@gestoordegek
Waarom je niks leest:
Omdat het Rush mode is, en zoals het nu is lijkt het echt op een lokkertje voor CoD spelers... Het is zeker geen slechte game, ik vermaak me er prima mee, maar een vervolg op BF2, sjah dat is het niet echt... Zoals ik al zei, dat komt vooral door de mode, en door de map natuurlijk, het heeft nu meer iets weg van een mix tussen BC2 en CoD. Ik denk dat de meeste mensen nu alleen maar kunnen klagen, en geen zin hebben om naar de positieve dingen te kijken!
Ik ga er vanuit dat de fullgame voor mij wel een blijvertje is, met de ouderwetse conquest mode
Oh jah, alle punten die Hypno net beschreef zijn een klein voorbeeld waar mensen zich aan ergeren.
Hacked Servers and Stats Boosting
Moderators: Moderators, Staff
-
- Member
-
- Member
Re: Hacked Servers and Stats Boosting
Ik moet eerlijk zeggen dat ik gekeken heb of mijn pc het aankon. En daarna de demo niet meer gespeeld heb. Stats worden toch gereset en ik heb het op dit moment druk genoeg.
Als de game uit is ga ik er wel vol voor
Als de game uit is ga ik er wel vol voor
-
- Member
Wat ik tot nu toe van de beta heb gezien deed me idd erg denken aan COD. Ben in BC2 ook nooit fan geweest van rush mode. Ben eigenlijk helemaal geen fan geweest van BC2. Het lijkt erop dat het schieten in BF3 een stuk beter is uitgewerkt dan in BC2. Daar had ik soms hele magazijnen nodig en in de beta lijkt het alsof een paar kogels genoeg zijn. Het vliegen ziet er ook erg vet uit.
-
Het meeste wat hier boven genoemd staat ben ik mee eens. Het is echt heel raar en dat merk je ook aan iedereen. Je zit tijdens het spelen best vaak te #@%!$#^#!!#$#den maar toch blijft iedereen spelen, iedere avond weer. Er zijn dingen die moeten veranderen maar dat neemt niet weg dat ik echt super veel lol heb met iedereen zelfs met de irritante mensen die expres met flashlight in je ogen gaat schijnen voor de lulz (iceDFire, Makoez) noem geen namen.
En daar gaat het uiteindelijk om
En daar gaat het uiteindelijk om
-
- Member
Makoez weer, het zijn ook altijd dezelfde. Hij zit zeker ook weer te campen als een gek
-
- Member
Ik herken me ook in veel van de bovenstaande punten. Ik heb zelfs op zich wel zin om Metro te spelen in clanwars, zonder snipers en campers is het zo'n slechte map nog niet
Ben benieuwd naar de volledige game, denk dat die best heel tof gaat worden!
Ben benieuwd naar de volledige game, denk dat die best heel tof gaat worden!
-
- Member
Zelfs de nummer 1 van de wereld is een DR
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.