Guild Wars 2 beta sign ups!!!!!
Moderators: Moderators, Staff
-
Re: Guild Wars 2 beta sign ups!!!!!
Wat subzero zegt is waar. De keuze wordt door de devs gemaakt. Ze zullen (zeker de eerste beta weekenden) een grote diversiteit aan machines willen testen om zo in het begin al de grote engine bugs eruit te halen.
Tevens ga ik er vanuit dat binnen 2 weken de eerste keys worden uitgedeeld. Moet je trouwens zeggen dat ze voor liggen op schema aangezien ze de beta weekenden pas in april hebben beloofd! dus dat is een goed teken.
@Makoez. Ik weet niet of het juist is wat jij zegt. Ze laten je niet voor niets de system specs opsturen. Ik weet niet hoe ze het gaan doen maar ze doen erg hun best om juiste informatie te krijgen. En niet mensen die gaan lantefanten << (is dat een woord?) om alleen maar het spel te kunnen spelen op elke computer. Het is natuurlijk een beta dus testen = feedback geven. Mjah dat is mijn mening.
@patch. ik kreeg hem ook niet op m'n hotmail moet je even via de link die ik al eerder heb gepost nog een keer je e-mail invullen dan krijg je hem alsnog. Stelt niet veel voor hoor staat alleen in dat je ingeschreven bent.
Tevens ga ik er vanuit dat binnen 2 weken de eerste keys worden uitgedeeld. Moet je trouwens zeggen dat ze voor liggen op schema aangezien ze de beta weekenden pas in april hebben beloofd! dus dat is een goed teken.
@Makoez. Ik weet niet of het juist is wat jij zegt. Ze laten je niet voor niets de system specs opsturen. Ik weet niet hoe ze het gaan doen maar ze doen erg hun best om juiste informatie te krijgen. En niet mensen die gaan lantefanten << (is dat een woord?) om alleen maar het spel te kunnen spelen op elke computer. Het is natuurlijk een beta dus testen = feedback geven. Mjah dat is mijn mening.
@patch. ik kreeg hem ook niet op m'n hotmail moet je even via de link die ik al eerder heb gepost nog een keer je e-mail invullen dan krijg je hem alsnog. Stelt niet veel voor hoor staat alleen in dat je ingeschreven bent.
- [DR] Patchy [NL]
- Member
ook al gedaan maar nog niet gekregen.. nou ja heb de gegevens iig opgestuurd en kan niet nogmaals met men hotmail inschrijven dus hij staat geregistreerd
-
- Member
Bijna goed. Het moest zijn lanterfanten[DR] Yellowman [NL] wrote:lantefanten << (is dat een woord?)
http://www.encyclo.nl/begrip/lanterfanten
Ik vond het mooi om te zien dat in de pers beta van afgelopen weekend er feedback formulieren ingame gepresenteerd worden waar de speler zijn/haar waardering kon geven voor het doden van een bepaalde mob of boss. Zelf keek ik naar de video's die in het andere topic staan gelinkt (van BlueXephos) waarbij me dit op viel en vond het zelfs jammer dat hij steeds cancel klikte.
- [DR] Supernova [NL]
- Forum Admin
Heb m ook op hotmail gekregen
-
- Member
-
Om 7 uur sluiten de inschrijvingen dus u heeft nog een uurtje om uw zelf in te schrijven!
-
ben benieuwd! wil ook graag weten over welke data het gaat dat je mag gaan beta'en.
Dit weekend miss al? zo snel zal dat toch niet gaan?! iedereen moet dan nog een fucking client dlen..?
ik wacht netjes af:D in hoop van zegen.. miss word het dan duidelijk welke class ik wil spelen!
het ziet er allemaal zo mooi uit.
Dit weekend miss al? zo snel zal dat toch niet gaan?! iedereen moet dan nog een fucking client dlen..?
ik wacht netjes af:D in hoop van zegen.. miss word het dan duidelijk welke class ik wil spelen!
het ziet er allemaal zo mooi uit.
-
Beta is 100% zeker niet dit weekend al. Eerder volgende weekend of het weekend daar op.
- [DR] Riddler [NL]
- Member
Done! op 3 computers xD
-
Sign up blijft open ze zitten nu op:
990.152 inschrijvingen. Ze willen de 1 miljoen halen!!
http://www.flickr.com/photos/arenanet/6 ... otostream/
990.152 inschrijvingen. Ze willen de 1 miljoen halen!!
http://www.flickr.com/photos/arenanet/6 ... otostream/
- [DR] Patchy [NL]
- Member
-
-
- Member
Wajoo, dikke poep xD
-
Dat gaat nogal.... Zat de stream te kijken net toen de 1 mil werd gehaald. Echt 48 uur lang elke seconde 1/2 aanmeldingen voor de beta . BTW is trouwens een record.
Beta inschrijvingen zijn dicht!
Beta inschrijvingen zijn dicht!
-
Beta weekend begint pas eind maart.
The next Guild Wars 2 Beta Event will take place in late March. Invitations have not yet been sent out, but all those who will be invited will be notified in advance. Give your F5 keys a break and enjoy all of the new information from the past week. ~RB2