http://battlelog.battlefield.com/bf3/fo ... 948154637/We are aware that a number of servers have appeared and are running game modes and player counts that have not currently been seen. Please try to remain on official servers.
Official servers run the following configuration
Max Players: 32
Map: Operation Metro
Mode: RUSH
Please avoid temptation and remain on these official servers while we work to have these servers dealt with.
Playing on those servers can cause your account to become compromised, stats to be altered or other issues to arise which may lead to having your account banned by EA.
Hacked Servers and Stats Boosting
Moderators: Moderators, Staff
- [DR] Supernova [NL]
- Forum Admin
Hacked Servers and Stats Boosting
-
- Member
Re: Hacked Servers and Stats Boosting
Zag al een paar filmpjes op youtube. Hopen dat BF3 niet verpest gaat worden door de hackers zoals in MW. Zie in verschillende filmpjes trouwens ook veel glitches en bugs, gelukkig ook veel mooie gameplay. Ben ook wat meer te weten gekomen over de planes. Geen bommen meer, maar laser guided missiles. Recons kunnen een target laseren en een plane kan dat dan uitschakelen met een raket. Zover als ik kan vinden ook geen 2seaters meer Nova In verschillende filmpjes zie ik planes elkaar alleen neerschieten met de machinegun, het lijkt er dus op dat er ook geen airmissiles meer in de planes zitten. Hier wordt ik niet blij van
- [DR] Supernova [NL]
- Forum Admin
-
- Member
Ik word sowieso niet goed van dat metro level.
Het is alsof iedere cod camper is komen opdagen.
Veeeeel te veel struiken waarin iedereen ligt te wachten
Ik hoop maar dat we nog een ander level krijgen voor te testen.
Eentje zoals karkand waar je je tegenstander tenminste kunt zien en wat kan rushen.
Op deze wijze is het wel soms een leuk spel maar niet meer dan dat.
Het lijkt me te veel op een combi van BC2 en COD qua speelstijl.
Ik wil iest zoals Karkand of Jallalabad.
Het is alsof iedere cod camper is komen opdagen.
Veeeeel te veel struiken waarin iedereen ligt te wachten
Ik hoop maar dat we nog een ander level krijgen voor te testen.
Eentje zoals karkand waar je je tegenstander tenminste kunt zien en wat kan rushen.
Op deze wijze is het wel soms een leuk spel maar niet meer dan dat.
Het lijkt me te veel op een combi van BC2 en COD qua speelstijl.
Ik wil iest zoals Karkand of Jallalabad.
-
Heatseekers voor air to air combat is een unlock die je krijgt bij 6400 plane kills[DR] gestoordegek [NL] wrote:Zag al een paar filmpjes op youtube. Hopen dat BF3 niet verpest gaat worden door de hackers zoals in MW. Zie in verschillende filmpjes trouwens ook veel glitches en bugs, gelukkig ook veel mooie gameplay. Ben ook wat meer te weten gekomen over de planes. Geen bommen meer, maar laser guided missiles. Recons kunnen een target laseren en een plane kan dat dan uitschakelen met een raket. Zover als ik kan vinden ook geen 2seaters meer Nova In verschillende filmpjes zie ik planes elkaar alleen neerschieten met de machinegun, het lijkt er dus op dat er ook geen airmissiles meer in de planes zitten. Hier wordt ik niet blij van
-
- Member
wOOt nu ben ik weer blij! Eerst ff 6400 noobs afknallen, haha[DR] Yellowman [NL] wrote: Heatseekers voor air to air combat is een unlock die je krijgt bij 6400 plane kills
Het lijkt er trouwens op dat ze veel dingen van PR in BF3 hebben gestopt. Vette shizzle
- [DR] Patchy [NL]
- Member
probeer eerst maar eens in de jets te komen wordt nog een hele opgave[DR] gestoordegek [NL] wrote:wOOt nu ben ik weer blij! Eerst ff 6400 noobs afknallen, haha[DR] Yellowman [NL] wrote: Heatseekers voor air to air combat is een unlock die je krijgt bij 6400 plane kills
Het lijkt er trouwens op dat ze veel dingen van PR in BF3 hebben gestopt. Vette shizzle
-
- Member
Was in BF2 ook altijd de grootste uitdaging, heb er heel wat teamkills voor moeten maken[DR] Patchy [NL] wrote: probeer eerst maar eens in de jets te komen wordt nog een hele opgave
-
Mwah de truc is om zo lang mogelijk in de lucht te blijven als je een plane hebt. Dan lopen ze vanzelf weg als ze te lang moeten wachten.
- [DR] Patchy [NL]
- Member
je kan iig gewoon in de planes spawnen van wat ik heb gezien van de caspian border gameplay filmpjes... hoef je ze ook niet meer te campen
- [DR] Supernova [NL]
- Forum Admin
In de plane spawnen? Huh? Vertel.
- [DR] Combatwombat [NL]
- Member
Volgens mij waren het mobile spawn points[DR] Supernova [NL] wrote:In de plane spawnen? Huh? Vertel.
- [DR] Patchy [NL]
- Member
Voor zover ik weet en gezien heb op jijtube is er een mogelijkheid om in een jet te spawnen als deze op zijn plek op het vliegveld staat. Hij stond toen in het lijstje van conquest spawnpoints en zodra er iemand instapte was hij weg. Spawnpoint had ook de naam van het vliegtuig (f18 Hornet) dus zal wel kloppen..
iig geen wachten meer op het vliegveld op deze manier
iig geen wachten meer op het vliegveld op deze manier
-
- Member
Dat is relaxt, in BF2 moest je altijd een snelle pc hebben en een beetje geluk met de plek waar je spawnde. Nu hoef je dus alleen nog maar een snelle pc te hebben. Waarom lees ik trouwens nog nergens op het forum dingen als: WAUW, te gek, dit is cool, dit was echt het w8en waard enz. Ben wel benieuwd wat de beta-testers van de game vinden.
- [DR] Hypnotoad [NL]
- Member
Ik vind het zeker wel gaaf alleen wel wat minpunten maar goed dit is nog beta..stomme rushmode en kleine map.
de minpunten
-die irritante flashlights op de wapens
-revive werkt nog voor geen meter (sucked al sinds badcompany)
-singleshot is fijne toevoeging alleen is het een aparte functie in bf2 switchte je van fire-mode als je geweer opnieuw selecteerde.
-binds op muis werken (nog?) niet
-client side hitbox wat ervoor zorgt dat het lijkt alsof je met 1 schot dood bent terwijl dit niet echt het geval is
de minpunten
-die irritante flashlights op de wapens
-revive werkt nog voor geen meter (sucked al sinds badcompany)
-singleshot is fijne toevoeging alleen is het een aparte functie in bf2 switchte je van fire-mode als je geweer opnieuw selecteerde.
-binds op muis werken (nog?) niet
-client side hitbox wat ervoor zorgt dat het lijkt alsof je met 1 schot dood bent terwijl dit niet echt het geval is