Film Tips

Films, filmpjes en tv programma's

Moderators: Moderators, Staff

Post Reply
[DR] Enfy [NL]
Member
Member

kiss kiss bang bang

Post by [DR] Enfy [NL] »

http://www.imdb.com/title/tt0373469/

Echt een gave film met humor EN goed acteer werk!

Geen torrentlinks
Supernova

[DR] Switch [NL]
Member
Member

Post by [DR] Switch [NL] »

Jar Head

Image

Fresh out of an advanced screening..

I'd like to be able to contain my excitement for comments that seem less biased, but this movie is destined to be a classic.

Jarhead is less Saving Private Ryan, and more Platoon. Many scenes are about as dark and intense as you will find, and largely w/o blood and guts.

Sam Mendes is known to be great, but hopefully this movie will bring him more recognition, rather than being referred to as the director of American Beauty. This look at Operation Desert Storm is cold, fearful, mean, and altogether sobering.

Emanuel Levy has pointed out the symmetry in the movie, and he's made a good point. I won't get into how the symmetry exists, but I'd like to say that it is incredibly moving. It's a brilliant tactic for showing how horrible the permanence of war experiences is.

Trailer: http://www.videodetective.com/player.as ... 02&src=big

Torrent linkje moet ik ffkes checken (edit ik wel)
Your opponent is me!!
Image

[DR] M@ck [NL]
Clanleader
Clanleader

Post by [DR] M@ck [NL] »

hmmmm, ik zal is ff kijken wat het is.
[DR] M@ck [NL]
Clanleader of Desert Rabbits
clanleader@desertrabbits.com

[DR] Supernova [NL]
Forum Admin
Forum Admin

Post by [DR] Supernova [NL] »

Die vond ik beetje tegenvallen; het is een redelijke film (vooral de olie scene is mooi) maar had meer verwacht :)
Image

[DR] YopeFoniC [NL]
Member
Member

Post by [DR] YopeFoniC [NL] »

ik vond hem weel goed om eerlijk te zijn. alleen al waarover de film je laat nadenken. ik vond het zeker de moeite waard.
Image

[DR] Boom [NL]
Member
Member

Post by [DR] Boom [NL] »

ik heb een snelle torrent nodig :P want die ik had waren allemaal zo sloom :(
Play hard... BUT play fair!

[DR] Supernova [NL]
Forum Admin
Forum Admin

Avondje Aziatische films gehad; met Hyeongsa (aka the Duelist) en Wu ji (ake the Promise).

Hyeongsa / the Duelist

Image

Verhaal: een mysterieuse straatartiest vermoord getuigen van een transactie tussen evil dudes. Daarna dendert er een kar met allemaal vals geld de straat op. Alle mensen nemen het geld mee en het land is in chaos en de prijzen stijgen. Geheime agenten moetten het mysterie oplossen....

Het is een Koreaanse film met (vind ik) veel invloeden van Tarantino. De eerste helft is interessant, tweede helft wordt het wat saai. De look is en blijft erg mooi gedurende de hele film.

Score: :-D :-)

Wu ji / the Promise

Image

Verhaal: een meisje, helemaal alleen en hongerig zoek op na een slagveld naar eten tussen de doden. Op weg naar huis hoort ze van een soort fee dat haar moeder al overleden is en het eten niet meer nodig is voor haar. De fee maakt het meisje een belofte dat haar leven gaat gaat veranderen; maar de prijs is dat ze nooit meer van iemand kan houden.

Het is een film die me doet denken aan verschillende anime-series, en ook aan Final Fantasy. Erg episch en mooi gemaakt. Het verhaal is af en toe een beetje te gedwee en dramatisch.

Score: :-D :-D :-)
Image

Marcus Brutus [NL]

Post by Marcus Brutus [NL] »

Hier nog wat goede links van nog betere films ! 8) :lol:

Geen torrentlinks
Supernova

Geen torrentlinks
Supernova

Terwijl CIA agent Robert Barnes (George Clooney) de verontrustende waarheid achter het werk ontdekt waaraan hij zijn leven gewijd heeft, krijgt een jonge oliehandelaar (Matt Damon) te maken met een familietragedie en zoekt zijn heil in een vennootschap met een idealistische Arabische prins. Een zakelijke advocaat komt voor een moreel dilemma te staan tijdens de fusie van twee machtige Amerikaanse oliemaatschappijen, terwijl aan de andere kant van de wereld een Pakistaanse tiener ten prooi valt aan de rekruteringsmethodes van een charismatische geestelijke. Allemaal spelen ze een kleine rol in het immense en complexe systeem achter de olie-industrie, onwetend welke explosieve impact hun levens op de wereld zullen hebben.

