Crysis
Moderators: Moderators, Staff
-
- Posts: 2900
- Joined: 10 Nov 2003, 14:51
- Contact:
-
- Member
- Posts: 2349
- Joined: 14 Nov 2003, 22:09
- Location: Doesburg
- Contact:
-
- Posts: 2900
- Joined: 10 Nov 2003, 14:51
- Contact:
Ik heb hem bijna uitgespeeld DENK ik lol ben nu net bij '''The Core'' denk dat het redelijk aan het einde is.
Het enige wat ik kan zeggen is ''WOOUUUWWW'' als je denk dat je het mooiste gezien hebt loop je 5 m en sta je weer 10 minuten om je heen te kijken. Echt ik ben zo blij dat ik een nieuwe pc heb hahahaha.
En b00m contact me @ msn
Het enige wat ik kan zeggen is ''WOOUUUWWW'' als je denk dat je het mooiste gezien hebt loop je 5 m en sta je weer 10 minuten om je heen te kijken. Echt ik ben zo blij dat ik een nieuwe pc heb hahahaha.
En b00m contact me @ msn
-
- Member
- Posts: 1211
- Joined: 10 Sep 2006, 22:50
- Location: Coevorden
- Contact:
EA heeft vanmiddag een patch voor Crysis uitgebracht. De patch, die het versienummer 1.1 krijgt, zal vooral prestatieverbeteringen doorvoeren. Maar natuurlijk zal er ook het een en ander getweaked worden en de nodige bugs zullen uit de Multiplayer worden gehaald.
De patch, van 140MB, kun je onder andere hier downloaden.http://www.crymod.com/filebase.php?fileid=636
Fixes
- Fixed: Potential crash in D3D10
- Fixed: Orange boxes apearing when hispec savegame loaded into lowspec game.
- Fixed: Inconsistent damage dealt to vehicles when shot by LAW.
- Fixed: Reflection resolution on D3D10, MultiGPU reflection update fix
- Fixed: Memory leak with FSAA modes
- Fixed: Infinite ammo hacks.
- Fixed: Memory leak in D3D10 when switching screen modes
- Fixed: Muti optimizations
- Fixed: When player melees during gun raise animation, their gun will be - in a permanantly raised position.
- Fixed: Crash when loading savegame with level exported recently by editor
- Fixed: Virtual keyboard does not function properly when a game pad is - connected
- Fixed: Users can lose the ability to look around with the Right Stick
- Fixed: Setting screen resolution to "default" stops user from selecting last resolution
- Fixed: Bug when changing resolution in D3D10
- Fixed: Issues with Depth of field and water droplets in D3D10
- Fixed: Crash on NaN warning
Updates
- Added: Motion Blur UI and V.SYNC UI options
- Optimized: Motion blur
- Optimized: FSAA (Full Scene Anti-Aliasing)
- Optimized sound id implementation
- Enabled VSync functionality in D3D10
- New benchmarking files for ice CPU benchmark.
- http/xmlrpc password protected remote control session
- Marked debug cvars as cheat
- F12 (screenshot) now works in restricted mode as well
Tweaks
- Reduced LAW splash damage vs. infantry in PowerStruggle mode
- Slowed Rocket projectile speed down in MP slightly
- Disabled automatic turret bounding boxes on vehicles to prevent issues with LAW hit detection
- Reduced grenade explosion radius in multiplayer
- Clamped water tesselation to avoid cheating in MP
- MultiGPU improvements with depth map updates+
Voor degenen die het nog niet wisten (tis van woensdag ofzo)
Maar het blijkt wel te helpen bij het fps probleem
De patch, van 140MB, kun je onder andere hier downloaden.http://www.crymod.com/filebase.php?fileid=636
Fixes
- Fixed: Potential crash in D3D10
- Fixed: Orange boxes apearing when hispec savegame loaded into lowspec game.
- Fixed: Inconsistent damage dealt to vehicles when shot by LAW.
- Fixed: Reflection resolution on D3D10, MultiGPU reflection update fix
- Fixed: Memory leak with FSAA modes
- Fixed: Infinite ammo hacks.
- Fixed: Memory leak in D3D10 when switching screen modes
- Fixed: Muti optimizations
- Fixed: When player melees during gun raise animation, their gun will be - in a permanantly raised position.
