hoe groot is de file dan? vanwege uploadHellF1re wrote:Beetje onzinnig die processor specs. Ik voldeed ook niet aan recommended eisen: 3,2Ghz =P[DR] Dash64 [NL] wrote: Als je dit kan spelen op een goed systeem (mijn proc was al te laag, 3000, recommended 3500) lijkt me mega.
Een 800euro X6800 zou niet eens goed zijn voor minimum. Kortom hij herkent het soort processor niet. lol
Stomme is ook dat je ingame niet echt veel kunt veranderen aan grafische dingen (geen verschillende texture qualiteiten en dergelijke).
PS: Voor diegene die ook geinvite willen worden voor de private bittorent waar ik ook lid van ben moet me een PM sturen. Zit een maar aan, je moet een ratio van 1:1 hebben, dus je moet helaas ook wat uploaden. Alleen als je dit ook echt gaat doen kan ik je pas inviten anders krijg ik de zeik dat ik geen goede mensen invite =)
(downl speed was hier ook 500kb/s )
Tom Clancys Rainbow 6: Vegas
Moderators: Moderators, Staff
-
- Member
Play hard... BUT play fair!
-
4,8GB, maar zelf reken ik het vrij simpel uit, namelijk in mijn geval:
Gewild bestand:500kb/s (250-900kbs als je heel veel geluk hebt)
Minder gewild: 100kb/s (80-160kbs)
Upload is constant ook zo'n 100kb/s
Wanneer je een gewild bestand download moet je hem dan ong 4x zo lang laten uploaden (tegelijkertijd dat je hem download upload je namelijk ook). En een minder gewilde kun je zo goed als downloaden zonder je ratio te verkloten.
Mocht je ratio achteruitgaan dan kun je hem gewoon een dag aanlaten staan en je staat weer goed. Vanaf dat ik pc heb, ong begin oktober, download en upload ik gewoon wanneer ik wat tijd heb en heb nu al 60GB geupload en 40 gedownload. Dit is gemakkelijk door iemand na te doen want heb nog niet zo belachelijk veel ermee gedaan.
Mocht je beter internet hebben (met name upload) dan kun je waarschijnlijk nog sneller aan een goede ratio komen
Gewild bestand:500kb/s (250-900kbs als je heel veel geluk hebt)
Minder gewild: 100kb/s (80-160kbs)
Upload is constant ook zo'n 100kb/s
Wanneer je een gewild bestand download moet je hem dan ong 4x zo lang laten uploaden (tegelijkertijd dat je hem download upload je namelijk ook). En een minder gewilde kun je zo goed als downloaden zonder je ratio te verkloten.
Mocht je ratio achteruitgaan dan kun je hem gewoon een dag aanlaten staan en je staat weer goed. Vanaf dat ik pc heb, ong begin oktober, download en upload ik gewoon wanneer ik wat tijd heb en heb nu al 60GB geupload en 40 gedownload. Dit is gemakkelijk door iemand na te doen want heb nog niet zo belachelijk veel ermee gedaan.
Mocht je beter internet hebben (met name upload) dan kun je waarschijnlijk nog sneller aan een goede ratio komen
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. - Albert Einstein
- [DR] Enfy [NL]
- Member
-
- Member
- [DR] Riddler [NL]
- Member
- [DR] Enfy [NL]
- Member
-
Patch 1.01 is uit =)
Heb helaas vandaag wel geen tijd meer om hem te checken, maar ondertussen kunnen jullie dat volgens mij ook allemaal
edit: dat is minder, gemounte image wordt herkent, YASU werkt voor mij dus niet meer. Als iemand een oplossing heeft dan hoor ik het maar al te graag!
Heb helaas vandaag wel geen tijd meer om hem te checken, maar ondertussen kunnen jullie dat volgens mij ook allemaal
edit: dat is minder, gemounte image wordt herkent, YASU werkt voor mij dus niet meer. Als iemand een oplossing heeft dan hoor ik het maar al te graag!
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. - Albert Einstein
- [DR] Patchy [NL]
- Member
-
- [DR] Riddler [NL]
- Member
-
- Member
- [DR] Riddler [NL]
- Member
Krijg als ik hem mount met deamon tools een melding tijdens het installen dat hij een fout heeft in een .cab bestand dat hij niet aanwezig is in het medium waarmee ik hem aan het installen ben Volgens mij herkent het spel de virtuele drive en geeft het die fout... kan iemand me helpen??? (mss heb ik da progje YASU nodig ofzo?? )
- [DR] Enfy [NL]
- Member
-
Ik denk dat Enfy gelijk heeft. Spel moet gewoon zonder problemen installeren en daarna moet je wel YASU draaien, maar dat is om een foutmelding te voorkomen dat er een virtuele drive is gevonden, wat niet jou geval is.
Zelf kreeg ik ook een foutmelding en een herinstallatie had dat toen voorkomen dus ik denk dat dat het laatste is wat je kan proberen.
Zelf kreeg ik ook een foutmelding en een herinstallatie had dat toen voorkomen dus ik denk dat dat het laatste is wat je kan proberen.
-
- Member