Ben er nu ook op!
Caracters:
Necromancer: Skaeven
Elementalist: Seraenity
Definitieve serverkeuze *DEFINITIEF*
Moderators: Moderators, Staff
- [DR] Enfy [NL]
- Member
-
- Member
-
- Member
Re: Definitieve serverkeuze *DEFINITIEF*
Ben het meest te vinden op mijn humar ranger genaamd Solpugid. Heb daarnaast ook een charr warrior die Tyros Omardu heet (als ik het goed heb ). Mijn gebruikelijke naam voor een warrior was bezet dus werd ik gedwongen iets raars te verzinnen
Binnenkort wil ik een elementalist maken voor wat low lvl fun indien mijn charr te hoog wordt, maar een ras noch een naam is hiervoor bekend.
Hoe zit het trouwens met onze onverschrokken wandelende GW2 encyclopedie YellowMan? Zie je de laatste tijd helemaal niet meer posten, ben je zo druk met GW2? :mgreen:
Binnenkort wil ik een elementalist maken voor wat low lvl fun indien mijn charr te hoog wordt, maar een ras noch een naam is hiervoor bekend.
Hoe zit het trouwens met onze onverschrokken wandelende GW2 encyclopedie YellowMan? Zie je de laatste tijd helemaal niet meer posten, ben je zo druk met GW2? :mgreen:
-
Valt niks meer te melden he. hahaha. Spel is uit dus spelen maar.
Belangrijk dat we allemaal beetje level 30 gaan worden. Dan kunnen we met elkaar dungeon's gaan doen.
Merk namelijk toch dat alle standaard area's lastig is om samen te spelen. Iedereen heef toch zijn eigen tempo en het is moeilijk alles precies samen te doen.
B.t.w. Guild is aangemaakt en iedereen is invited.
Belangrijk dat we allemaal beetje level 30 gaan worden. Dan kunnen we met elkaar dungeon's gaan doen.
Merk namelijk toch dat alle standaard area's lastig is om samen te spelen. Iedereen heef toch zijn eigen tempo en het is moeilijk alles precies samen te doen.
B.t.w. Guild is aangemaakt en iedereen is invited.
- [DR] Supernova [NL]
- Forum Admin
-
So u think u can dance?
- [DR] Makoez [NL]
- Forum Admin
Hell Yeah!!!!!