www.badcompany2.nl online!
Moderators: Moderators, Staff
-
- Member
- [DR] Makoez [NL]
- Forum Admin
- [DR] Supernova [NL]
- Forum Admin
Mmmm je weet best wat er speelt. Niet zo prenataal agressief doen.[DR] MasterX [NL] wrote:Wat is je probleem? Heb je zin om iets uit te lokken?
Voor iedere niet-master x:
Master post alle nieuws in dit topic, wel een beetje spammerig maar voor de geïnteresseerden handig in één topic.
Als je niet geinteresseerd bent, hoef je hier niet te kijken. Zolang die bekende link maar in dit topic blijft mag iedereen tevreden zijn.
- [DR] Supernova [NL]
- Forum Admin
[DR] Supernova [NL] wrote:Mmmm je weet best wat er speelt. Niet zo prenataal agressief doen.[DR] MasterX [NL] wrote:Wat is je probleem? Heb je zin om iets uit te lokken?
Voor iedere niet-master x:
Master post alle nieuws in dit topic, wel een beetje spammerig maar voor de geïnteresseerden handig in één topic.
Als je niet geïnteresseerd bent, hoef je hier niet te kijken. Zolang die bekende link maar in dit topic blijft mag iedereen tevreden zijn.
- [DR] Vinsonite [NL]
- Member
Laat die gozer posten wat hij wil. Voor sommigen interessant, klaar..
Ik heb er ook eens een grapje over gemaakt, lees grapje..
Maar ik snap niet waarom er telkens weer problemen over gemaakt moeten worden..
En het is niet zinloos want als ik alles goed gevolgd heb heeft dit spel toch de potentie om een clan game te worden?
des te beter om alle nieuws goed te volgen..
Ik heb er ook eens een grapje over gemaakt, lees grapje..
Maar ik snap niet waarom er telkens weer problemen over gemaakt moeten worden..
En het is niet zinloos want als ik alles goed gevolgd heb heeft dit spel toch de potentie om een clan game te worden?
des te beter om alle nieuws goed te volgen..
Life is fucked up.. Fuck it..
- [DR] Patrick [NL]
- Member
-
- Member
Ik snap het probleem niet helemaal. We zijn toch allemaal geintresseerd in deze game? Dan is het toch prima dat Master ons op de hoogte brengt van alles omtrent deze game. Volgens mij worden er nergens hoogstaande wetenschappelijke discussies gevoerd op het forum en past dit topic prima tussen alle andere onzin die we posten.
-
- Clanleader
[DR] gestoordegek [NL] wrote:Ik snap het probleem niet helemaal. We zijn toch allemaal geintresseerd in deze game? Dan is het toch prima dat Master ons op de hoogte brengt van alles omtrent deze game. Volgens mij worden er nergens hoogstaande wetenschappelijke discussies gevoerd op het forum en past dit topic prima tussen alle andere onzin die we posten.
True!
- [DR] Patrick [NL]
- Member
-
- Clanleader
-
- Member
Mooi, mocht je een keer informatie nodig hebben: www.badcompany2.nl is the website[DR] Patrick [NL] wrote:ik zeg al niks meer spam er maar op los zal mij niet meer boeien
Dan nog eff een klein nieuwtje wat niet op frontpage staat:
Helaas mochten geen vids en photos worden gemaakt van BFBC2 tijdens de comic-con. Dus we moeten helaas wachten tot minimaal midden augustus voor wat nieuwe BFBC2 footage
- [DR] Combatwombat [NL]
- Member
Hebben ze daar pc of alleen console versie gespeeld (of beide) ?[DR] MasterX [NL] wrote:Mooi, mocht je een keer informatie nodig hebben: www.badcompany2.nl is the website[DR] Patrick [NL] wrote:ik zeg al niks meer spam er maar op los zal mij niet meer boeien
Dan nog eff een klein nieuwtje wat niet op frontpage staat:
Helaas mochten geen vids en photos worden gemaakt van BFBC2 tijdens de comic-con. Dus we moeten helaas wachten tot minimaal midden augustus voor wat nieuwe BFBC2 footage
-
- Member
-
- Member
- [DR] Patchy [NL]
- Member