat het concept geniaal is, en de gameplay goed.
Alleen lijkt het alsof je iets mist.
Soms wat een onduidelijke game, wat ik niet bij Oblivion had bijvoorbeeld.
Wat vinden jullie?
Stalker
Moderators: Moderators, Staff
- [DR] Vinsonite [NL]
- Member
Stalker
Life is fucked up.. Fuck it..
- [DR] Switch [NL]
- Member
NU want ik ga me pc toch niet meer upgraden
Nee, vindt het wel best zo.. goede gameplay alleen idd soms technisch wat mankementen zoals met animaties en wat bugs met het laden:
Zo moest ik iemand 'redden'.. hij en ik stonden voor het opnieuw laden bij de rand van een fabriek ofzo..Na het opnieuw laden: in een keer moet ik die gast toch gaan redden.. rent ie zonder te schieten of cover door een battlezone heen met 13 Expert Militairen LOL ---> "Job Failed"
En als je wegrent bij de gast zie je op de kaart dat hij het wel red ofzo en ie miltairen niet eens lijken te schieten op em ??? WTF..
Heb maar een save-game daarvoor gebruikt die het wel deed lol
Nee, vindt het wel best zo.. goede gameplay alleen idd soms technisch wat mankementen zoals met animaties en wat bugs met het laden:
Zo moest ik iemand 'redden'.. hij en ik stonden voor het opnieuw laden bij de rand van een fabriek ofzo..Na het opnieuw laden: in een keer moet ik die gast toch gaan redden.. rent ie zonder te schieten of cover door een battlezone heen met 13 Expert Militairen LOL ---> "Job Failed"
En als je wegrent bij de gast zie je op de kaart dat hij het wel red ofzo en ie miltairen niet eens lijken te schieten op em ??? WTF..
Heb maar een save-game daarvoor gebruikt die het wel deed lol
Your opponent is me!!
- [DR] Vinsonite [NL]
- Member
- [DR] Bananenbaas [NL]
- Member
Nu we het toch over Graphics hebben het had van mij wel een tikkeltje mooier gemogen. Het had namelijk erg mooi kunnen worden met de GPU's die er tegenwoordig op de markt zijn en dit zoo mooi kunnen draaien. Helaas is daar geen gebruik van gemaakt.
Verder leuke game.
Niet een Nummer 1 zoals ik had verwacht maar zeker leuk HL2 Is toch zeker meer aangeslagen naar mijn verwachtingen dan deze game. (Was ook zolang wachten )
Verder leuke game.
Niet een Nummer 1 zoals ik had verwacht maar zeker leuk HL2 Is toch zeker meer aangeslagen naar mijn verwachtingen dan deze game. (Was ook zolang wachten )