Dat is lang geleden!
Moderators: Moderators, Staff
Dat is lang geleden!
Zo hey luitjes,
Ik kreeg een mail van M@ck waarin hij oud-leden vraagt om hoe het ermee gaat. Ik vond het daarop wel leuk om me hier weer eens even te laten horen .
Toen ik stopte met BF2 had ik een eigen bedrijfje in websites. Dat is inmiddels gestopt omdat het te saai werd, ik werk nu als aspirant hoofdagent bij de politie. En dat bevalt goed .
Ik had toen ik jullie het laatst sprak ook een vriendin, daarmee is het 4 weken geleden uitgegaan dus dat hebben we nog lang volgehouden .
Verder ben ik nu veel bezig met mountainbiken, om zo te trainen richting wedstrijdniveau. Nu het uit is met de vriendin heb ik daar eindelijk ook de tijd voor. Gamen doe ik eigenlijk helemaal niet meer, omdat dat ook onmogelijk is op een Mac. Ik heb wel een Xbox waarop ik zo nu en dan nog een potje 'COD World at War' speel.
En hoe is het met jullie nu?
Ik kreeg een mail van M@ck waarin hij oud-leden vraagt om hoe het ermee gaat. Ik vond het daarop wel leuk om me hier weer eens even te laten horen .
Toen ik stopte met BF2 had ik een eigen bedrijfje in websites. Dat is inmiddels gestopt omdat het te saai werd, ik werk nu als aspirant hoofdagent bij de politie. En dat bevalt goed .
Ik had toen ik jullie het laatst sprak ook een vriendin, daarmee is het 4 weken geleden uitgegaan dus dat hebben we nog lang volgehouden .
Verder ben ik nu veel bezig met mountainbiken, om zo te trainen richting wedstrijdniveau. Nu het uit is met de vriendin heb ik daar eindelijk ook de tijd voor. Gamen doe ik eigenlijk helemaal niet meer, omdat dat ook onmogelijk is op een Mac. Ik heb wel een Xbox waarop ik zo nu en dan nog een potje 'COD World at War' speel.
En hoe is het met jullie nu?
- [DR] Vinsonite [NL]
- Member
Re: Dat is lang geleden!
Ben wat later DR ingerold dus heb je niet echt meegemaakt.. Maar welcome back! ..
Politie dus, ik studeer zelf voor veiligheidsdeskundige.
Beetje oppassen voor MasterX en 0plank0.. Die hebben wat criminele activiteiten
Politie dus, ik studeer zelf voor veiligheidsdeskundige.
Beetje oppassen voor MasterX en 0plank0.. Die hebben wat criminele activiteiten
-
- Clanleader
Heee Elco!
Dat vind ik dus echt tof!
Leuk dat je wat van je laat horen man! ***** dat het uit is met je chick, qua uiterlijk was daar niets mis mee zoals ik me kan herinneren
Je hebt je opleiding tot agent al helemaal afgerond dan? Aangezien je al aan het werk bent (damm de tijd gaat snel hé)
Moutenbiken is een toffe sport/hobby, merk wel dat het steeds populairder word in Nederland. Helemaal leuk om te horen dat je het op wedstrijd niveau wilt gaan doen!
--------
Ik zelf studeer nog steeds Technische Bedrijfskunde aan de RuG (Groningen). Ik doe dat meenteel 5 jaar en ben me derde jaar aan het afonden, om nog dit jaar aan me 4e (master) te kunnen beginnen. Vorig jaar even het studeren aan de kant gelegd en het bestuur van onze studievereniging op me genomen. Erg leerzaam kan ik zeggen!
Momenteel dus hard bezig met het afronden van me Bachelor (Scriptie schrijven), en dan 2 jaar knallen om dan het bedrijfsleven in te rollen. Maar wat ik precies ga doen moet ik nog even bekijken.
Daarnaast doe ik nog steeds aan karate en sta ik nog 2x per week voor de groep om les te geven. Hier nog steeds plezier in.
Vaste vriendinnen doe ik niet aan, voor je het weet ben je namelijk 5 jaar verder . Dit studentenleven bevalt me wel
Hoop je weer is vaker op het forum te zien!
Mvg
M@ck
Dat vind ik dus echt tof!
Leuk dat je wat van je laat horen man! ***** dat het uit is met je chick, qua uiterlijk was daar niets mis mee zoals ik me kan herinneren
Je hebt je opleiding tot agent al helemaal afgerond dan? Aangezien je al aan het werk bent (damm de tijd gaat snel hé)
Moutenbiken is een toffe sport/hobby, merk wel dat het steeds populairder word in Nederland. Helemaal leuk om te horen dat je het op wedstrijd niveau wilt gaan doen!
