Tom Clancys Rainbow 6: Vegas
Moderators: Moderators, Staff
-
Tom Clancys Rainbow 6: Vegas
Om eerlijk te zijn weet ik niet veel van de game, maar hij schijnt supervet te zijn. Heb hem zojuist geinstalleerd wat dus betekend dat hij te 'verkijgen' is
Het nut van deze topic?
iedereen die het nog niet weet erop te wijzen dat het spel uit is en natuurlijk kan deze topic gebruikt worden voor verdere discussie.
Het nut van deze topic?
iedereen die het nog niet weet erop te wijzen dat het spel uit is en natuurlijk kan deze topic gebruikt worden voor verdere discussie.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. - Albert Einstein
-
- Member
-
- Member
-
- Location: Het is groot en rond en er lopen ongeveer 6 miljard mensen op, ra ra wat is het ....
-
Ik niet, maar kan mededelen dat spel ongelofelijk vet is. Graphics zijn wel mega zwaar en bjina niet te tweaken. Maargoed mijn systeem trekt het nog maar net...Kwa graphics dus een next gen game als je het mij vraagt.
screens:
(zoals je ziet is dit oefenmap ben nog niet in vegas)
Gameplay:
Ook super vet; om hoekjes leunen, achter hoekjes schuilen en je geweer alleen laten uitsteken en knallen (blind schieten dus). Dit is bruut als je een deur openbreekt en dan je geweer leegschiet in die ruimte. Natuurlijk kun je ook effectief om hoekje gaan waarbij je goed kan aimen, maar je kunt zelf ook geraakt worden.
Een silencer voor wanneer je wilt sneaken. Een camera voor onder deuren. Nacht en warmte goggles.
Je kunt opdrachten geven aan teamgenoten, noem het maar op.
screens:
(zoals je ziet is dit oefenmap ben nog niet in vegas)
Gameplay:
Ook super vet; om hoekjes leunen, achter hoekjes schuilen en je geweer alleen laten uitsteken en knallen (blind schieten dus). Dit is bruut als je een deur openbreekt en dan je geweer leegschiet in die ruimte. Natuurlijk kun je ook effectief om hoekje gaan waarbij je goed kan aimen, maar je kunt zelf ook geraakt worden.
Een silencer voor wanneer je wilt sneaken. Een camera voor onder deuren. Nacht en warmte goggles.
Je kunt opdrachten geven aan teamgenoten, noem het maar op.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. - Albert Einstein
-
- Member
-
- Clanleader
-
- Member
- [DR] Enfy [NL]
- Member
-
Beetje onzinnig die processor specs. Ik voldeed ook niet aan recommended eisen: 3,2Ghz =P[DR] Dash64 [NL] wrote: Als je dit kan spelen op een goed systeem (mijn proc was al te laag, 3000, recommended 3500) lijkt me mega.
Een 800euro X6800 zou niet eens goed zijn voor minimum. Kortom hij herkent het soort processor niet. lol
Stomme is ook dat je ingame niet echt veel kunt veranderen aan grafische dingen (geen verschillende texture qualiteiten en dergelijke).
PS: Voor diegene die ook geinvite willen worden voor de private bittorent waar ik ook lid van ben moet me een PM sturen. Zit een maar aan, je moet een ratio van 1:1 hebben, dus je moet helaas ook wat uploaden. Alleen als je dit ook echt gaat doen kan ik je pas inviten anders krijg ik de zeik dat ik geen goede mensen invite =)
(downl speed was hier ook 500kb/s )
-
- Clanleader
-
- Member
-
- Member
-
- Member
-
- Member