Chris

Stel je voor...je bent nieuw op dit forum...stel je dan even voor!

Moderators: Moderators, Staff

Post Reply
Chris

Chris

Post by Chris »

Hallo,

Intro
Ik ben Chris 19 jaar en ik woon in Friesland
Dit jaar ben ik een nieuwe opleiding begonnen (applicatie ontwikkelaar) omdat ik mijn vorige heb weten af te ronden (medewerker beheer ICT)
Nadat er een trailer op mijn eigen forum verscheen van BF3 heb ik hem gelijk pre-ordered en kon niet wachten tot die door de bus kwam

Oh ben jij dat!
sommigen van jullie hebben mij al (is/meerdere keren) gezien op The Reality en weten dus waarschijnlijk ook dat ik het broertje van SmileHunter ben

Stukje geschiedennis
Ik kan mij nog wel goed herinneren dat ik vroeger naast SmileHunter ging zitten en dan probeerde ik hem wel eens te helpen tijdens het spelen (vandaar dat die dus altijd zo goed was ;))
Ook kan ik me nog wel de tactic papieren herinneren die ik dan wel eens stiekem bekeek (ook al snapte ik er geen bal van :P)

Ervaring?
Tja ik heb niet/geen ervaring met shooters maar ik heb ~4 jaar lang San Andreas online (MTA) gespeeld en dat doe ik nu nog steeds wel eens om weer even relaxed te gamen
Ik heb met deze nolife game een clan deze is nu ongeveer ~3.5 jaar oud en we hebben op dit moment 39 clan members
In onze database hebben we 10.037 stats accounts waar van er ~3.500 actieve spelers zijn
Ongeveer 2 maand terug heb ik nog een toernooi georganiseerd voor 16 teams... ohwacht

Ik zou waarschijnlijk het hele forum wel vol kunnen spammen met deze zooi maar dat ga ik niet doen ik wou alleen even laten zien dat ik wel ervaring heb op andere fronten :P voor geïnteresseerden http://www.team-epg.com

Oh ja dit is een battle report van een recent potje die ik heb gespeeld op BF3 http://bit.ly/uFrf6C (had wel aardig mazzel hoor)

Slot
Tot nu toe heb ik veel in mijn eentje gespeeld en heel even met SmileHunter
In mijn eentje begint het al snel te vervelen daarom hoop ik dat ik welkom ben om eens met jullie te mogen spelen

Cheers,

Edit: ik las ergens dat jullie je naam naar bijf. Chris_NL veranderen moet ik dat dan ook doen? Deze is namelijk al bezet xD (ik kan wel wat anders nemen though)
Image
Image

[DR] Supernova [NL]
Forum Admin
Forum Admin

Re: Chris

Post by [DR] Supernova [NL] »

Hi rare pop!
Image

[DR] Makoez [NL]
Forum Admin
Forum Admin

Post by [DR] Makoez [NL] »

GOEDEMIDDAG!!!

[DR] M@ck [NL]
Clanleader
Clanleader

Post by [DR] M@ck [NL] »

Kijk, dat is altijd nice. Familie of vrienden van :D
[DR] M@ck [NL]
Clanleader of Desert Rabbits
clanleader@desertrabbits.com

[DR] Enfy [NL]
Member
Member

Post by [DR] Enfy [NL] »

hoi hoi

[DR] Yellowman [NL]

Post by [DR] Yellowman [NL] »

Heya :!: :D
''no need to be facetious. Nothing carebear about PvE, most time it takes more tactics than ganking does.'' +1
Image

[DR] Smilehunter [NL]
Member
Member

Post by [DR] Smilehunter [NL] »

Wohoo welkom broertje!

Hoop snel ook veel te gaan spelen, was chaos op werk laatste week :(
Image

Post Reply