Dat is lang geleden!
Moderators: Moderators, Staff
Dat is lang geleden!
Zo hey luitjes,
Ik kreeg een mail van M@ck waarin hij oud-leden vraagt om hoe het ermee gaat. Ik vond het daarop wel leuk om me hier weer eens even te laten horen .
Toen ik stopte met BF2 had ik een eigen bedrijfje in websites. Dat is inmiddels gestopt omdat het te saai werd, ik werk nu als aspirant hoofdagent bij de politie. En dat bevalt goed .
Ik had toen ik jullie het laatst sprak ook een vriendin, daarmee is het 4 weken geleden uitgegaan dus dat hebben we nog lang volgehouden .
Verder ben ik nu veel bezig met mountainbiken, om zo te trainen richting wedstrijdniveau. Nu het uit is met de vriendin heb ik daar eindelijk ook de tijd voor. Gamen doe ik eigenlijk helemaal niet meer, omdat dat ook onmogelijk is op een Mac. Ik heb wel een Xbox waarop ik zo nu en dan nog een potje 'COD World at War' speel.
En hoe is het met jullie nu?
Ik kreeg een mail van M@ck waarin hij oud-leden vraagt om hoe het ermee gaat. Ik vond het daarop wel leuk om me hier weer eens even te laten horen .
Toen ik stopte met BF2 had ik een eigen bedrijfje in websites. Dat is inmiddels gestopt omdat het te saai werd, ik werk nu als aspirant hoofdagent bij de politie. En dat bevalt goed .
Ik had toen ik jullie het laatst sprak ook een vriendin, daarmee is het 4 weken geleden uitgegaan dus dat hebben we nog lang volgehouden .
Verder ben ik nu veel bezig met mountainbiken, om zo te trainen richting wedstrijdniveau. Nu het uit is met de vriendin heb ik daar eindelijk ook de tijd voor. Gamen doe ik eigenlijk helemaal niet meer, omdat dat ook onmogelijk is op een Mac. Ik heb wel een Xbox waarop ik zo nu en dan nog een potje 'COD World at War' speel.
En hoe is het met jullie nu?
- [DR] Vinsonite [NL]
- Member
Re: Dat is lang geleden!
Ben wat later DR ingerold dus heb je niet echt meegemaakt.. Maar welcome back! ..
Politie dus, ik studeer zelf voor veiligheidsdeskundige.