Guild Wars 2 algemeen

Nieuws over Guild Wars 2

Moderators: Moderators, Staff

Post Reply
[DR] Yellowman [NL]

Re: Guild Wars 2 algemeen

Post by [DR] Yellowman [NL] »

Ow ja moest ik even bij vertellen: MUTE JE SOUND
''no need to be facetious. Nothing carebear about PvE, most time it takes more tactics than ganking does.'' +1
Image

[DR] SubZer0 [NL]
Member
Member

Post by [DR] SubZer0 [NL] »

Hoe meer ik zie en lees hoe beter ik het gevoel heb de game te kennen en hoe minder mijn keuze zal gaan vallen op ranger uiteindelijk :P
Ik koos ranger omdat het mij één van de makkelijkere profs leek om de game mee te leren

[DR] iceDFire [NL]
Member
Member

Post by [DR] iceDFire [NL] »

Ach, stel dat mijn eerste keuze niet bevalt dan level ik wel wat anders. Zolang het spel bevalt, zoals WoW deed, heb ik geen problemen met een beetje levelen! Aangezien het voor mij toch geen wedstrijdje "snelst levelen" gaat worden, zal ik waarschijnlijk toch kiezen tussen Warrior en Elementalist en dan hopen dat het bevalt!

Natuurlijk wil ik het liefst zo snel mogelijk een 'main' char 'klaar' hebben, dus het zou wel mooi zijn als mijn eerste char gelijk de goede is voor mij :). Maar zoals ik al zei, geen probleem als het niet bevalt :P
Oo
Image

[DR] Enfy [NL]
Member
Member

Post by [DR] Enfy [NL] »

Ik doe toch meestal meerdere chars.
Is ook het leukste.

[DR] SubZer0 [NL]
Member
Member

Is ook zo. Dat is precies hoe ik ook RPGs speel eigenlijk, ik level altijd meerdere chars (niet verwarren met charrs :lol:) waarbij één van die chars dan mn main wordt. Ach, we zien wel hoe het gaat. Mocht ik een beta key bemachtigen dan kan ik lekker aan het testen

[DR] Makoez [NL]
Forum Admin
Forum Admin

Re: Guild Wars 2

Post by [DR] Makoez [NL] »

[DR] Yellowman [NL] wrote:
[DR] Makoez [NL] wrote:
[DR] Yellowman [NL] wrote: @ Makoez. Wil je best een keer helpen hoor met het maken van een keuze? :D
:D :D :D :D :D :D
Kom een keer langs op teamspeak haha we hebben er zelfs speciaal een channel voor aangemaakt. :P
Channel heb ik gezien, waarschijnlijk. Ben ik dit weekend wel online.
Als je dan ff tijd hebt....... :oops:

nickrsd

Post by nickrsd »

naar enig video gezien te hebben. is er een keuze gemaakt tussen Warrior / Necromancer en later een ranger..
blijft lastig vind ik, elke class heb wel iets leuks.

[DR] Riddler [NL]
Member
Member

Post by [DR] Riddler [NL] »

Thief all the way!!! In Aion ook alijd een assassin gewillen eigenlijk, maar te lui om weer een char naar max te raggen.

In Aion begonnen met een Gladiator (warrior achtig), bleek uiteindelijk niet de char voor mij dus toen een ranger naar max geleveld was een stuk leuker, maar ondertussen toch altijd ook veel interesse gehad in de assassin.

Vandaar nu dus ook mijn standvastige keuze voor thief :) :twisted:
Image

nickrsd

Post by nickrsd »

hoe die thief in gw2 is, is nice! alleen vergt veel behendigheid.. ik ben meer ragge!
maar wie weet hebben we allen plezier in de beta.. zoizo zal ik meerdere chars lvlen!
*** spel komt alleen in de zomer uit, en ga nie als een koosje met 25 gr. binnen zitten..
Dat spel moest met de herfst uitkomen.. waren we allen blij

[DR] Yellowman [NL]

@Subzero. Al wel een andere keus kunnen maken dan naast ranger? Ik adviseer iedereen altijd als je een ''makkelijke'' proffession wil hebben om te beginnen is het toch verstandig te kiezen voor een warrior. Aangezien de warrior een erg veelzijdige character is. Het enige wat hij niet heeft zijn magic spells. Voor de rest kun je er altijd mee uit de voeten. Heel slim van Arenanet / NcSoft om de warrior een boog te geven. Dat maakt hem nog veelzijdiger dan dat hij al was.

