The Witcher
Moderators: Moderators, Staff
-
The Witcher
Ik heb deze game nu uitgespeeld en ik kan niks ander zeggen dan WOUW!. Nee niet Wow maar wouw het is echt een van de betere RPG's in mijn ogen en voldoet aan alle eisen die ik stel aan een RPG.
Het lijkt wel of aan deze RPG niks ontbreekt. Alle facetten zitten erin denk hierbij aan:
>Fighting style's (je kunt verschillende vechtstlijlen kiezen
>Alchemy (duhh)
>Je moet keuzes maken die effect hebben op de rest van de hele game
>SEX!! omfg je kunt dus als je de goede zinnetjes aanklikt met een vrouwke naar bed en daar krijg je dan een mooie kaart van.
>Bronze, silver en gold points (deze kun je verdelen naar jouw keuze)
>je wapens kun je upgraden met rune stones en wetstones. Als je b.v. een rune stone op je silver sword gebruik dan zie je heel mooi de tekens er in gegrafeerd. En wanneer je er dan mee gaat vechten vormt je zwaard een gloed van rood of groen of blauwe neon achtig spul.
>armors die je moet kopen of zelf in elkaar bouwen
> And lots more
En als extratje is het een game die leuk is om je systeem te testen want het is ook nog is een dikke next gen game.
Kort: Deze game heeft bij mij een sfeer opgewekt die in van een RPG verwacht (voelde me zelfs soms *** als ik een vrouwjte moest dumpen hahahah j/k ; ).
Voor een review: http://www.gamez.nl/web/Publiekelijk/Ar ... itcher.htm
Download: Zie andere forum
Zou hem ook nog kunnen uploaden mits er intresse in is
En nu ga ik hem opnieuw spelen met de nieuwe patch 1.2...
Gr,
Geeltje
Het lijkt wel of aan deze RPG niks ontbreekt. Alle facetten zitten erin denk hierbij aan:
>Fighting style's (je kunt verschillende vechtstlijlen kiezen
>Alchemy (duhh)
>Je moet keuzes maken die effect hebben op de rest van de hele game
>SEX!! omfg je kunt dus als je de goede zinnetjes aanklikt met een vrouwke naar bed en daar krijg je dan een mooie kaart van.
>Bronze, silver en gold points (deze kun je verdelen naar jouw keuze)
>je wapens kun je upgraden met rune stones en wetstones. Als je b.v. een rune stone op je silver sword gebruik dan zie je heel mooi de tekens er in gegrafeerd. En wanneer je er dan mee gaat vechten vormt je zwaard een gloed van rood of groen of blauwe neon achtig spul.
>armors die je moet kopen of zelf in elkaar bouwen
> And lots more
En als extratje is het een game die leuk is om je systeem te testen want het is ook nog is een dikke next gen game.
Kort: Deze game heeft bij mij een sfeer opgewekt die in van een RPG verwacht (voelde me zelfs soms *** als ik een vrouwjte moest dumpen hahahah j/k ; ).
Voor een review: http://www.gamez.nl/web/Publiekelijk/Ar ... itcher.htm
Download: Zie andere forum
Zou hem ook nog kunnen uploaden mits er intresse in is
En nu ga ik hem opnieuw spelen met de nieuwe patch 1.2...
Gr,
Geeltje
Last edited by [DR] Yellowman [NL] on 23 Dec 2007, 18:24, edited 1 time in total.
- [DR] Supernova [NL]
- Forum Admin
-
- [DR] Supernova [NL]
- Forum Admin
- [DR] Enfy [NL]
- Member
-
Patch 1.2 is inderdaad heel belangrijk. Want elke map of huis dat je ingaat moet hij apart laden. En hier begonnen veel mensen zich aan te iriteren (natuurlijk heeft niet iedereen zo'n snelle pc). De gemiddelde wachttijd van mij bedraagde ongeveer 10/15 seconde wat best veel is. Met patch 1.2 hebben ze dit gereduceerd en dat is goed te merken.[DR] Enfy [NL] wrote:Net installed en intro gezien, welke ik absoluut mooi en strak vind, nu patch 1.2 aant doen en dan gamen!
Dit is dus ook weer een staaltje kunst van de ontwikkelaars. Er is 1 ding dat iets minder is aan de game en dat wordt binnen 3 weken gefixt.
En veel suc6 enfy met spelen in hoor het wel!
- [DR] Enfy [NL]
- Member
-
:O! dat zou niet mogen gebeuren want dat is juist gefixt in 1.2.....[DR] Enfy [NL] wrote:Net ff het eerste stuk gespeeld en het ziet er rete mooi uit. begint nu eindelijk vorm te krijgen nadat een ieder vertrekt. Echter is het wel irri dat het spel eruit klpt soms bij het laden.
Maaruh enfy ''u have seen nothing yet'' je bent nu pas in de ouskirts of vizima moet je straks maar is kijken muhahahaha!
-
- Member
- [DR] Enfy [NL]
- Member
-
je kunt ze verkopen aan mensen die ze willen hebben. Meestal zijn die schedels waar je het over hebt te verkopen bij alchemists. Er zit er 1tje in de Inn bij de outskirts of vizima genaamd ''kalkstein''. En o ja als je het nog niet wist je kunt steeds in elke stad bij de inkeeper je spullen in een storage dumpen.!! suc6!
- [DR] Enfy [NL]
- Member
-
Ja klopt het is echt leuk om in zo'n groot gevecht te stappen. Van te voren lekker potions zuipen voor allerlei effecten. En dan een mooi fight ervan maken. ow ja en wat vind je trouwens van de verschillende finisches enfy die je kan maken als je je enemy stunned. Dat vind ik altijd zooo bruut.
Dump die hoofden in je storage voor als je in de volgende stad bent!! zodat je ze daar kan verkopen. Daar zijn ook veel meer npc's die spullen kopen.
Dump die hoofden in je storage voor als je in de volgende stad bent!! zodat je ze daar kan verkopen. Daar zijn ook veel meer npc's die spullen kopen.
-
- Member
-