Eey Hallo allemaal
Ik ben Hankes en wou graag met jullie een beetje Battlefield Bad Company 2 spelen.
Speel nu nog meestal battlefield 1942 (ja ja het bestaat nog steeds) en ben op het moment daar co-ldr van een nederlandse clan. we draaien daar in de top van europa mee ( top 3-5 van de 48 active clans)
Ook ben ik leader van een infantry team <HiT> ( Holland infantry Team) op1942 en zijn we daar nog onverslagen zolang we bestaan (1,5 jaar)
Nu na dat spel zoveel te hebbe gedaan ben ik wel toe aan wat anders, BF 2 vond ik niet echt wat maar bad company vind ik wel vet.
Als het goed is heb ik een paar mensen van jullie toegevoegd ingame dus ik zie jullie snel op het battlefield.
Xfire: Hankesnl
ingame naam: Hankes
Wat overige info
Real name: Henk
leeftijd: 24
Beroep: Vertegenwoordiger
Burgelijke Status: ongehuwd
Groetjes
Hankes
Moderators: Moderators, Staff
-
- Clanleader
Re: Hankes
Hey Hankes
Mooi dat je bij ons komt kijken.
Nog veel mooier vind ik het feit dat je nog steeds Battlefield 1942 speelt...die goede oude tijd.
Welkom op het forum en onze teamspeak.
Indien je BFBC2 gaat spelen moet je ff kijken of er anderen spelen, en je hier bij aansluiten.
Zodra je maar vraagt, zijn er altijd wel mensen die willen spelen.
FF naar iedereen:
Hankes heeft gevraagd of ze met hun team een paar keer gebruik zouden mogen maken van Teamspeak 3, om te kijken of dit betre bevalt dan wat ze momenteel gebruiken. Het kan dus zijn dat ze op woensdag of zondag ff met een grote groep online zitten.
Mooi dat je bij ons komt kijken.
Nog veel mooier vind ik het feit dat je nog steeds Battlefield 1942 speelt...die goede oude tijd.
Welkom op het forum en onze teamspeak.
Indien je BFBC2 gaat spelen moet je ff kijken of er anderen spelen, en je hier bij aansluiten.
Zodra je maar vraagt, zijn er altijd wel mensen die willen spelen.
FF naar iedereen:
Hankes heeft gevraagd of ze met hun team een paar keer gebruik zouden mogen maken van Teamspeak 3, om te kijken of dit betre bevalt dan wat ze momenteel gebruiken. Het kan dus zijn dat ze op woensdag of zondag ff met een grote groep online zitten.
-
als iemand van jullie nog welles 1942 speelt en een keer zin heeft om een war mee te doen voor gein ( op woensdag avond ofzo)
laat het dan ff weten
laat het dan ff weten
- [DR] Supernova [NL]
- Forum Admin
Izzz goed henkie!
-
wie van jullie spelen actief BC2 want elke keer als ik op teamspeak kom spelen jullie andere games...
wil je dan hier ff je ingame name zette, dan kan ik je server joinen want sommige spelen volgens mij ook zonder op teamspeak te zitte?
alvast bedankt en CU on the battlefield
wil je dan hier ff je ingame name zette, dan kan ik je server joinen want sommige spelen volgens mij ook zonder op teamspeak te zitte?
alvast bedankt en CU on the battlefield
-
- Clanleader
Makoez [NL]
Hypnotoad[NL]
n0m4d [NL]
Sjaakiej / Sjaakiej[NL]
Rubberduck[NL]
[DR] Homer [NL]
Patchy1986
Gestoordegek / Gestoordegek[NL]
Enf [NL]
Mack [NL]
Dit zijn de mensen die het meeste spelen.
Hypnotoad[NL]
n0m4d [NL]
Sjaakiej / Sjaakiej[NL]
Rubberduck[NL]
[DR] Homer [NL]
Patchy1986
Gestoordegek / Gestoordegek[NL]
Enf [NL]
Mack [NL]
Dit zijn de mensen die het meeste spelen.
- [DR] Bananenbaas [NL]
- Member
Ik speel ook wel regelmatig alleen op tijden dat jullie nooit spelen