Wat betreft het levellen etc kan ik jullie verzekeren dat dit geen probleem gaat worden. Je kan ten alle tijden jezelf upscalen en downscalen naar de level van je guildm8tes. Persoonlijk speel ik mmorpgs altijd op m'n eigen manier en trek ik me niet zo veel aan van andere wat betreft snel levellen alles binnen 1 dag willen ontdekken. Ik speel altijd erg rustig en wil graag alles ontdekken. En uiteindelijk ben ik niet de gene die als eerste max level / de beste gear heeft. Maar uit eindelijk aan het eind wel max level is en goede gear heeft. En dan ook nog geld heeft om eventuele nieuwe gear te kunnen kopen haha. Want vaak is het zo dat mensen die snel spelen altijd geld problemen hebben :P .

En het 2e punt waarom samen spelen met low-level guild m8tes altijd interessant blijft is dat als we straks samen gaan spelen we guild influence krijgen. Hiervoor kunnen we upgrades en buffs kopen die voor ons allemaal interessant zijn. Zat zelf te denken om gewoon 1x per week of 1x in de 2 dagen een soort poll te houden welke upgrade we gaan nemen voor de influence. Aangezien de guild leader dat bepaald lijkt het me wel zo eerlijk dat iedereen daar in mee kan bepalen......... (owww hou me tegen in draaf weer door! :P :roll: ).

@Makoez ik ben er tot een uur of 5.

@Nick ben jij de hele zomer buiten dan? :P :P :P :P :P
''no need to be facetious. Nothing carebear about PvE, most time it takes more tactics than ganking does.'' +1
Image

[DR] Yellowman [NL]

Is dat even epic.
Als je voor een server in de queue komt wordt je over geplaatst naar een ''overflow'' server.
Je kunt dat gewoon spelen en alles wat je daar doet wordt opgeslagen en meegenomen naar de officiële server als er een plekje vrij is. :D

Bron: http://www.gamebreaker.tv/mmorpg/now-serving-everyone/
Image

[DR] Enfy [NL]
Member
Member

Post by [DR] Enfy [NL] »

Dat is nu luisteren naar de comunitie.
hoe beter ze het doen, hoe meer spellen afgestemd worden op de spelers.

DAT ZOUDEN MEER MENSEN MOETEN DOEN!

[DR] SubZer0 [NL]
Member
Member

[DR] Yellowman [NL] wrote:@Subzero. Al wel een andere keus kunnen maken dan naast ranger?
Neuh, ik houd t lekker bij ranger als eerste char. Heb meestal wel een voorliefde voor magie, dus een tweede karakter zal in die categorie gemaakt worden. En idd, de warrior ga ik ook sowieso maken. In Aion vond ik mn gladiator ook erg leuk om te spelen, in Skyrim vind ik mn orc ook fantastisch. Dus waarom zou ik dat gevoel niet in GW2 hebben :lol:

[DR] SubZer0 [NL]
Member
Member

Jullie zijn vast wel op de hoogte van de Hall of Monuments Rewards. Zo niet, dan bij deze de link:
http://hom.guildwars2.com/en/#page=welcome

Deze post fungeert tevens voor een vraag hoeveel van jullie in aanmerking komen voor deze rewards en tot hoe hoog gaan de rewards voor jullie? Ik heb zelf GW1 niet gespeeld, dus ik kom niet in aanmerking, maar ik ben wel benieuwd naar wat jullie zoal krijgen.

[DR] Riddler [NL]
Member
Member

Post by [DR] Riddler [NL] »

Ik heb GW 1 nooit gespeeld... dus krijg niks/weet er niks van :P

@ Downloading Aion f2p client, toch maar weer ff beetje kutten in aion, is gratis en heb dan veteran status 8)
Image

Post Reply