Beta weekend van 24 maart
Moderators: Moderators, Staff
-
- Clanleader
Re: Beta weekend van 24 maart
Snap er allemaal geen konjoo meer van.........en dat heeft niets te maken met pils......tis wel 3:25....wellicht ook wel.
Hebben die BETA lullos al gespeeld of wa?
Hebben die BETA lullos al gespeeld of wa?
- [DR] Enfy [NL]
- Member
Ik vermoed wel gespeeld, maar niet gedeeld.
Tis al erg genoeg dat hun wel mogen, maar om dan ook geen reet aan je clanmates te vertellen is misdadig!
Tis al erg genoeg dat hun wel mogen, maar om dan ook geen reet aan je clanmates te vertellen is misdadig!
- [DR] Patchy [NL]
- Member
haha... sry luitjes maar we zitten nog steeds onder NDA he
Heb iig men mesmer gespeeld. tot lvl 10 gekomen en moet zeggen het bevalt wel. Heel erg wennen als je WoW of iets anders gewend bent maar dat is na een paar levels wel weg. Heb niks gerecord of zo (je hebt ook telkens je email adres over heel je scherm... :S )
Alle wapen skills zo vrij gespeeld, gaat heel snel. Ook is het allemaal niet echt moeilijk tot nu toe. pas op een gegeven moment bij een verhaal gedelte dat ik niet verder kwam omdat ik telkens door een hele groep werd aangevallen en ik de CC skills nog niet echt goed weet te gebruiken.. De boomknuffelaars en gnomes zitten er nog niet in maar komen wss in de volgende test.
Wat lvlen betreft ben ik weer rete traag of ik speel te weinig.. veel mensen waren al lvl 30+. Quest zijn er alleen in persoons gebonden en in de vorm van dynamische events (waar iedereen aan mee kan doen) vond alleen wel dat die er niet constant waren dus stond regelmatig een beetje mobs te killen wat totaal geen XP oplevert...
Ze moeten nog veel doen, voor al op gebied van cutscene animaties en gear (erg weinig variatie, ziet er veel het zelfde uit, allemaal de zelfde stats, wat op een mob vond lag ook gewoon bij een vendor)
dat was het wel z'n beetje...
owja.. 2h sword in combi met 1h sword en pistol ruled!
Heb iig men mesmer gespeeld. tot lvl 10 gekomen en moet zeggen het bevalt wel. Heel erg wennen als je WoW of iets anders gewend bent maar dat is na een paar levels wel weg. Heb niks gerecord of zo (je hebt ook telkens je email adres over heel je scherm... :S )
Alle wapen skills zo vrij gespeeld, gaat heel snel. Ook is het allemaal niet echt moeilijk tot nu toe. pas op een gegeven moment bij een verhaal gedelte dat ik niet verder kwam omdat ik telkens door een hele groep werd aangevallen en ik de CC skills nog niet echt goed weet te gebruiken.. De boomknuffelaars en gnomes zitten er nog niet in maar komen wss in de volgende test.
Wat lvlen betreft ben ik weer rete traag of ik speel te weinig.. veel mensen waren al lvl 30+. Quest zijn er alleen in persoons gebonden en in de vorm van dynamische events (waar iedereen aan mee kan doen) vond alleen wel dat die er niet constant waren dus stond regelmatig een beetje mobs te killen wat totaal geen XP oplevert...
Ze moeten nog veel doen, voor al op gebied van cutscene animaties en gear (erg weinig variatie, ziet er veel het zelfde uit, allemaal de zelfde stats, wat op een mob vond lag ook gewoon bij een vendor)
dat was het wel z'n beetje...
owja.. 2h sword in combi met 1h sword en pistol ruled!
- [DR] Enfy [NL]
- Member
thx patchy, tis iig iets...
een droog bot....
een droog bot....
-
*kuch*bullshit*kuch* aangezien je ook hebt verteld dat je een key had. En nog wel in het engels ook. Dus als je er om gaf had je het in het begin al niet de NDA geschonden hahahaha... sry luitjes maar we zitten nog steeds onder NDA he
Iritant... zie dat in de filmpjes die op internet staan nooitHeb iig men mesmer gespeeld. tot lvl 10 gekomen en moet zeggen het bevalt wel. Heel erg wennen als je WoW of iets anders gewend bent maar dat is na een paar levels wel weg. Heb niks gerecord of zo (je hebt ook telkens je email adres over heel je scherm... :S )
n00bAlle wapen skills zo vrij gespeeld, gaat heel snel. Ook is het allemaal niet echt moeilijk tot nu toe. pas op een gegeven moment bij een verhaal gedelte dat ik niet verder kwam omdat ik telkens door een hele groep werd aangevallen en ik de CC skills nog niet echt goed weet te gebruiken..
Weet jij meer als ik?De boomknuffelaars en gnomes zitten er nog niet in maar komen wss in de volgende test.
Dan doe je echt iets verkeerd. Dynamic events gebeuren constant. En staan zelf overal op de map guidelines in welk gebied ze plaats vinden. Dus grinden is echt niet nodig.Wat lvlen betreft ben ik weer rete traag of ik speel te weinig.. veel mensen waren al lvl 30+. Quest zijn er alleen in persoons gebonden en in de vorm van dynamische events (waar iedereen aan mee kan doen) vond alleen wel dat die er niet constant waren dus stond regelmatig een beetje mobs te killen wat totaal geen XP oplevert...
BEEEEEEETTTTAAAAAAA. En dit klopt ook patch je zult geen gear vinden die super sterk is en niet te verkrijgen is via een vendor of andere manier. Dit hebben ze bewust gedaan om gear based elite groepjes eruit te halen. Het enige wat wel voorkomt is dat je unieke wapens kan krijgen met een extra stat en unieke skin. Echter is dit pas op hoger level.Ze moeten nog veel doen, voor al op gebied van cutscene animaties en gear (erg weinig variatie, ziet er veel het zelfde uit, allemaal de zelfde stats, wat op een mob vond lag ook gewoon bij een vendor)
Ook geen screenshots?dat was het wel z'n beetje...
Oke....owja.. 2h sword in combi met 1h sword en pistol ruled!
-
-
- Member
Sorry heren, geen tijd gehad afgelopen weekend, zelfs niet gedownload het leven is oneerlijk
- [DR] Enfy [NL]
- Member
OMFG!!!
- [DR] Riddler [NL]
- Member
Trololololol, nothing more to say, ze kiezen de verkeerde beta testers imho
-
[DR] Terrible [NL] wrote:Sorry heren, geen tijd gehad afgelopen weekend, zelfs niet gedownload het leven is oneerlijk
-
Nog wat goede footage uit het beta weekend.
-
Heb blauw gelegen om dit filmpje van MikeB aka Fony: