FF opgestart en ik heb de settings alvast ingesteld. Ik ga hem morgen spelen dan komen de ingame screens.
Hier alvast een voorproefje. Hahaha o ja let op de laatste screenshot en moet je voorstellen dat ik net was ingelogged wahahahaha.

Moderators: Moderators, Staff
Ja vergeet steeds om een tank te kopen..ik vind sniperen ook wel gaaf lekker op een berg liggen..cloaken..en hoppa! Dat vind ik trouwens ook cool aan crysis dat je gewoon door de bosjes kan lopen en verstoppen etc.[DR] MasterX [NL] wrote:ach, rushen is nog steeds het besteen springen en liggen.. Snel een tank kopen en iedereen kapot schieten xD
Settings op low, en je hebt er geen last meer van ^^[DR] Hypnotoad [NL] wrote:Ja vergeet steeds om een tank te kopen..ik vind sniperen ook wel gaaf lekker op een berg liggen..cloaken..en hoppa! Dat vind ik trouwens ook cool aan crysis dat je gewoon door de bosjes kan lopen en verstoppen etc.[DR] MasterX [NL] wrote:ach, rushen is nog steeds het besteen springen en liggen.. Snel een tank kopen en iedereen kapot schieten xD
Je zit gewoon tegen me op te boksen he?![DR] Yellowman [NL] wrote:Beelden zeggen meer dan 1000 screenshots:
http://www.megaupload.com/?d=60CITEWY
Is weer ff een heel simpel filmpje maar geeft wel aan wat er allemaal zo'n beetje is en hoe het er allemaal uit ziet.
(tanks en heli's nog niet kunnen vinden :S)
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests