Iedereen weet het vast al alleen is het volgens MSNBC nu uitgebroken in een aantal andere landen.
http://www.msnbc.msn.com/id/30398682/?GT1=43001
Als het maar geen tweede spaanse griep wordt.
Of zoals in het bericht zelfs staat;
De laatste pandemie was de Hong Kong flu en die heeft wereldwijd een miljoen mensen het leven gekost.
Swine Flu
Moderators: Moderators, Staff
- [DR] Vinsonite [NL]
- Member
Swine Flu
Life is fucked up.. Fuck it..
-
- Member
Re: Swine Flu
Hmm daar lijkt het niet op, of hij moet nog verder door muteren.[DR] Vinsonite [NL] wrote:Iedereen weet het vast al alleen is het volgens MSNBC nu uitgebroken in een aantal andere landen.
http://www.msnbc.msn.com/id/30398682/?GT1=43001
Als het maar geen tweede spaanse griep wordt.
Of zoals in het bericht zelfs staat;
De laatste pandemie was de Hong Kong flu en die heeft wereldwijd een miljoen mensen het leven gekost.
Er is weer eens een enorme mediahype bezig, alleen in Nederland gaan jaarlijks rond de 500 mensen dood aan "normale griep", en dit virus is op dit moment helemaal niet zo heel dodelijk.
Volledig anders dan de vogelgriep, waar 70% van de mensen aan overleed. Gaat ergens in de toekomst eens goed balen worden als dat virus een pandemie wordt.
Maar ach er zijn zoveel dingen waar we in de toekomst nog wel eens last van zouden kunnen krijgen. Eerst mijn biertje maar eens uit de bak met ijs halen die ik heb verzameld bij het ontdooien van de vriezer, heb ik wel verdiend na al dat poetsen
- [DR] YopeFoniC [NL]
- Member
-
- Member
varkens griep is een media woord voor deze griep het heeft niks met varkens te maken qua overdracht.
Het is een mutatie van vogel groep varkens griep en een menselijk griep. h1n1 geloof ik dat het heet. Het heet ook Mexicaanse griep.
De voordelen van de griep zijn dat de symtonen erg duidelijk zijn. Koorts hoger dan 38.5 duizelig misselijk. Gewoon naar de dokter gaan en pilletje halen.
Vergeet niet dat in mexico meer dan 20 miljoen mensen wonen er er nu 130 vermoedelijk aan de griep zijn overleden. er overlijden per dag gemiddeld meer mensen daar aan de gewone griep dan de Mexicaanse griep.
Het is een mutatie van vogel groep varkens griep en een menselijk griep. h1n1 geloof ik dat het heet. Het heet ook Mexicaanse griep.
De voordelen van de griep zijn dat de symtonen erg duidelijk zijn. Koorts hoger dan 38.5 duizelig misselijk. Gewoon naar de dokter gaan en pilletje halen.
Vergeet niet dat in mexico meer dan 20 miljoen mensen wonen er er nu 130 vermoedelijk aan de griep zijn overleden. er overlijden per dag gemiddeld meer mensen daar aan de gewone griep dan de Mexicaanse griep.
- [DR] Vinsonite [NL]
- Member
-
- Member