Hoi mensen,
Sinds begin van dit jaar run ik http://www.PCgamin.nl, een nieuws site speciaal voor PC gamers. Bijna dagelijks krijgt de site een update met het laatste gaming nieuws.
De site heeft een no nonsense stijl en brengt je alleen het gaming nieuws van het enige relevante platform dat er is .
Om mijn sitebezoek wat te vergroten ben ik mijn site wat meer gaan rondbazuinen. En wat is een betere plaats dan PC clan forums waar (als het goed is) alleen maar PC gamers te vinden zijn!
Hopelijk vinden jullie de site wat. Geef vooral je mening. Als kleine compensatie voor mijn 'spam' hier zijn jullie van harte welkom een Recruitment post te schrijven in het Clan forum op de site.
PCgamin.nl - Nieuws website voor PC gamers
Moderators: Moderators, Staff
-
- [DR] Enfy [NL]
- Member
Re: PCgamin.nl - Nieuws website voor PC gamers
Ok dan ik zal es neusen daar.
- [DR] Supernova [NL]
- Forum Admin
Hoe ben je op onze site gekomen? Zag deze post ook op DD...
-
Oeff betrapt . Jullie site vond ik via I3D.net op het forum aldaar. Lijst met clans die ik maar eens ben afgegaan. Heb ook via Gametracker gekeken op Nederlandse servers en zo een aantal clans gevonden.[DR] Supernova [NL] wrote:Hoe ben je op onze site gekomen? Zag deze post ook op DD...
- [DR] Supernova [NL]
- Forum Admin
Aha, vroeg ik me af hoor ^^
-
- Clanleader
Opzich een prima promotie middel, zeker gezien de meeste clan leden interesse hebben in games