Team Fortress 2!
Moderators: Moderators, Staff
- [DR] Supernova [NL]
- Forum Admin
- Posts: 5818
- Joined: 09 Nov 2003, 22:59
- Location: Rijssen
- Contact:
-
- Member
- Posts: 1871
- Joined: 09 Nov 2003, 17:51
- Location: Enschede
- Contact:
Hehe keb "vroeger" veel TFC gespeeld, vond ik ook een super spel... Dit spel is lekker snel en zonder teamwork valt er nix te winnen (komt helaas wel vaak voor dat er geen teamwork is ) Maar daarvoor zit ik bij de GoT tf2 community, die lui hebben 2 servers waarvan er 1 altijd vol zit met mensen van de community
- [DR] Switch [NL]
- Member
- Posts: 2563
- Joined: 19 Jan 2004, 18:30
- Location: Meppel
- Contact:
-
- Member
- Posts: 1211
- Joined: 10 Sep 2006, 22:50
- Location: Coevorden
- Contact:
Terwijl wij gamers druk bezig zijn met volle teugen aan het genieten van Team Fortress 2 is Valve ondertussen bezig om ons toekomstige plezier te garanderen. Dit zullen ze doen door nieuwe maps toe te voegen, bepaalde classes aan te passen en door andere nieuwe dingen toe te voegen.
Allereerst de nieuwe maps, er wordt hard gewerkt aan een remake van Team Fortress Classic klassieker Badlands, welke nu geen Capture The Flag meer zal zijn maar met control points zoals bijna elke andere map in TF2. Of de andere map volledig nieuw is of ook een remake is niet duidelijk, wel dat Valve de maps binnen twee maanden beschikbaar wil stellen (maar gezien Valve's reputatie op het gebied van deadlines moet dit maar met een flinke korrel zout genomen worden).
Ook is er iets meer duidelijkheid over de Medic Achievement Pack, welke al begin december aangekondigd was. Deze zal niet alleen nieuwe achievements toevoegen, ook zal de Medic gameplay-veranderingen ondergaan. Gameplay veranderingen gaan we ook bij andere classes zien, in een emailuitwisseling met Valve's Robin Walker kwam het volgende naar boven:
We are indeed investigating Soldier changes, and one of the
changes we're trying out is focused on making Soldiers a little more
careful firing their rockets at point blank targets.
As for the Pyro scoring, we have a minor tweak coming down the pipe. He's going to get a small amount of points for every enemy he ignites. This should reward you for those moments where you drop into the middle of an enemy pack and light them all up, hurting them all and disrupting their plans, but not managing to actually kill them.
Wanneer we deze veranderingen mogen verwachten is nog onduidelijk, wel is er gezegd dat er eerst "andere content" vrijgegeven zal worden voordat de maps komen, wie weet zijn dit dus wel de gameplayveranderingen en de achievement pack.
Allereerst de nieuwe maps, er wordt hard gewerkt aan een remake van Team Fortress Classic klassieker Badlands, welke nu geen Capture The Flag meer zal zijn maar met control points zoals bijna elke andere map in TF2. Of de andere map volledig nieuw is of ook een remake is niet duidelijk, wel dat Valve de maps binnen twee maanden beschikbaar wil stellen (maar gezien Valve's reputatie op het gebied van deadlines moet dit maar met een flinke korrel zout genomen worden).
Ook is er iets meer duidelijkheid over de Medic Achievement Pack, welke al begin december aangekondigd was. Deze zal niet alleen nieuwe achievements toevoegen, ook zal de Medic gameplay-veranderingen ondergaan. Gameplay veranderingen gaan we ook bij andere classes zien, in een emailuitwisseling met Valve's Robin Walker kwam het volgende naar boven:
We are indeed investigating Soldier changes, and one of the
changes we're trying out is focused on making Soldiers a little more
careful firing their rockets at point blank targets.
As for the Pyro scoring, we have a minor tweak coming down the pipe. He's going to get a small amount of points for every enemy he ignites. This should reward you for those moments where you drop into the middle of an enemy pack and light them all up, hurting them all and disrupting their plans, but not managing to actually kill them.
Wanneer we deze veranderingen mogen verwachten is nog onduidelijk, wel is er gezegd dat er eerst "andere content" vrijgegeven zal worden voordat de maps komen, wie weet zijn dit dus wel de gameplayveranderingen en de achievement pack.
- [DR] Supernova [NL]
- Forum Admin
- Posts: 5818
- Joined: 09 Nov 2003, 22:59
- Location: Rijssen
- Contact:
-
- Member
- Posts: 1211
- Joined: 10 Sep 2006, 22:50
- Location: Coevorden
- Contact:
Gamesgigant Electronic Arts heeft in hun kwartaalrapportage laten vallen plannen te hebben om de Orange Box van Half-Life 2 uit elkaar te plukken en de games los uit te brengen. Het gaat hier dus niet om games via Steam los kopen, maar het worden aparte, fysieke producten. Voor zover bekend geldt dit alleen voor de PC.
