Conan hyborian adventures
Moderators: Moderators, Staff
- [DR] Enfy [NL]
- Member
Conan hyborian adventures
eindelijk en nieuwe MMO waar ik wel trek in heb! Het speelt zich af in de tijd van conan the barbarian en heeft een superleuke engine.
Je moet daadwerkelijk de bewegingen maken met je zwaarden, schilden dekken echt af. Je moet interactief bezich zijn en met een groep echt samenwerken. Je kan dus multiplay en singleplay doen als in warcraft, maar niet simpelweg op een knop drukken en thee drinken en wachten tot het is afgelopen. Je kan je tegenstanders echt omcircelen en in de rug aanvallen. Lengte van wapens tellen hier echt. Een speer heeft dus echt meer bereik dan een zwaard!
Er is een impact systeem waarbij het gewicht van een wapen of klap meetelt en je kan je tegenstander van je afwerpen. Er zijn echt finishing moves! ja kan dus echt de kop van iemand eraf slaan!! Dus niet een stom poppetje dat omvalt met wat je hem dan ook bewerkt. Echt een blood and gore gebeuren waarbij het bloed je om de oren spuit!
Al met al lijkt me dit een vette MMO. Komt in mei uit zover ik weet.
Site met het gehele verhaal
http://www.ageofconan.com/
Review
p.s. let niet op de programmeer nerds pls... ECHT!
http://www.gamespot.com/video/927504/61 ... trailer-13
Ja kan het spel preorderen, waarbij je een paar coole special items krijgt en je kan hem sneller downen en eerder spelen.
Prijs is $49,- of e31,-
http://www.ageofconan.com/order_US.html
Ik heb me ook opgegeven voor de beta.
Je moet daadwerkelijk de bewegingen maken met je zwaarden, schilden dekken echt af. Je moet interactief bezich zijn en met een groep echt samenwerken. Je kan dus multiplay en singleplay doen als in warcraft, maar niet simpelweg op een knop drukken en thee drinken en wachten tot het is afgelopen. Je kan je tegenstanders echt omcircelen en in de rug aanvallen. Lengte van wapens tellen hier echt. Een speer heeft dus echt meer bereik dan een zwaard!
Er is een impact systeem waarbij het gewicht van een wapen of klap meetelt en je kan je tegenstander van je afwerpen. Er zijn echt finishing moves! ja kan dus echt de kop van iemand eraf slaan!! Dus niet een stom poppetje dat omvalt met wat je hem dan ook bewerkt. Echt een blood and gore gebeuren waarbij het bloed je om de oren spuit!
Al met al lijkt me dit een vette MMO. Komt in mei uit zover ik weet.
Site met het gehele verhaal
http://www.ageofconan.com/
Review
p.s. let niet op de programmeer nerds pls... ECHT!
http://www.gamespot.com/video/927504/61 ... trailer-13
Ja kan het spel preorderen, waarbij je een paar coole special items krijgt en je kan hem sneller downen en eerder spelen.
Prijs is $49,- of e31,-
http://www.ageofconan.com/order_US.html
Ik heb me ook opgegeven voor de beta.
Last edited by [DR] Enfy [NL] on 21 Apr 2008, 17:23, edited 2 times in total.
- [DR] 0plank0 [NL]
- Member
- [DR] Enfy [NL]
- Member
- [DR] Switch [NL]
- Member
Lijkt mij ook wel tof, alleen of deze goed draait op mijn pc is een tweede
Misschien een goede opvulling tot dat Warhammer: Online uitkomt. Ik houd deze optie nog open
Op dit moment speel ik met wat RL vrienden + WoW-ers weer EVE Online en ga mayb een trial beginnen van lotr: online.
MMO's ftw
Misschien een goede opvulling tot dat Warhammer: Online uitkomt. Ik houd deze optie nog open
Op dit moment speel ik met wat RL vrienden + WoW-ers weer EVE Online en ga mayb een trial beginnen van lotr: online.
MMO's ftw
Your opponent is me!!
- [DR] Patchy [NL]
- Member
deze wil ik ook zeker gaan proberen ga men WoW acc binnen kort toch opzeggen want speel er haast nooit meer op (project reality ftw!)
heb al veel over deze mmo gelezen in PCGP, zelf dorpen en steden bouwen enzo... siege wars tegen kastelen van andere speleer... super groote PvP veldslagen ala bravehaert
cant wait
edit: typos ftw!
heb al veel over deze mmo gelezen in PCGP, zelf dorpen en steden bouwen enzo... siege wars tegen kastelen van andere speleer... super groote PvP veldslagen ala bravehaert
cant wait
edit: typos ftw!
