The Reality XII - Inschrijven maar weer!!
Moderators: Moderators, Staff
-
- Clanleader
Re: The Reality XII - Inschrijven maar weer!!
Welkom terug Nova!
- [DR] Hypnotoad [NL]
- Member
- [DR] Supernova [NL]
- Forum Admin
Wat moet er gebeuren met geel e31?
-
- Member
M@ck vroeg me gister of ik het laatste plekje niet wou opvullen, eigenlijk kan ik niet, maar toch even snel gekeken of ik niet wat tijd kon vrijmaken. Opzich, vervoer gevonden, vriend van me, die ook ooit eens mee geweest naar Drome en zelf ook wel weer eens zin heeft in een LAN. Dus dat zou kunnen, helaas lijkt het erop dat de plaatsjes die gister avond vrij waren nu nu bezet zijn. Met 2 mensen zou het weer veel geschuif worden denk ik, als ik ga wil ik natuurlijk wel bij de rest zitten he
Ik denk dat ik het erbij laat, had ik maar eerder moeten zijn he . Volgende keer beter!
Edit:
Ik was even naar de plattegrond aan het kijken, misschien dat ik die 2 lui naast Hypno zo ver kan krijgen om naar de andere kant te gaan . Vanavond eerst maar eens goed kijken hoe of wat, nu aan het werk! Hoe zit het trouwens met het inschrijven, kun je gelijk reserveren of moet de betaling eerst binnen zijn?
@Yellow hieronder:
Huil maar niet jongen!
Ik denk dat ik het erbij laat, had ik maar eerder moeten zijn he . Volgende keer beter!
Edit:
Ik was even naar de plattegrond aan het kijken, misschien dat ik die 2 lui naast Hypno zo ver kan krijgen om naar de andere kant te gaan . Vanavond eerst maar eens goed kijken hoe of wat, nu aan het werk! Hoe zit het trouwens met het inschrijven, kun je gelijk reserveren of moet de betaling eerst binnen zijn?
@Yellow hieronder:
Huil maar niet jongen!
Last edited by [DR] iceDFire [NL] on 13 Sep 2011, 10:16, edited 3 times in total.
-
- [DR] Supernova [NL]
- Forum Admin
Eerst betalen, dan reserveren Als crew kan ik nu ook niet meer plaatsen vastzetten....
-
- Member
Jammer jammer, ik maak waarschijnlijk gewoon vanmiddag het geld over (eerst wat mensen pmen) en dan zien we wel wat er gebeurd. Mocht er geen andere mogelijkheid zijn dan gaan we misschien wel voor de VIP tafels, mochten die op dat moment nog vrij zijn
Ik kan trouwens niet echt vinden hoe het zit met geld terug? We willen op zijn minst naast elkaar zitten, als het zo erg wordt dat dat niet meer mogelijk is, dan wil ik mijn geld het liefst gewoon terug! Weet jij hier meer over?
Edit:
Mijn bericht is de deur uit, ik hoop dat de mensen op plek 24 en 25 bereid zijn te verplaatsen, mocht ik 2 plekken naast elkaar te pakken krijgen. We gaan het zien!
Ik kan trouwens niet echt vinden hoe het zit met geld terug? We willen op zijn minst naast elkaar zitten, als het zo erg wordt dat dat niet meer mogelijk is, dan wil ik mijn geld het liefst gewoon terug! Weet jij hier meer over?
Edit:
Mijn bericht is de deur uit, ik hoop dat de mensen op plek 24 en 25 bereid zijn te verplaatsen, mocht ik 2 plekken naast elkaar te pakken krijgen. We gaan het zien!
- [DR] Supernova [NL]
- Forum Admin
Er valt altijd wel iets te regelen, maar volgens mij is het iets van een maand voor de tijd niet meer mogelijk geld terug te krijgen. Dan gewoon ticket aanmaken en kijken wat ze zeggen.
-
- Member
Achjah, ik ga er vanuit dat we in ieder geval 2 plekjes naast elkaar krijgen. Het geld is overgemaakt, ik ga nog even kijken of ik wat mensen kan PMen
-
- Member
Kleine update:
Na een snelle betaling en wat rond pmmen heb ik plek 24 en 25 kunnen reserveren! Dus ik zal ook aanwezig zijn, gewoon bij jullie in de rij! DeadlyVirus hoort bij mij, sommigen van jullie hebben hem al eens ontmoet @ Drome (M@ck, Nova, Smile)!
Ik heb er zin in
Na een snelle betaling en wat rond pmmen heb ik plek 24 en 25 kunnen reserveren! Dus ik zal ook aanwezig zijn, gewoon bij jullie in de rij! DeadlyVirus hoort bij mij, sommigen van jullie hebben hem al eens ontmoet @ Drome (M@ck, Nova, Smile)!
Ik heb er zin in
-
- Member
-
- Member
Doe maar zo, wacht maar tot ik weer op TS verschijn
-
- Clanleader
Super tof dat je er weer bij bent!!
- [DR] Makoez [NL]
- Forum Admin
Leuk dat je komt.
Weer een nieuw gezicht bij een oud member.
Weer een nieuw gezicht bij een oud member.
- [DR] Supernova [NL]
- Forum Admin
Nog nooit gezien Markoesje?