Yuh, i get that. Ik had ook al gekeken via die link en wist ook al dat de verschillen in de utility skills lagen. Daar zag ik echter geen verschillen. Maar ik kon me dus voorstellen, aan de hand van de verhalen rondom de rassen, dat een charr bijv beter is als warrior of engineer tegenover een sylvari/asura, die dan weer meer magic based zijn. Het was dus eigenlijk de vraag of de verschillende rassen al een bonus op een bepaalde stat heeft (power, precision en die andere twee[DR] Yellowman [NL] wrote:@Subzero Je kunt als ranger maar snel tussen 2 wapen sets switchen. Andere combinaties kan natuurlijk altijd echter moet je dan uit combat zijn omdat dat langer duurt. Tevens zou ik proberen van te voren, met de al eerder geposte skill tool (http://gw2.luna-atra.fr/skills_tool/?lang=en) je een beetje te orienteren. Er zijn bij sommige chars zo veel wapen combo's mogelijk. Als je er iets meer vanaf weet voor dat je de game begint kun je lekker voor die wapens de eerste 5 skills gaan unlocken. Als je veel switcht om te proberen dan moet je elke keer opnieuw beginnen met je wapen skills (1 t/m 5)

Hoe ik tot nu toe denk te gaan spelen is met een longbow als main weapon, waarbij ik een sword/axe combo als melee set heb. Ras is vooralsnog niet gedefinieerd