Geen torrentlinks
Supernova

Domino is gebaseerd op het echte leven van Domino Harvey, dochter van acteur Laurence Harvey en model Sophie Wynn. Het glamour leventje bevalt Domino niet en zoekt de spanning op. Ze besluit om premiejager te worden. Ze sluit zich aan bij twee andere 'bounty hunters', de bikkelharde Ed Mosbey en de gestoorde Choco.

Keira Knightley speelt de hoofdrol van deze jonge meid waar niet mee te dollen valt. De fantastische Mickey Rourke is zoals gewoonlijk ultra-stoer als Ed, die als een vaderfiguur voor Domino fungeert. Daarnaast zien we ook nog Lucy Liu, Delroy Lindo en Christopher Walken voorbij komen. Geloof het of niet, Ian Ziering en Brian Austin Green, bekend van Beverly Hills 90210, spelen zichzelf in een komische bijrol.
Tony Scott gaf Donnie Darko's Richard Kelly de opdracht het bestaande script opnieuw te schrijven om de clichés van een biografie te mijden. Kelly is daar goed in geslaagd door de emotionele gebeurtenissen van Domino's leven niet op chronologische volgorde te vertellen. De film zit bomvol verassende flashbacks die stap voor stap het gevaarlijke leventje van dit meisje onthullen. Tony Scott brengt het verhaal knap in beeld. Qua stijl gaat hij nog een stuk verder dan zijn vorig visueel spektakel, Man on Fire. Elke flashback heeft zijn eigen felle kleur en de beelden worden met lichtsnelheid gemonteerd. En dat is ook een minpunt van de film; 'uber-editing'. De montage is zeer aanwezig, en dat 128 minuten lang! Met als gevolg lichte hoofdpijn en vermoeide ogen.
Domino is, afgezien van de visuele overkill, een onderhoudende actie thriller, hopelijk kan de regisseur zichzelf in de toekomst iets meer onder controle houden.

Marcus Brutus [NL]

Deze vond ik ook best cool! 8)

Geen torrentlinks
Supernova

In een verre toekomst hebben besmettelijke ziektes het grootste gedeelte van de wereldbevolking vernietigd. Er is nog maar één beschermde stad, Bregna, die wordt omgeven door een soort muur. De stad wordt geleid door een aantal wetenschappers. Aeon Flux is de belangrijkste strijdster van de Monicans, een ondergronds rebellen-netwerk dat wordt geleid door de 'Handler'. Als Aeon een missie moet uitvoeren waarbij ze regeringsleider Goodchild moet vermoorden, ontdekt ze een belangrijk geheim, waardoor ze gaat twijfelen of ze wel aan de juiste kant staat.

Geen torrentlinks
Supernova

Deze zal yellow zeker leuk vinden!

Lieutenants Gannon, Wade en Purcell krijgen de opdracht een geheim Artifical Intelligence programma te ontregelen. Het systeem is op hol geslagen en er dreigt een nieuwe Wereldoorlog als de piloten hun opdracht niet kunnen volbrengen.

[DR] Supernova [NL]
Forum Admin
Forum Admin

vond jij stealth een goeie film :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: dat was echt een zaadfilm
Image

Marcus Brutus [NL]

Zaaden best leuke stukjes in! :wink:
Image

[DR] Born [NL]
Location: Het is groot en rond en er lopen ongeveer 6 miljard mensen op, ra ra wat is het ....

Post by [DR] Born [NL] »

Ja ik vond het ook wel leuke film, en Jessica Biel is ook niet onaardig natuurlijk :)
"Some days you are the Pigeon...Some days you are the Statue"
Image

[DR] Supernova [NL]
Forum Admin
Forum Admin

[DR] Born [NL] wrote:Ja ik vond het ook wel leuke film, en Jessica Biel is ook niet onaardig natuurlijk :)
sommige scenes waren mooi gemaakt; maar het verhaal en plot waren zo belachelijk dom :|
Image

Marcus Brutus [NL]

Klopt ja,maar heb je die andere films al gezien,die ik heb gepost? Die zijn 100% goed :P
Image

[DR] Supernova [NL]
Forum Admin
Forum Admin

[DR] Marcus Brutus [NL] wrote:Klopt ja,maar heb je die andere films al gezien,die ik heb gepost? Die zijn 100% goed :P
Afgezien van Aeon wel ja :P
Image

Post Reply