desert combat
Moderators: Moderators, Staff
desert combat
Hallo allemaal ik ben Maikel aka Scorpio ik speelde vroeger dc final met Robocop en ik heb un vraagje speelt er nog iemand desert combat?? zie paar ouwe bekende die nog steeds in DR zijn combatwombat born boom spele jullie bf2 of andere spel mjah ga maar weer ff dc final instalere en ik hoor ut wel dank u
-
- Member
-
- Clanleader
Re: desert combat
Ik ken verder niet veel meer mensen die nog Desert Combat echt spelen. Weet dat Born het het langst van ons allemaal heeft volgehouden. maar dat was op zijn pentium II, en hij heeft nu ook een nieuwe pc, dus denk niet dat hij hem weer geeft geïnstalleerd.
jah heb ff tijdje bf2 gespeelt maar da spel is zo saai heb nu weer dc final eens kijke of het nog fijn is anders moet ik ma wa anders gaan doen mjah welke game spelle jullie nu bf2 bad company ??
-
- Clanleader
Noujah we hebben ons toch twee jaar goed met Battlefield 2 kunnen vermaken.
Er is Call of Duty 4 gespeeld, maa hierna zijn we eigenlijk weer een beetje teruggestapt naar BF2.
Momenteel spelen veel leden Call of Duty Modern Warfare 2.
Maar het wachten is eigenlijk op Bad Company 2 in maart 2010. Het idee is om deze game weer met de hele clan actief te gaan spelen. Daarnaast zijn er nog steeds geruchten over Battlefield 3, echter zolang er nog niet veel bekend is zullen we ons moeten verheugen op BF:BC2 en ons er daarna mee vermaken
Er is Call of Duty 4 gespeeld, maa hierna zijn we eigenlijk weer een beetje teruggestapt naar BF2.
Momenteel spelen veel leden Call of Duty Modern Warfare 2.
Maar het wachten is eigenlijk op Bad Company 2 in maart 2010. Het idee is om deze game weer met de hele clan actief te gaan spelen. Daarnaast zijn er nog steeds geruchten over Battlefield 3, echter zolang er nog niet veel bekend is zullen we ons moeten verheugen op BF:BC2 en ons er daarna mee vermaken
- [DR] Supernova [NL]
- Forum Admin
Desert Combat is vergane glorie
jah da klopt da gevoel heb had ik al bij bf2 eerste keer dat ik speelde jammer ik wou dat die goeie ouwe tijd trug kwam was echt super dc final en dash64 beste nederlander toen die tijd ach jah ik zie wel
- [DR] Patchy [NL]
- Member
robocop........