Battlefield 2142

Info van andere game releases, patches, reviews en previeuws.

Moderators: Moderators, Staff

Post Reply

HellF1re

Post by HellF1re »

Het heeft potentie zoals alle BF delen.
Ik ga me eerst de demo goed checken en wanneer deze me echt bevalt ga ik me het spel halen. De afgelopen jaren ben ik te dom geweest om alle delen blind te kopen. Ad-ons, Vietnam en BF2, beetje verspilling aan geld (naar mijn mening). Hopelijk doet Dice beter hun best!

Tegen die tijd zal ik met mijn nieuwe rig soortgelijke graphics hebben, dat zal wel vet zijn 8)

Over dat filmpje met dat moederschip. Echt enthousiast wordt ik hier niet over. In het begin van het filmpje draait het heel erg veel om vehicles. De een nog krachtiger als de andere, balans kan snel zoek raken. Als je dan graag in een krachtig voertuig wilt zitten dan kun je rekenen dat de rest van het team dit ook wilt. Infantry kunnen in het filmpje ook niet veel uithalen tegen deze voertuigen. Om de haverklap staan er wel machinegeweren waardoor infranty wederom geen kans heeft.

Wanneer ze dan daadwerkelijk op het moederschip zitten zijn het met name gangen waarin je loopt. Laat er dan iemand om het hoekje campen dan kun je dat ook weer vergeten. Onzichtbare camo, kortom onzichtbare tegenstanders zit je ook niet op te wachten.

Laat ik nu maar ophouden met mijn negatieve commentaar, we zullen zien wat de demo ons over een tijdje zal brengen. Je kunt je mening moeilijk bepalen op een filmpje als de gameplay goed is dan zal het spel ook stukken beter zijn dan je verwacht.
Image
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. - Albert Einstein

[DR] Combatwombat [NL]
Member
Member

Post by [DR] Combatwombat [NL] »

maar hell dat is toch in alle bf delen zo dat men in een tank wil zittn inplaats van een buggy.

zie maar naar de carrier lvls in bf2, iedereen wil de lucht in.

HellF1re

Post by HellF1re »

[DR] Combatwombat [NL] wrote:maar hell dat is toch in alle bf delen zo dat men in een tank wil zittn inplaats van een buggy.

zie maar naar de carrier lvls in bf2, iedereen wil de lucht in.
Vandaar dat ik dat ook niet meer speel :)

Het is en blijft misschien een battlefield-feature. Maar neem nou een voorbeeldje aan de map gazala of 73eastings, daar had je genoeg tanks en ook allemaal gelijkwaardig. Hier had je dus niet vaak het probleem dat er gecampt wordt voor overpowered voertuigen.

Als de voertuigen een steeds belangrijkere rol gaan spelen zul je niet ver komen als infantrist en zal er nog meer gecampt moeten worden.

Het punt wat ik wil maken is dat het er in de filmpjes naar uit ziet dat er erg weinig balans is. Het ene voertuig nog sterker als de andere. Zo blijft het misschien de eerste paar keer spelen leuk, maar dit gaat op den duur vervelen.

Maar we zullen nog wel zien wat er van de game wordt gemaakt.
Image
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. - Albert Einstein

[DR] Switch [NL]
Member
Member

Post by [DR] Switch [NL] »

De balans is op dit moment idd ver te zoeken..
Neem nu die sentry drone.. stel een heel team samen met die dingen en je komt er niet meer doorheen..

Sommige dingen kunnen erg overpowered raken, maar dat is wat de grote massa leuk vindt ;)

[DR] Switch [NL]
Member
Member

Post by [DR] Switch [NL] »

Nieuwe Screens:

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
Your opponent is me!!
Image

[DR] Boom [NL]
Member
Member

Post by [DR] Boom [NL] »

ziet er best wel leip uit :D :shock:
Play hard... BUT play fair!

[DR] MasterX [NL]
Member
Member

Post by [DR] MasterX [NL] »

Ik wil geen reclame maken, maar ik doe het toch :P

Sindskort is BF2142.nl & BF2142benelux.com online gegaan.. Ik zal als er iedere keer een nieuwspost is gepost ook hier posten.. Kunnen we allemaal op de hoogte blijven :wink: :P

[DR] Smilehunter [NL]
Member
Member

Post by [DR] Smilehunter [NL] »

dit lijkt me dus helemaal niks he :| we hebben wel al genoeg star wars games. Dan ga ik lekker voor die Quake Wars ofoz
Image

[DR] Enfy [NL]
Member
Member

Post by [DR] Enfy [NL] »

Ik wil het zeker spelen!

[DR] Vinsonite [NL]
Member
Member

Post by [DR] Vinsonite [NL] »

@Smilehunter..
Dit snap ik nu niet.. Je wilt geen BF2 spelen omdat er te veel Star Wars type spellen zijn.. Maar wel Quake Wars..??.. Terwijl dat ook in de toekomst is.. En eigenlijk beetje van BF2 gejat..
Ik vind het maar een beetje Dubbel :P

Ik ga zeker BF2142 kopen..
Life is fucked up.. Fuck it..

[DR] MasterX [NL]
Member
Member

Post by [DR] MasterX [NL] »

Bter gezegt DICE jat van Quake wars.. zoals vehicle drops, hebben ze ook van quake wars :wink:

[DR] Smilehunter [NL]
Member
Member

Post by [DR] Smilehunter [NL] »

[DR] Vinsonite [NL] wrote:@Smilehunter..
Dit snap ik nu niet.. Je wilt geen BF2 spelen omdat er te veel Star Wars type spellen zijn.. Maar wel Quake Wars..??.. Terwijl dat ook in de toekomst is.. En eigenlijk beetje van BF2 gejat..
Ik vind het maar een beetje Dubbel :P

Ik ga zeker BF2142 kopen..
nee nee ik vind bf2 erg vet maar op de één of andere manier lijkt bf in de toekomst mij gewoon niet zo vet :) En quake wars leek me qua gameplay gewoon erg kewl.
Gewoon BF2 maar dan met allemaal van die star wars machines lijkt me niet echt heel intressant :wink:

Maar als het gewoon een goede game wordt ga ik hem gewoon spelen 8)
Image

[DR] Vinsonite [NL]
Member
Member

Post by [DR] Vinsonite [NL] »

Ze zeiden in een interview dat fans van BF2 niets te vrezen hadden, omdat de gameplay en alles hetzelfde blijft.. En geen rare lazer gevoel ofzo.. Dat van Star Wars.. Maar het is net hetzelfde.. ;).. beetje mod achtig..
Life is fucked up.. Fuck it..

[DR] Younger [NL]
Member
Member

Post by [DR] Younger [NL] »

[DR] Vinsonite [NL] wrote:Ze zeiden in een interview dat fans van BF2 niets te vrezen hadden, omdat de gameplay en alles hetzelfde blijft.. En geen rare lazer gevoel ofzo.. Dat van Star Wars.. Maar het is net hetzelfde.. ;).. beetje mod achtig..
Dan kunnen ze net zo goed wéér een patch uitbrengen met die starwars dingen erin.
Onee daar verdienen ze weer geen geld aan.

:?
Image

Post Reply