Laat de computer je nu steeds winnen (te goed zijn voor iemand ) /flauwmode[DR] Combatwombat [NL] wrote:Race games waren vroeger leuk, nu is de AI te goed voor me[DR] Mandebiel [NL] wrote:race games waren vroeger nooit zo leuk vond ik. Maar ik denk dat ik hem wel ga halen via de store
PS3 Games
Moderators: Moderators, Staff
- [DR] Supernova [NL]
- Forum Admin
-
- Member
Echt een vet spel. Je moet alleen alle auto´s kopen en daar moet je eerst geld voor winnen (online of in een event). Je kan dus niet gelijk in een dikke snelle bak stappen. Aan de andere kant kan je het zo ook beter leren. Online is ook lache alleen kan je niet een willekeurige server joinen. Je kiest een circuit en een auto en dan wordt er automatisch gezocht naar een server. Voordeel is dat je nooit hoeft te wachten tot de server vol is want die is gelijk vol. Moet nog ff kijken hoe ik online kan typen (heb me toetesenbord aangesloten) dan kan ik die naabs uitschelden die me de bocht uitbeuken
AI is wisselend soms ga je met dezelfde auto twee keer zo hard en soms zijn ze nauwelijks bij te houden.
AI is wisselend soms ga je met dezelfde auto twee keer zo hard en soms zijn ze nauwelijks bij te houden.
- [DR] Hypnotoad [NL]
- Member
Wat is je ps3 nick gestoorde? voeg ik je even toe[DR] gestoordegek [NL] wrote:Echt een vet spel. Je moet alleen alle auto´s kopen en daar moet je eerst geld voor winnen (online of in een event). Je kan dus niet gelijk in een dikke snelle bak stappen. Aan de andere kant kan je het zo ook beter leren. Online is ook lache alleen kan je niet een willekeurige server joinen. Je kiest een circuit en een auto en dan wordt er automatisch gezocht naar een server. Voordeel is dat je nooit hoeft te wachten tot de server vol is want die is gelijk vol. Moet nog ff kijken hoe ik online kan typen (heb me toetesenbord aangesloten) dan kan ik die naabs uitschelden die me de bocht uitbeuken
-
- Member
- [DR] Hypnotoad [NL]
- Member
- [DR] Supernova [NL]
- Forum Admin
- [DR] Hypnotoad [NL]
- Member
-
- Member
- [DR] Makoez [NL]
- Forum Admin
http://www.desertrabbits.com/Forum/viewtopic.php?t=2476
PS3 naampjes topic.
Ik zit er ook een beetje aan te denken om een ps3 te halen.
GT5 ziet er wel heel vet uit, maar verder zijn er geen games die ik wil spelen die ik niet op de 360 kan spelen.
Blu-ray is wel heel vet.
PS3 naampjes topic.
Ik zit er ook een beetje aan te denken om een ps3 te halen.
GT5 ziet er wel heel vet uit, maar verder zijn er geen games die ik wil spelen die ik niet op de 360 kan spelen.
Blu-ray is wel heel vet.
- [DR] Vinsonite [NL]
- Member
- [DR] Supernova [NL]
- Forum Admin
-
- Member
-
- Member
Dit klinkt als een Experia Box van KPN die je draadloos wil verbinden. Log in op de Experia Box en verander de beveiling naar WEP en voila je kan verbinding maken. Succes[DR] Supernova [NL] wrote:Dat ben ik ff kwijt; kan nog niet spelen met GT5 hij wil niet connecten met internet Fout opgetreden bla bla 80710092[DR] gestoordegek [NL] wrote:Nova hoe heet (ben) jij? Dan kunnen we ook vriendjes worden
- [DR] Supernova [NL]
- Forum Admin
- [DR] Enfy [NL]
- Member
komen daar nog verzendkosten bij voor nederland nova?
Last edited by [DR] Enfy [NL] on 08 Apr 2008, 22:58, edited 2 times in total.