...we are unbundling Orange Box and releasing separate PC SKUs, Half Life 2: Episode 2, Portal and Team Fortress.
Het is onduidelijk of de productie van de Orange Box zelf nog wordt doorgezet, of dat deze komt te vervallen als alles ook los te verkrijgen is. Over een prijs wordt nog geen woord gesproken, evenals een releasedatum, maar het gerucht gaat dat ze nog voor het einde van het fiscale jaar uit moeten komen (d.w.z. voor 31 maart).
Oftewel, misschien gaan nu meer mensen TF2 doen, omdat ze die andere games er niet bij hoeven te kopen
...we are unbundling Orange Box and releasing separate PC SKUs, Half Life 2: Episode 2, Portal and Team Fortress.
Het is onduidelijk of de productie van de Orange Box zelf nog wordt doorgezet, of dat deze komt te vervallen als alles ook los te verkrijgen is. Over een prijs wordt nog geen woord gesproken, evenals een releasedatum, maar het gerucht gaat dat ze nog voor het einde van het fiscale jaar uit moeten komen (d.w.z. voor 31 maart).
Oftewel, misschien gaan nu meer mensen TF2 doen, omdat ze die andere games er niet bij hoeven te kopen
-
- Member
- Posts: 1026
- Joined: 11 Nov 2003, 22:04
- Location: Groningen
- Contact:
-
- Member
- Posts: 1211
- Joined: 10 Sep 2006, 22:50
- Location: Coevorden
- Contact:
Team Fortress 2 update brengt nieuwe map
Het was even wachten, maar vanavond is het dan zo ver: om 19:00 laat Valve de nieuwste versie van Team Fortress 2 los, welke een remake van de oude en bekende map Badlands met zich mee brengt.
Naast de nieuwe map, welke een control-point map is met de nadruk op verticale verschillen, zijn er nog meer dingen veranderd. Zo zijn er veel exploits uit andere maps gehaald, is het voor de pyro nu een stuk duidelijker wanneer hij iemand in de fik steekt door middel van een sissend geluidje, is de engine verbeterd voor een hogere performance en nog heel veel meer kleine veranderingen.
De update is er voorlopig alleen voor de PC, wanneer we op de consoles kunnen genieten van Badlands is nog onbekend.
Het was even wachten, maar vanavond is het dan zo ver: om 19:00 laat Valve de nieuwste versie van Team Fortress 2 los, welke een remake van de oude en bekende map Badlands met zich mee brengt.
Naast de nieuwe map, welke een control-point map is met de nadruk op verticale verschillen, zijn er nog meer dingen veranderd. Zo zijn er veel exploits uit andere maps gehaald, is het voor de pyro nu een stuk duidelijker wanneer hij iemand in de fik steekt door middel van een sissend geluidje, is de engine verbeterd voor een hogere performance en nog heel veel meer kleine veranderingen.
De update is er voorlopig alleen voor de PC, wanneer we op de consoles kunnen genieten van Badlands is nog onbekend.
- [DR] 0plank0 [NL]
- Member
- Posts: 1357
- Joined: 24 Jan 2007, 20:54
- Contact:
- [DR] 0plank0 [NL]
- Member
- Posts: 1357
- Joined: 24 Jan 2007, 20:54
- Contact:
-
- Member
- Posts: 1026
- Joined: 11 Nov 2003, 22:04
- Location: Groningen
- Contact:
-
- Member
- Posts: 1211
- Joined: 10 Sep 2006, 22:50
- Location: Coevorden
- Contact:
Valve heeft bekend gemaakt dat in de week van 20 april de nieuwe gratis content zal worden vrijgeven. Buiten de nieuwe Goldrush map en nieuwe wapens, zal de game ook een nieuwe game mode kennen, Payload.
In Payload is het de bedoeling dat je een karretje vol explosieven naar het kamp van de vijand brengt, hoe meer mensen het karretje duwen, hoe sneller het zijn einddoel zal bereiken. Uiteraard word het de taak van de vijand dat te stoppen.
Verder kan je een nieuwe cinematic verwachten, Meet the scout, en voor de medics onder ons, onder andere een gun die je "slachtoffer" gegarandeerd 10 seconden critical hits geeft.
In Payload is het de bedoeling dat je een karretje vol explosieven naar het kamp van de vijand brengt, hoe meer mensen het karretje duwen, hoe sneller het zijn einddoel zal bereiken. Uiteraard word het de taak van de vijand dat te stoppen.
Verder kan je een nieuwe cinematic verwachten, Meet the scout, en voor de medics onder ons, onder andere een gun die je "slachtoffer" gegarandeerd 10 seconden critical hits geeft.
- [DR] Vinsonite [NL]
- Member
- Posts: 2360
- Joined: 20 May 2006, 00:13
- Location: Friesland/ Drachten
- Contact:
- [DR] YopeFoniC [NL]
- Member
- Posts: 1188
- Joined: 22 Sep 2005, 09:09
- Location: Teylingen
- Contact:
- [DR] 0plank0 [NL]
- Member
- Posts: 1357
- Joined: 24 Jan 2007, 20:54
- Contact:
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 24 guests