- [DR] Vinsonite [NL]
- Member
- [DR] Patchy [NL]
- Member
- [DR] Switch [NL]
- Member
Yosh, age of conan heb ik dus pre-ordered
Het grote voordeel hiervan is dat je wat extra's krijgt, waaronder een war Rhino-mount, een item belt: 7 slots en de mogelijkheid om de game 3 dagen van te voren te al te spelen.
In de basis versie zit een 30 dagen abbo included, dus je kan direct aan de slag!
Wie ging em nog meer halen ? Sowieso ga ik em samen met mijn WoW/GuildWars/EVE (addict? ) clubje spelen, als we nou met z'n allen op dezelfde server gaan straks.. hoe meer zielen hoe meer vreugd ?
Ik vindt het ook wel weer leuk om samen met mijn oude DR maten te gaan spelen
Het grote voordeel hiervan is dat je wat extra's krijgt, waaronder een war Rhino-mount, een item belt: 7 slots en de mogelijkheid om de game 3 dagen van te voren te al te spelen.
In de basis versie zit een 30 dagen abbo included, dus je kan direct aan de slag!
Wie ging em nog meer halen ? Sowieso ga ik em samen met mijn WoW/GuildWars/EVE (addict? ) clubje spelen, als we nou met z'n allen op dezelfde server gaan straks.. hoe meer zielen hoe meer vreugd ?
Ik vindt het ook wel weer leuk om samen met mijn oude DR maten te gaan spelen
Your opponent is me!!
-
- Member
Ik denk dat deze game over het algemeen snel gaat vervelen, kijkend naar de filmpjes kwam alles heel veel op hetzelfde neer. Ben wel fan van MMO's, maar niet van een pay systeem per maand. Ik wil gewoon a la bf2/cod4 kunnen gamen wanneer ik wil en niet steeds zon dom kaartje oid moeten kopen elke maand.
Als ik hem zou spelen, zou het hooguit een maand zijn denk ik.
Wat btw wel een vette MMO is, is MU online, tis gratis en redelijk diablo achtig, ook tijd gespeeld, maar daarna was er niemand die ik kende dus werd het saai. Later nog een keer gedaan, maar toen was het stats systeem opeens omhoog gegooid, waardoor je opeens in 2 uur het een level kon bereiken, waar je eerst 2 weken oid over deed.
Als ik hem zou spelen, zou het hooguit een maand zijn denk ik.
Wat btw wel een vette MMO is, is MU online, tis gratis en redelijk diablo achtig, ook tijd gespeeld, maar daarna was er niemand die ik kende dus werd het saai. Later nog een keer gedaan, maar toen was het stats systeem opeens omhoog gegooid, waardoor je opeens in 2 uur het een level kon bereiken, waar je eerst 2 weken oid over deed.
- [DR] Patchy [NL]
- Member
- [DR] Switch [NL]
- Member
Iedere game verveelt op ten duur.. en ja de beste MMO's zijn nu eenmaal met abbo.
Nu las ik wel iets dat je tot level 20 (pve) gratis kan spelen.. maargoed dat terzijde moet je bij jezelf afgaan of je het 15 euro per maand waard vindt of niet. Ik kan je ook wel mijn trial-kaartje dan geven, dan kun je het free-of-charge proberen
Nu las ik wel iets dat je tot level 20 (pve) gratis kan spelen.. maargoed dat terzijde moet je bij jezelf afgaan of je het 15 euro per maand waard vindt of niet. Ik kan je ook wel mijn trial-kaartje dan geven, dan kun je het free-of-charge proberen
Komt wel goed[DR] Patchkiller [NL] wrote:deze game komt 100% op mijn HDD terecht
we spreken wel af welke server we gaan zodra hij er is Switch
(mijn naam wordt wss ook 100% Patchy in AoC )
Your opponent is me!!
-
- Member
Beste MMO's zijn niet altijd met abbo, ik heb bijvoorbeeld WoW geprobeerd, vond ik niks aan. Guild wars geprobeert, vond ik beter dan WoW, vet veel andere MMO's geprobeerd totdat ik high lvl was en die vond ik over het algemeen ook vet.[DR] Switch [NL] wrote:Iedere game verveelt op ten duur.. en ja de beste MMO's zijn nu eenmaal met abbo.
Komt wel goed[DR] Patchkiller [NL] wrote:deze game komt 100% op mijn HDD terecht
we spreken wel af welke server we gaan zodra hij er is Switch
(mijn naam wordt wss ook 100% Patchy in AoC )
- [DR] Enfy [NL]
- Member
-
- Member
- [DR] Combatwombat [NL]
- Member