Het grote Sig en Avatar Topic
Moderators: Moderators, Staff
-
- [DR] Switch [NL]
- Member
-
- Member
-
- Member
-
- Member
sry maar dit slaat nergens op dit is toch een discussietopic over de avatars enz.???[DR]Patchkiller[NL] wrote:Mod Edit: Heb ff een zooitje berichten verwijderd... is een vrij land waar iedereen zelf mag bepalen wat zijn ava is.... als je het te erg vindt moet je dat aan kaarten bij M@ck of via een PM.. niet zo in het topic...
--------- ONTOPIC !!!!!!!!!!!!! -------------
-
- Clanleader
Ik heb hier verder niets van meegekregen, ik kom hier bijna nooit. Ben je het ergens niet mee eens, dan moet je mailen. clanleader@desertrabbits.com of het in het daarvoor bestemde forum deel posten.
En thanx voor de sig patch.
En thanx voor de sig patch.
-
- [DR] Patchy [NL]
- Member
-
- Member
-
- Member
- [DR] Patchy [NL]
- Member
O jah ??.......[DR] iceDFire [NL] wrote:dat zeg ik image ready kijk das handig in photoshop en paint shop ze hebben beiden een bijhorend animatie programma[DR] Boom [NL] wrote:ik kende er al een paar van spooks.. maar ik vind die ene van the matrix wel mooi.. met een stukje gif?! ertussen.... nice job!
waar zit dat bij Paintshop dan ??...
-
- Member
als je de goede hebt wel bij mij zat een progie (kzou nie meer wete hoe et heet) en in paint shop zelf staat onder bestand (of file) wel iets van jump to "dat image progie"
Edit: ff opgezocht et progie heet Animation Shop 3 (en als je een andere versie van psp hebt mischien wel 4 of 5 ofzo )
Edit2: Om naar da progie te gaan (bij mij iig) File/Jasc Software Products/Animation Shop 3
Edit: ff opgezocht et progie heet Animation Shop 3 (en als je een andere versie van psp hebt mischien wel 4 of 5 ofzo )
Edit2: Om naar da progie te gaan (bij mij iig) File/Jasc Software Products/Animation Shop 3
- [DR] Patchy [NL]
- Member
hmzzz... heb alleen maar paintshop pro 9... meer niet..
ach ja.. hier heb je der nog 1..
BTW: kijk ook ff op www.bf2.nl of www.bf2.be (bij het forum) Hier hebben ze elke week een sig wedstrijd (vandaar dat ik er zoveel maak) met elke week een ander onderwerp... misschien leuk om mee te doen..
ik doe ook mee
edit:... Switch wou Carmen Electra.. en switch krijgt Carmen Electra
ach ja.. hier heb je der nog 1..
BTW: kijk ook ff op www.bf2.nl of www.bf2.be (bij het forum) Hier hebben ze elke week een sig wedstrijd (vandaar dat ik er zoveel maak) met elke week een ander onderwerp... misschien leuk om mee te doen..
ik doe ook mee
edit:... Switch wou Carmen Electra.. en switch krijgt Carmen Electra
-
- Member
mwah ben vanaaf ook ff weer es aant knutselen geweest met een sig, de 1e keer dit jaar volgens mij (met een sig iig) hijs nog nie af maar was ff aant klooie met de animatie dat duurde een beetje lang (et wou eerst nie zoals ik et wou )
iig alles zelf gemaakt(achtergrond, tekst, animatie, plaatje niet zelf uitgeknipt maar kzet er denkik nog wel een andere op )
kga wel een andere keer verder! (kraak em maar af kvind em zelf niet eens zo mislukt )
btw patch die font van die evo sig heb ik ook!
ff geupdate
zo kvin et wel goed ga der nix meer aan doen (tenzij er iemand komt met een goede tip )
iig alles zelf gemaakt(achtergrond, tekst, animatie, plaatje niet zelf uitgeknipt maar kzet er denkik nog wel een andere op )
kga wel een andere keer verder! (kraak em maar af kvind em zelf niet eens zo mislukt )
btw patch die font van die evo sig heb ik ook!
ff geupdate
zo kvin et wel goed ga der nix meer aan doen (tenzij er iemand komt met een goede tip )
Last edited by [DR] iceDFire [NL] on 12 Oct 2004, 23:47, edited 1 time in total.
-
- Member