Beta weekend van 20 juli

Nieuws over Guild Wars 2

Moderators: Moderators, Staff

Locked
[DR] SubZer0 [NL]
Member
Member

Beta weekend van 20 juli

Post by [DR] SubZer0 [NL] »

Er komt weer een beta weekend aan, te weten : 20 t/m 22 juli
Ik sta perplex van de vaardigheid van ArenaNet om de beta weekenden in te plannen in weekenden dat ik niet kan.. Van de drie weekenden heb ik eentje een paar uurtjes kunnen spelen. Voor dit weekend geldt dat ik op een festival ben, waarbij het meest geavanceerde dat ik bij me heb mn mobiel zal zijn.

Voor degenen die wel gaan spelen : Have fun !!

[DR] Yellowman [NL]

Beta weekend van 20 juli

Post by [DR] Yellowman [NL] »

Aanstaande vrijdag begint inderdaad het 3e en tevens laatste beta weekend voor de release.
In dit beta weekend event zijn de laatste twee races playable. De Asura (kleine opneukers) en de Sylvari (boomneukers).

Asura starter area:

Image

Sylvari starter area:

Image

Een opsomming van de laatste toevoegingen:

- Alle mappen zijn nu speelbaar. Dus van sylvari / asura maar ook nieuwe mappen voor iedereen.
- Nieuwe structured pvp mappen
- Een paar nieuwe minigames
- De gemstore is geopend dus je kunt nu gems kopen. Die je vervolgens in de fullgame ook hebt (advies doe dit niet, dit moet fout gaan)

En uiteraard zijn er heeel veel tweaks aan de game gedaan zowel de UI als character ballance. Dus laten we hopen dat de meeste bugs eruit zijn gehaald.

Verder is het wel zo dat voor dit beta weekend alle bestaande character informatie gedelete wordt en je dus genoodzaakt bent weer van vooraf aan te beginnen. Oftewel een mooie kans de nieuwe rassen te testen.

Weet zeker dat Duckman, Riddler en ikzelf er zijn van het weekend. En we hopen dat er meerdere mee doen!

En nog even de vraag voor de definitieve serverkeuze. Had deze bepaald op Underworld. Echter voor de beta ging duckman lekker rebels doen en een andere joinen dus laten we hopen dat bij de full release we allemaal underworld joinen :P

En als laatste wat gelekte filmpjes over de Sylvari:

''no need to be facetious. Nothing carebear about PvE, most time it takes more tactics than ganking does.'' +1
Image

[DR] Yellowman [NL]

Re: Beta weekend van 20 juli

Post by [DR] Yellowman [NL] »

Via deze link kun je de countdown zien voor BWE 3.

Is handig omdat je anders alles moet omrekenen van PDT naar GMT en dan ook nog rekening houdend met zomer en wintertijd......

http://gw2status.com/
''no need to be facetious. Nothing carebear about PvE, most time it takes more tactics than ganking does.'' +1
Image

Locked