Ik zal zelf met de Battlefield 3 Benelux crew naar de Gamescom afreizen om verslag te doen van het evenement. Als het goed is gaan we daar dus de eerste conquest beelden zien (incl vliegtuigen, anders laat je geen mig overkomen). Ik zal ook hier zoveel mogelijk info posten en tevens zal ik via de Twitter jullie op de hoogte houden.
Wij zullen voornamelijk in de EA Community Lounge zitten om BF3 te spelen

PS: Alle leden kunnen deze week ook een mail verwachten met de plannen voor BF3 en Desert Rabbits. Ik zal er vanmiddag aan beginnen.
----------------------------

Nog een dikke week tot de Gamescom 2011 begint, alle grote en kleine uitgevers komen hier samen om hun nieuwe games en producten te promoten bij het publiek. In de loop der jaren in dit evenement uitgegroeid tot een enorm drukke en populaire gamebeurs met vorig jaar een record van plus 200.000 bezoekers.
Natuurlijk is EA ook aanwezig met alle grote titels die in 2011/2012 zullen verschijnen. De titel waar wij het meeste naar uitkijken is natuurlijk Battlefield 3. De fans kunnen niet meer wachten op nieuw beeldmateriaal, in het speciaal van de vliegtuigen in de nieuwste shooter van DICE. Dice heeft beloofd gameplay van vliegtuigen te laten zien, maar pakken het wel uitgebreid aan: ze plaatsen namelijk een Mig-21 straaljager op de Battlefield 3 booth! Verder krijgen we de conquest mode te zien op de GC2011.
Wij kunnen iniedergeval niet meer wachten op de GamesCom. Verwacht 18 augustus foto`s, live-updates en misschien wel een vragensessie vanuit de Koelnmesse te Keulen waar het Battlefield 3 Benelux team aanwezig zal zijn. Zorg ervoor dat je onze Twitter account en Facebook pagina volgt om vanaf 17 tot 21 augustus volledig up-to-date te blijven omtrent de Gamescom en Battlefield 3 gekte. Wij zullen iniedergeval zorgen voor een sfeerimpressie mochten we beschikken over internet in de EA Community Lounge.