SubZer0nl
.. geloof ik.
Heb de game sinds de release van SimCity niet meer gespeeld moet ik eerlijk bekennen
WarThunder
Moderators: Moderators, Staff
-
- Member
-
- Clanleader
Re: WarThunder
Schaam je!
Riddler doet nu ook mee!
Blijkt het alleen dat je squad niet uit meer dan 4 spelers mag bestaan, dat is wel jammer.
Zou vet zijn indien ze clan wars etc mogelijk zouden maken.
Riddler doet nu ook mee!
Blijkt het alleen dat je squad niet uit meer dan 4 spelers mag bestaan, dat is wel jammer.
Zou vet zijn indien ze clan wars etc mogelijk zouden maken.
-
- Member
Welke rank zijn jullie ondertussen dan? Hoe dichter je de rank bij elkaar hebt hoe beter het is lijkt me zo. Mijn hoogste rank is 8, met de britten
- [DR] Supernova [NL]
- Forum Admin
Ik zit op 7, Rubber op 8. Riddler op 2 / 3 denk ik; van Treckmack zou ik het niet weten Wij verlagen onze planelvls tot de laagste van de meespelende ^^
-
- Clanleader
Ik zit op 6 volgens mij, vanavond maar eens kijken wat de patch ons heeft gegeven.
-
- Member
Gisteren, met behulp van een verhoging in mijn internetsnelheid (van 180 kb/s naar 600 kb/s), de patch gedownload en WT weer eens gespeeld. Het beviel weer goed, dus wanneer ik in dit topic een keer lees over een avondje WT zal ik langs hoppen op ts.
-
- Member
Aan die game moet je niet beginnen. Ik had een invite voor de alpha of de beta bemachtigd, weet niets eens meer welke van de twee het was, maar man-man-man wat is die game slecht in vergelijking met WT[DR] M@ck [NL] wrote:Wat ik even dacht was dat dit van dezelfde makers was als World of Tanks, maar dat is dus een andere plane game:
http://worldofwarplanes.eu/
Die zit in de gesloten Beta