Heren,
Helaas zijn we afgelopen jaar niet naar The Reality geweest en de volgende Reality is pas weer volgend jaar oktober....dus dat duurt nog heeeeeel lang.
Ik wou daarom eens voorstellen om met elkaar een andere lan te bezoeken op een andere tijd in het jaar en op een andere locatie.
Ik vind het helemaal niet erg om voor een weekendje naar Eindhoven te moeten, en ik kan het me voorstellen dat het voor de mensen in het midden van het land niets uitmaakt en voor degene uit het zuiden ook een keer prima te doen is qua afstand (al kom je alleen maar kijken).
Even wat info:
Ik zou hier graag lezen wie er allemaal zin hebben om in maart eens lekker te gaan gamen? Indien er genoeg interesse is kunnen we prima die kant opgaan.Wat:
The-Party is de grootste Lanparty in de Benelux. Met meerdere gamecompetities, een enorm snel netwerk en een unieke atmosfeer, is The-Party een evenement dat je niet mag missen.
Wie:
Jong of oud, kleine of grote interesse in gaming, iedereen is welkom! Je moet er uiteraard wel van houden om onder de mensen te zijn die een beetje dezelfde interesses hebben. Je kunt gamen voor je plezier of meedoen aan de competities. Er is plaats voor meer dan duizend gamers.
Waar:
Beursgebouw Eindhoven, Noord Brabant.
Wanneer:
29-30-31 maart 2013. Geopend van 29 maart 17.00 uur tot 31 maart 14.00 uur. Dagbezoekers zijn welkom van 10.00 uur tot 22.00 uur.
http://www.the-party.nl/