Beta weekend van 26 april + Server keuze

Nieuws over Guild Wars 2

Moderators: Moderators, Staff

Locked
[DR] Yellowman [NL]

Beta weekend van 26 april + Server keuze

Post by [DR] Yellowman [NL] »

Beste iedereen,

Dit weekend is het de eerst officiële beta weekend voor iedereen die het spel pre-purchased heeft.
Helaas kan ik er zelf niet aan mee doen aangezien ik een weekendje weg ben.
Maar voor de gene die wel kunnen spelen, heel veel plezier toegewenst. Laat je verhalen / nieuwe dingen hier achter. Ben erg benieuwd. Vooral de volgende puntjes zou ik graag willen weten:

> Hoeveel kost het om een guild te maken? Welk level moet je zijn? En waar moet je zijn? (volgens mij in Divinity's Reach en dan Tyra's highroad).
> Kan iemand een screenshot maken van je warehouse
> Met welke wapens begin je als elementalist. Staff of scepter?

Voor de mensen die nog niet op de hoogte zijn van de beta weekenden etc:

Via deze link kun je het spel van te voren kopen. Je krijgt dan instructies hoe je de client kunt downloaden:
https://buy.guildwars2.com/

Mochten er nog vragen zijn post ze hier.

Tevens wil ik via deze weg de volgende server bevestigen waar we gaan spelen met z'n alle!

Servernaam: Far Shiverpeaks

Reden: Heb er gewoon 1 uit de lijst gepakt die ik wel vet vond. Denk ook dat niemand dit erg vind. Wel belangrijk dat als we straks het spel hebben dat we allemaal op de zelfde server zitten dus bij deze.

Veel plezier met spelen aan iedereen toegewenst.
Image

And be sure to check the...........CHARZOOKA!:
Image
''no need to be facetious. Nothing carebear about PvE, most time it takes more tactics than ganking does.'' +1
Image

[DR] Riddler [NL]
Member
Member

Re: Beta weekend van 26 april + Server keuze

Post by [DR] Riddler [NL] »

Underworld 4: Awakening? :P Maar ff kijken wie het allemaal eens gaan zijn met de server... maakt mij verder niets uit :D
Image

[DR] Yellowman [NL]

Ze hebben niks te willen ik maak die keuze nu. Ga er geen poll van maken oid. Tis maar een server who cares. :P
''no need to be facetious. Nothing carebear about PvE, most time it takes more tactics than ganking does.'' +1
Image

[DR] Makoez [NL]
Forum Admin
Forum Admin

Post by [DR] Makoez [NL] »

Is er al een release datum?

[DR] Yellowman [NL]

Nee nog niet Makoez. Wanneer deze bekend is zal ik hem gelijk posten op het forum! Promise :D.

Nou beta mensen het weekend is voorbij share uw verhalen / screeshots!!

Heb nog contact gehad met duck, nick en tim dus mijn vragen zijn beantwoord.

Warehouse = 30 slots en kun je vinden in de main city
Ele = begin met scepter
Guild = gratis te maken via het ingame menu en kost niks (BETA!) :D
Image

[DR] Dash64 [NL]
Member
Member

Post by [DR] Dash64 [NL] »

Ik vind het wel een goede server keuze
Image

[DR] SubZer0 [NL]
Member
Member

Post by [DR] SubZer0 [NL] »

Yellow, onze GW2 encyclopedie, jij zei in een ander topic iets over een aankomend beta weekend? Heb je daar meer info over?

[DR] Yellowman [NL]

Haha.

Op dit moment is de laatste game mogelijkheid de stress test van 14-05-2012 geweest. Deze is goed verlopen en weinig lag / dc problemen. Dus dat is goed nieuws! er wordt vooruitgang geboekt!

Wat betreft de beta weekenden is het stil. Uitgangspunt was elke maand eentje. Echter lees ik op twitter steeds meer dat ze het een klein beetje gaan verdraaien. Ze zeggen namelijk:
No, we've always said we're aiming for about one per month, but that schedule can change depending on beta feedback
Dus dat zou betekenen dat a.s. weekend beta weekend is aangezien we deze in Juni nog niet hebben gehad. Maar iets zegt mij dat we het kunnen vergeten......... Afwachten dus. :D
Image

[DR] Yellowman [NL]

*Servernaam veranderd naar de server waar we op zitten in de Beta. Of dit ook de definitieve wordt is nog even discutabel.
Image

Locked