WoW: The Burning Crusade Expansion pack

Info van andere game releases, patches, reviews en previeuws.

Moderators: Moderators, Staff

[DR] YopeFoniC [NL]
Member
Member

Post by [DR] YopeFoniC [NL] »

ghostcleric maakte die opmerking over de korte spelduur van WoW.
Image

[DR] Bananenbaas [NL]
Member
Member

Post by [DR] Bananenbaas [NL] »

[DR] YopeFoniC [NL] wrote:ghostcleric maakte die opmerking over de korte spelduur van WoW.
Nee WoW neemt je hele leven in beslag :P Maar als jullie het leuk vinden! OK! :D

[DR] YopeFoniC [NL]
Member
Member

[DR] Bassweb [NL] wrote:
[DR] YopeFoniC [NL] wrote:ghostcleric maakte die opmerking over de korte spelduur van WoW.
Nee WoW neemt je hele leven in beslag :P Maar als jullie het leuk vinden! OK! :D
weer een van de vele misvattingen :roll:.
Image

[DR] MasterX [NL]
Member
Member

Post by [DR] MasterX [NL] »

Yope, neem nou (***) niet alles zo serieus :shock: Trek is een big smile op je gezicht oid

[DR] Enfy [NL]
Member
Member

Post by [DR] Enfy [NL] »

Yope is denk ik in zijn serieuse fase. Daarom speelt hij ook WOW.

HellF1re

Post by HellF1re »

[DR] YopeFoniC [NL] wrote:
[DR] Bassweb [NL] wrote:
Leg een van deze vele misvattingen eens uit...

Er zijn genoeg mensen die wow adicted zijn. Zelfs vrienden van mij die nooit zoveel gamede hebben/hadden wel een moment waardoor ze excuses zoekte om deze game te kunnen blijven spelen.

Tenzij jij je aangevallen voelt kun je toch niet ontkennen dat WoW voor veel mensen een verslaving is.
Image
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. - Albert Einstein

[DR] YopeFoniC [NL]
Member
Member

HellF1re wrote:
[DR] Bassweb [NL] wrote: Nee WoW neemt je hele leven in beslag :P Maar als jullie het leuk vinden! OK! :D
Leg een van deze vele misvattingen eens uit...

Er zijn genoeg mensen die wow adicted zijn. Zelfs vrienden van mij die nooit zoveel gamede hebben/hadden wel een moment waardoor ze excuses zoekte om deze game te kunnen blijven spelen.

Tenzij jij je aangevallen voelt kun je toch niet ontkennen dat WoW voor veel mensen een verslaving is.
ben ik ook met je eens. maar van de 3.000.000 mensen die spelen zijn dat er maar een 'klein' aantal. als ik bijvoorbeeld kijk naar de bf2 ranglijsten dan zie ik dat van iedereen die speelt er ook ongeveer het zelfde percentage een gaming levensstijl op nahoud.

het is gewoon zo dat elk spel wel 'verslaafde' heeft. bij WoW komt het zo erg naar voren omdat de resultaten wat extreem naar voren komen (de natuur van het spel is dat het nooit is afgelopen, bij BF2 is een spel na een aantal minuten voorbij).

ik voel mij aangesproken en serieus erover omdat ik WoW speel ik direct een stempel krijg opgedrukt. dit terwijl ik even veel tijd in WoW steek (vaak zelfs minder omdat ik nu gewoon minder tijd heb) als dat ik dat deed bij CSS en BF2. ik vind het gewoon vervelend dat je word veroordeeld op het spel dat je speelt, het is maar een vrije tijds besteding!
Image

[DR] MasterX [NL]
Member
Member

Post by [DR] MasterX [NL] »

[DR] Enfy [NL] wrote:Yope is denk ik in zijn serieuse fase. Daarom speelt hij ook WOW.
hehehe :lol: :lol:

[DR] Bananenbaas [NL]
Member
Member

Post by [DR] Bananenbaas [NL] »

ik voel mij aangesproken en serieus erover omdat ik WoW speel ik direct een stempel krijg opgedrukt. dit terwijl ik even veel tijd in WoW steek (vaak zelfs minder omdat ik nu gewoon minder tijd heb) als dat ik dat deed bij CSS en BF2. ik vind het gewoon vervelend dat je word veroordeeld op het spel dat je speelt, het is maar een vrije tijds besteding!
Punt 1. Waarom voel jij je zo aangesproken als het niet iets is wat jij doet je weet toch zelf wel beter!
Punt 2. Een stempel krijg je niet opgedrukt het is alleen zo overduidelijk dat het enorm veel en lang wordt gespeelt. Daarom zeggen wij iets en wijzen we niet meteen JOU aan.

Maar ik vind het een gaar spelletje! (Moet ik elke post even vermelden sorry :))

[DR] YopeFoniC [NL]
Member
Member

het is niet alleen dat. er zijn al eerder 'opmerkingen' gemaakt naar patch en naar mij. misschien vat ik het wat te letterlijk op, maar na 100 keer hetzelfde 'geintje' ben je het wel zat.
Image

[DR] Younger [NL]
Member
Member

Post by [DR] Younger [NL] »

[DR] YopeFoniC [NL] wrote:het is niet alleen dat. er zijn al eerder 'opmerkingen' gemaakt naar patch en naar mij. misschien vat ik het wat te letterlijk op, maar na 100 keer hetzelfde 'geintje' ben je het wel zat.
Goh zijn jij en Patch de hele WoW gamingcommunity dan? Ik dacht het niet. Je zou willen dat je zoveel kon spelen. :D Over elk spel dat er bestaat wordt generaliserend gesproken van buitenaf. Als ik tegen collega's van mij zeg dat ik naar een lanparty ga zeggen ze ook tegen mij: Ben jij een nerd dan? Alsof iedereen die naar een lanparty gaat een nerd is. Lekkerd boeiend!
Image

[DR] Trickx [NL]
Member
Member

Post by [DR] Trickx [NL] »

Image

[DR] Younger [NL]
Member
Member

Post by [DR] Younger [NL] »

[DR] Trickx [NL] wrote:Image
Goh is er toch nog een gelijkende foto van jou Trickx :P

:lol:
Image

HellF1re

Post by HellF1re »

[DR] YopeFoniC [NL] wrote:het is niet alleen dat. er zijn al eerder 'opmerkingen' gemaakt naar patch en naar mij. misschien vat ik het wat te letterlijk op, maar na 100 keer hetzelfde 'geintje' ben je het wel zat.
Misschien krijg je niet al die opmerkingen omdat je WoW speelt, maar heeft het een andere reden.
Image
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. - Albert Einstein

[DR] Dash64 [NL]
Member
Member

Post by [DR] Dash64 [NL] »

Ik ben begonnen met Patch zijn roze cape en heb er ook iedere keer wat over gezegd.
Ook tijdens de clanmeeting.
En toch hebben we samen bier gedronken en gelachen dus... dont make such a big deal of it :)

Post Reply