--------
Ik zelf studeer nog steeds Technische Bedrijfskunde aan de RuG (Groningen). Ik doe dat meenteel 5 jaar en ben me derde jaar aan het afonden, om nog dit jaar aan me 4e (master) te kunnen beginnen. Vorig jaar even het studeren aan de kant gelegd en het bestuur van onze studievereniging op me genomen. Erg leerzaam kan ik zeggen!
Momenteel dus hard bezig met het afronden van me Bachelor (Scriptie schrijven), en dan 2 jaar knallen om dan het bedrijfsleven in te rollen. Maar wat ik precies ga doen moet ik nog even bekijken.
Daarnaast doe ik nog steeds aan karate en sta ik nog 2x per week voor de groep om les te geven. Hier nog steeds plezier in.
Vaste vriendinnen doe ik niet aan, voor je het weet ben je namelijk 5 jaar verder . Dit studentenleven bevalt me wel
Hoop je weer is vaker op het forum te zien!
Mvg
M@ck
-
- Member
Ik ben er ook wat later ingerold, dus ik ken je natuurlijk niet
Zo, politie. Ehm, ik ben MasterX, bekend als de terrorist. Pak me niet op! (hoe vaak zul je deze grap wel niet horen)
Leuk dat je wat van je laat horen!
Zo, politie. Ehm, ik ben MasterX, bekend als de terrorist. Pak me niet op! (hoe vaak zul je deze grap wel niet horen)
- [DR] Basspower [NL]
- Member
BroerTJE van Yellowman aangenaam
- [DR] Supernova [NL]
- Forum Admin
He rare pop! Ouwe Teddy Rukspin; jammer van het vrouwtje, volgens mij heb ik haar zelfs een paar keer op ts gesproken Of was dat een andere oud lid
- [DR] Vinsonite [NL]
- Member
Ik bedoelde dat in de zin van, 'straatjongens' ..[DR] MasterX [NL] wrote:Ik ben er ook wat later ingerold, dus ik ken je natuurlijk niet
-
Dude, jij hier!? Weet je dat ik door jou nogsteeds aan dat andere spel vast zit....hyperiums....bastard ^^
Victorious warriors win first and then go to war, while defeated warriors go to war first and then seek to win.
-
- Member
Nog al zo een ouwe .
Ze hebben toch nog allemaal wel iets overgehouden van DR
- [DR] Patchy [NL]
- Member
Trauma's[DR] Dash64 [NL] wrote:Nog al zo een ouwe .
-
- Clanleader
Krijg je met mensen zoals jou en Dash.
M@ck - EL Alamein wrote:Wie rijdt er nu naar de Zuid vlag?? *&^%$^&*!! DASH!!!!!!!
- [DR] Enfy [NL]
- Member
He TFD van pikkestein!
Leuk van je te horen dude.....
Politie he....
sh*t! Ga gelijk al mijn illegale games en drugs verbergen!
heheheh ik lees de arrestatie van MasterX wel in de krant!
Leuk van je te horen dude.....
Politie he....
sh*t! Ga gelijk al mijn illegale games en drugs verbergen!
heheheh ik lees de arrestatie van MasterX wel in de krant!
-
- Clanleader
Ahum.... ENFY:
Post van TFD was: 09 Nov 2009, 08:45
Globkul [NL] heeft hem omhoog geschopt.
Post van TFD was: 09 Nov 2009, 08:45
Globkul [NL] heeft hem omhoog geschopt.
- [DR] Enfy [NL]
- Member
LOLZ!
-
- Member
En nou schop ik hem weer eens omhoog, haha. Man man, wat is het onderhand toch allemaal lang geleden dat ik mijn laatste match met jullie mee speelde. Zelfs mijn laatste bericht hier is al lang geleden, in de tussentijd heb ik alweer een lange relatie achter de rug en weer gestopt .
Inmiddels heb ik een snellere MBP gekocht en zodra BF3 uitkomt wordt die gekocht. Dat betekend dat het me leuk lijkt om tegen die tijd weer eens met jullie op een server te spelen. Ik zie nog steeds veel oude vertrouwde nicknames in de lijst staan van vroeger!
Inmiddels heb ik een snellere MBP gekocht en zodra BF3 uitkomt wordt die gekocht. Dat betekend dat het me leuk lijkt om tegen die tijd weer eens met jullie op een server te spelen. Ik zie nog steeds veel oude vertrouwde nicknames in de lijst staan van vroeger!