RAGGA IN THE HOUSE !
Moderators: Moderators, Staff
-
RAGGA IN THE HOUSE !
Hey peeps...ikke ook ff op jullie website daar mandebiel en supernova ook altijd gezellig bij ons berichtjes posten, dacht ik kom laat ik ook bij de DESSERT RABBITS ff wat neerklodderen!
Ook kreeg ik vandaag van de fotograve die op de reality ons intervieuwde een foto nog van MURDOCK en de condoleances aan een ieder die connected is....dus bij deze ook aan mn DESSERT maatjes...de foto via imageshack!
http://img517.imageshack.us/img517/7636 ... rty342.jpg dit is orgineel formaat...
Ook kreeg ik vandaag van de fotograve die op de reality ons intervieuwde een foto nog van MURDOCK en de condoleances aan een ieder die connected is....dus bij deze ook aan mn DESSERT maatjes...de foto via imageshack!
http://img517.imageshack.us/img517/7636 ... rty342.jpg dit is orgineel formaat...
- [DR] Supernova [NL]
- Forum Admin
Re: RAGGA IN THE HOUSE !
Hi rare pop!
-
jajaja...Rubberrruh wel te verstaan he....met zo`n trillend naadjuh he><!!! ahgaggaga RoFl
-
- Member
Hey Ragga! Hoest ermee?
-
Goed man...
vandaag het CLAN-LEADERSHIP overgenomen van Theo, hij blijft wel member...de V.I.P. ! daar Theo bijna geen tijd meer heeft,en de roep vanuit de clan om een doorstart te maken! we zijn nu bezig om een gameserver te gaan hosten bij Multiplay.co.uk (nog orienterende!)...omdat ik daar goede ervaringen mee heb, en de prijs kwaliteit verhouding gunstig is !
Dus binnen korte tijd hebben we weer een eigen GAME SERVER...!
dr word aan gewerkt !!! en de opzet zal democratisch zijn, en met een HOOG FUN GEHALTE ! dus tot soon sinas ! We hebben er weer zin in ! de game is in ieder geval AWSOME !
vandaag het CLAN-LEADERSHIP overgenomen van Theo, hij blijft wel member...de V.I.P. ! daar Theo bijna geen tijd meer heeft,en de roep vanuit de clan om een doorstart te maken! we zijn nu bezig om een gameserver te gaan hosten bij Multiplay.co.uk (nog orienterende!)...omdat ik daar goede ervaringen mee heb, en de prijs kwaliteit verhouding gunstig is !
Dus binnen korte tijd hebben we weer een eigen GAME SERVER...!
dr word aan gewerkt !!! en de opzet zal democratisch zijn, en met een HOOG FUN GEHALTE ! dus tot soon sinas ! We hebben er weer zin in ! de game is in ieder geval AWSOME !
-
- Member
Hey goed om te horen man!
Zal morgen weer eens het DGB forum vol posten
Zal morgen weer eens het DGB forum vol posten
- [DR] Supernova [NL]
- Forum Admin
Altijd goed om te horen dat een clan doorgaat
-
- Member
Nice joh! En we zijn geen Taart Konijnen hoor
-
- Member
Geen nagerecht konijnen bedoel je[DR] MasterX [NL] wrote:Nice joh! En we zijn geen Taart Konijnen hoor
-
- Member
-
ik ben vegetariër...( NOT ) ahahaha
http://www.warriorsofthe107th.com/107th ... sts&q=2128
schrijf je ff in als je zin heb om te komen! mini LAN op camping terrein in TIEL... georganiseerd door 107th warriors
toedeloeee
ps onze BFBC2 server gaat soon de lucht in ! via multiplay.co.uk ! geef wel een gil als het zover is !
groetjes Rob.
http://www.warriorsofthe107th.com/107th ... sts&q=2128
schrijf je ff in als je zin heb om te komen! mini LAN op camping terrein in TIEL... georganiseerd door 107th warriors
toedeloeee
ps onze BFBC2 server gaat soon de lucht in ! via multiplay.co.uk ! geef wel een gil als het zover is !
groetjes Rob.
-
hoi mensen...ff kleine update de DGB toch uit elkaar gespat! de meesten van ons wilde verder maar dan helemaal fresh zonder DGB negatieviteit! dus vandaar!
we gaan verder onder de naam [DIE]***JUST DIE***.NL
Het badcompany server ip = 85.236.109.42:20167
16 slots voorlopig om het ff drie maanden uit te proberen, dus wees welkom allen om wat rondjes te knallen!
we gaan verder onder de naam [DIE]***JUST DIE***.NL
Het badcompany server ip = 85.236.109.42:20167
16 slots voorlopig om het ff drie maanden uit te proberen, dus wees welkom allen om wat rondjes te knallen!