BleedOnMe

Stel je voor...je bent nieuw op dit forum...stel je dan even voor!

Moderators: Moderators, Staff

Post Reply
BleedOnMe

BleedOnMe

Post by BleedOnMe »

Heyy guys kreeg een mailtje van het forum dus kom is ff om de hoek kijken hoe het hier is het is volgens mij al weer 5 jaar gelden dat ik bf heb gespeeld damm wat gaat de tijd hard 5 jaar :shock: ik zelf doe inmiddels al weer zo'n 4 jaar wow.Ik moet zeggen jullie hebben het goed voor mekaar mooi forum en wibsite ziet er straks uit ben een tijdje terug in een gamecafe geweest heb ik ff bf gespeeld moet zeggen er is veel veranderd maar het zag er goed uit denk dat ik nog wel terug kom ik mis het toch wel een goeie shooter. Heb inmiddels ook voor die kleine van mij al weer 10 een computer aan moeten schaffen die is helemaal gek van cod Modern Warfare 2 maar goed ik kom snel een keer langs op ts ff bij kletsen.

Groetjes

BleedOnMe
Michael
Image

[DR] Supernova [NL]
Forum Admin
Forum Admin

Re: BleedOnMe

Post by [DR] Supernova [NL] »

Poe, bleedonme, dat is inderdaad een erg lange tijd geleden zeg :D
Image

[DR] M@ck [NL]
Clanleader
Clanleader

Post by [DR] M@ck [NL] »

Heey Michael,

Dit vind ik zo mooi!, mensen die naar zo'n lange tijd weer eens wat van zich laten horen.
Ben blij te horen dat het goed gaat met de kleine (gezien uitt het fijt dat hij ook al aan het gamen is.....hij heeft het niet van een vreemde).

Hoewel we al veel nieuwe leden hebben, zijn er nog veel mensen uit het begin van de clan aanwezig. De meeste echter wel iets minder actief.

Ik (we) zou(den) het tof vinden indien je weer is met ons op TeamSpeak kwam kleppen. Praten over ondermeer die goede oude tijd, dan zullen we je bijpraten over onze laatste 5 jaar :D

PS:
Ook heerlijk dat die oude banner, het logo toen nog rond (ook wel 5x veranderd) het DC logo en dan met DR. En dat andere logo dat nog van de wallpaper van Spooks (ook zo'n oude held :P)..Nostalgie :wink:
[DR] M@ck [NL]
Clanleader of Desert Rabbits
clanleader@desertrabbits.com

[DR] Boom [NL]
Member
Member

Post by [DR] Boom [NL] »

Hey, weer een ouwe konijn!
Haha omg 4 jaar WOW alweer, hoeveel geld heeft dat nou gekost? :lol:
Play hard... BUT play fair!

[DR] Dash64 [NL]