- Fixed: Crash when loading savegame with level exported recently by editor
- Fixed: Virtual keyboard does not function properly when a game pad is - connected
- Fixed: Users can lose the ability to look around with the Right Stick
- Fixed: Setting screen resolution to "default" stops user from selecting last resolution
- Fixed: Bug when changing resolution in D3D10
- Fixed: Issues with Depth of field and water droplets in D3D10
- Fixed: Crash on NaN warning
Updates
- Added: Motion Blur UI and V.SYNC UI options
- Optimized: Motion blur
- Optimized: FSAA (Full Scene Anti-Aliasing)
- Optimized sound id implementation
- Enabled VSync functionality in D3D10
- New benchmarking files for ice CPU benchmark.
- http/xmlrpc password protected remote control session
- Marked debug cvars as cheat
- F12 (screenshot) now works in restricted mode as well
Tweaks
- Reduced LAW splash damage vs. infantry in PowerStruggle mode
- Slowed Rocket projectile speed down in MP slightly
- Disabled automatic turret bounding boxes on vehicles to prevent issues with LAW hit detection
- Reduced grenade explosion radius in multiplayer
- Clamped water tesselation to avoid cheating in MP
- MultiGPU improvements with depth map updates+
Voor degenen die het nog niet wisten (tis van woensdag ofzo)
Maar het blijkt wel te helpen bij het fps probleem
-
- Posts: 2900
- Joined: 10 Nov 2003, 14:51
- Contact:
- [DR] Combatwombat [NL]
- Member
- Posts: 1006
- Joined: 13 Jan 2005, 21:04
- Location: Drachten
- Contact:
- [DR] Enfy [NL]
- Member
- Posts: 2689
- Joined: 12 Sep 2005, 17:44
- Location: Spijkenisse
- Contact:
yup crack op www.gamecopyworld.com
-
- Member
- Posts: 1211
- Joined: 10 Sep 2006, 22:50
- Location: Coevorden
- Contact:
Crysis Warhead, de stand-alone uitbreiding op EAs grafische shooter Crysis, komt twaalf september in de winkels te liggen in Europa. In een bijna Twilight Zone-achtige vervorming van de normale werkelijkheid is dit vier volle dagen voor de game in de VS beschikbaar is.
Crysis Warhead vertelt het verhaal van Psycho, het op explosieven gerichte lid van het team waarvan je in Crysis ook al deel uitmaakte. De game zal het verhaal vanuit een ander perspectief vertellen, en dit allemaal met een meer geoptimaliseerde engine waardoor de game hopelijk minder intensief is voor de gemiddelde computer.
De minimale systeemeisen zijn inmiddels ook bekend, die zijn als volgt:
Processor: Intel Pentium 4 2.8 GHz (3.2 GHz voor Vista), Intel Core 2.0 GHz (2.2 GHz voor Vista), AMD Athlon 2800+ (3200+ voor Vista) of beter
Geheugen: 1GB (1.5GB voor Vista)
Grafische kaart: NVIDIA GeForce 6800 GT, ATI Radeon 9800 Pro (Radeon X800 Pro voor Vista) of beter, allen met minstens 256MB geheugen
Schijfruimte: 15GB
Geluidskaart: DirectX 9.0c compatibel
Besturingssysteem: Windows XP SP2 of Windows Vista
Bron:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=26718
Crysis Warhead vertelt het verhaal van Psycho, het op explosieven gerichte lid van het team waarvan je in Crysis ook al deel uitmaakte. De game zal het verhaal vanuit een ander perspectief vertellen, en dit allemaal met een meer geoptimaliseerde engine waardoor de game hopelijk minder intensief is voor de gemiddelde computer.
De minimale systeemeisen zijn inmiddels ook bekend, die zijn als volgt:
Processor: Intel Pentium 4 2.8 GHz (3.2 GHz voor Vista), Intel Core 2.0 GHz (2.2 GHz voor Vista), AMD Athlon 2800+ (3200+ voor Vista) of beter
Geheugen: 1GB (1.5GB voor Vista)
Grafische kaart: NVIDIA GeForce 6800 GT, ATI Radeon 9800 Pro (Radeon X800 Pro voor Vista) of beter, allen met minstens 256MB geheugen
Schijfruimte: 15GB
Geluidskaart: DirectX 9.0c compatibel
Besturingssysteem: Windows XP SP2 of Windows Vista
Bron:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=26718
- [DR] Vinsonite [NL]
- Member
- Posts: 2360
- Joined: 20 May 2006, 00:13
- Location: Friesland/ Drachten
- Contact:
- [DR] Combatwombat [NL]
- Member
- Posts: 1006
- Joined: 13 Jan 2005, 21:04
- Location: Drachten
- Contact:
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 20 guests