msn chat dinges
Moderators: Moderators, Staff
- [DR] Vinsonite [NL]
- Member
msn chat dinges
Zit ik even rustig mezelf te vervelen in mijn kamer, spreekt opeens iemand mij aan op msn.
Dat terwijl ik op offline weergeven sta.
Ik zie daar een plaatje van een slet genaamd sunni.
het gesprek ging als volgt:
ps: ik zie het plaatje hier maar voor de helft, maar ik heb hem wel volledig ge-upload.
Nu is mijn vraag aan jullie, hoe kan dit?
Ik ben ervan bewust dat het een 'bot' is, ben gelukkig nog geen debiel geworden.
Maar how the hell kan die zichzelf toevoegen?
Ohjah, voor degene die mijn taalgebruik niet begrijpen moeten dit nummer even luisteren:
http://www.youtube.com/watch?v=sO0fhqdwxx0
Dat terwijl ik op offline weergeven sta.
Ik zie daar een plaatje van een slet genaamd sunni.
het gesprek ging als volgt:
ps: ik zie het plaatje hier maar voor de helft, maar ik heb hem wel volledig ge-upload.
Nu is mijn vraag aan jullie, hoe kan dit?
Ik ben ervan bewust dat het een 'bot' is, ben gelukkig nog geen debiel geworden.
Maar how the hell kan die zichzelf toevoegen?
Ohjah, voor degene die mijn taalgebruik niet begrijpen moeten dit nummer even luisteren:
http://www.youtube.com/watch?v=sO0fhqdwxx0
-
- Member
Re: msn chat dinges
Ik heb haar ook op mijn msn gehad. andere naam zelfde foto
4:35:38 Corinne: hi how are you today?
14:35:43 Ik: fine and you ?
14:35:46 Corinne: my name is paris I'm doing great today I'm 21 yrs old how old are you?
14:35:58 Ik: 44
14:36:01 Corinne: listen hun, I am just about to start my webcam show with jen, come chat me there in my chat room? We can cyber, I will get naked if u do..lol!
14:36:15 Ik: i wont go naked
14:36:18 Corinne: I can show u how to watch free if u promise not to tell anyone else how to do it???PLEASE
14:36:27 Ik: o.k.
14:36:33 Corinne: well since its free the law that u gotta be 18 (nudity involved), u have to sign up with a credit card for age verification! BUT .. Once you are inside, just clikc on "Webcams" let me know what name you use to sign in with so I know it is you babe! http://www.delraypartying.com/alina2 fill out the bottom of the page then fill out the next page as well and u can see me live for free!
14:36:57 Ik: ok
14:37:00 Corinne: Please dont mention anything about that in the chatroom once u get in ok?
14:38:09 Ik: thats fine
14:38:11 Corinne: OH sh*t.. k I am late to start my show, I gotta get off msn...I will see ya inside my chatroom babe.. remember not to mention that I am upgrading u for free... You can use your msn name to sign in so i know it is you..
14:38:27 Ik: oke
4:35:38 Corinne: hi how are you today?
14:35:43 Ik: fine and you ?
14:35:46 Corinne: my name is paris I'm doing great today I'm 21 yrs old how old are you?
14:35:58 Ik: 44
14:36:01 Corinne: listen hun, I am just about to start my webcam show with jen, come chat me there in my chat room? We can cyber, I will get naked if u do..lol!
14:36:15 Ik: i wont go naked
14:36:18 Corinne: I can show u how to watch free if u promise not to tell anyone else how to do it???PLEASE
14:36:27 Ik: o.k.
14:36:33 Corinne: well since its free the law that u gotta be 18 (nudity involved), u have to sign up with a credit card for age verification! BUT .. Once you are inside, just clikc on "Webcams" let me know what name you use to sign in with so I know it is you babe! http://www.delraypartying.com/alina2 fill out the bottom of the page then fill out the next page as well and u can see me live for free!
14:36:57 Ik: ok
14:37:00 Corinne: Please dont mention anything about that in the chatroom once u get in ok?
14:38:09 Ik: thats fine
14:38:11 Corinne: OH sh*t.. k I am late to start my show, I gotta get off msn...I will see ya inside my chatroom babe.. remember not to mention that I am upgrading u for free... You can use your msn name to sign in so i know it is you..
14:38:27 Ik: oke
-
- Member
Heel nuchter van je ice! Niemand kan je ook opgeilen heh
- [DR] Enfy [NL]
- Member
die bot heeft protocollen, waarmee hij zich kan toevoegen. Lijkt op een lek in de programmering van MSN. Lijkt mij geen goede reclame voor MSN. Stel je voor dat een kind die zooi krijgt!
-
- Member
Pfff wel een enorm lek dan... gebeurd ook geregeld dat ik mensen moet blokkeren omdat ze in een spambot zijn veranderd...
beetje jammer, maar msn zuigt dan ook hard
beetje jammer, maar msn zuigt dan ook hard
- [DR] Vinsonite [NL]
- Member
Zij ook volgens mij..
Maar msn is idd niks.. Was vroeger nog wel leuk.. Denk dat het aan de leeftijd ligt..
Maar msn is idd niks.. Was vroeger nog wel leuk.. Denk dat het aan de leeftijd ligt..
- [DR] Bananenbaas [NL]
- Member
Ik gebruik msn ook alleen nog maar om met Plank te communiceren en af en toe met andere mensen...
Deze bots zijn wel lief voor je
Maar als het goed is heb jij die wijven ooit een keer toegevoegd of perongeluk op OK gedrukt... Dunno krijg inmiddels ook dagelijks uitnodigen of ik iemand wil toevoegen... Doe mij maar een telefoon
Deze bots zijn wel lief voor je
Maar als het goed is heb jij die wijven ooit een keer toegevoegd of perongeluk op OK gedrukt... Dunno krijg inmiddels ook dagelijks uitnodigen of ik iemand wil toevoegen... Doe mij maar een telefoon
-
- Clanleader
Ik had er vandaag ook één. Direct kont geschopt
- [DR] Supernova [NL]
- Forum Admin
Kinky mack
-
- Member
MSN is een spam orakel. Originele manier om aan credit card gegevens te komen trouwens. Net als bij spam trap waarschijnlijk 1 op de 1000 mensen hierin en levert dit een paar honderd euro per dag op.
- [DR] Vinsonite [NL]
- Member
@Bass
Ik heb iemand dus 1 of 2 keer geaccepteerd toen ik er nog niet vanaf wist.. Maar nu werkelijk 5 uitnodigingen als ik me aanmeld. Meld me ook maar 1x per week aan. Of minder..
Ik heb iemand dus 1 of 2 keer geaccepteerd toen ik er nog niet vanaf wist.. Maar nu werkelijk 5 uitnodigingen als ik me aanmeld. Meld me ook maar 1x per week aan. Of minder..