Crysis
Moderators: Moderators, Staff
- [DR] Enfy [NL]
- Member
tis best wel interessant om te spelen. ja er zitten fouten in, maar die worden wel weggepoetst. ook loopt het spel nogal zwaar, maar daar word ook aan gesleuteld. Het feit is dat als je beter bent dan een ander je snel punten kunt verzamelen en die inzetten. Ik vind het puntengetal iets te snel omhoog gaan en dan kan je teveel kopen. claymores blijft ***! Tanks zijn sterk en je moet hiertegen wel punten hebben om een bazooka te kopen om die op te blazen. heb je die niet......... kutje????
Je gaat ook niet gelijk dood, maar headshots doen het hem wel. Laserpoiters zijn grappig, maar iedereen ziet je. Een sniper met cammo, maar wel de straal zien... handig.. NOT! Ook is het rete moeilijk iemand om te leggen die blijft bewegen op zigzag.
Het is een betere game in mijn ogen dan QWET en een stuk leuker spelen.
Je gaat ook niet gelijk dood, maar headshots doen het hem wel. Laserpoiters zijn grappig, maar iedereen ziet je. Een sniper met cammo, maar wel de straal zien... handig.. NOT! Ook is het rete moeilijk iemand om te leggen die blijft bewegen op zigzag.
Het is een betere game in mijn ogen dan QWET en een stuk leuker spelen.
- [DR] Hypnotoad [NL]
- Member
-
- Clanleader
-
- Member
Het is maar net wat voor instelling je hebt gekozen, het loopt hier wel lekker Ik ben het met Enfy eens, maar er is gewoon een bepaalde sfeer wat mij steeds overhaalt om het weer te spelen. Je ziet overigens ook krabben lopen wanneer je over het strand loopt, vissen wanneer je gaat duiken en kikkers wanneer je in bossen gaat lopen. Voor mijn part is het geweldig
-
- [DR] Vinsonite [NL]
- Member
- [DR] Hypnotoad [NL]
- Member
je kan die kikkers ook killen he lachen[DR] MasterX [NL] wrote:Het is maar net wat voor instelling je hebt gekozen, het loopt hier wel lekker Ik ben het met Enfy eens, maar er is gewoon een bepaalde sfeer wat mij steeds overhaalt om het weer te spelen. Je ziet overigens ook krabben lopen wanneer je over het strand loopt, vissen wanneer je gaat duiken en kikkers wanneer je in bossen gaat lopen. Voor mijn part is het geweldig
-
- Member
-
- Member
-
- Clanleader
-
- [DR] Makoez [NL]
- Forum Admin
-
- Member
Ik had em ook gebruikt, maar bij mij liep het spel niet lekker. Heb een beetje zitten zoeken op mijn pc en vond de driver van mijn oude 6600 gt nog. Misschien dat het probleem is geweest. Ik wacht wel ff op de demo en probeer het dan opnieuw.[DR] M@ck [NL] wrote:Jah idd, dus ik weet niet of deze key door meer mensen wordt gebruikt.
Maar ik heb hem nu in gebruik, hij werkt. (Bedankt Gestoorde Gek!!!)
- [DR] Bananenbaas [NL]
- Member
- [DR] Hypnotoad [NL]
- Member